als ik zeg dat ik denk dat ik het niet kan heb ik het over een natuurlijke bevalling he? hahaha niet over een keizersnede. Ik moet idd naar het ziekenhuis om te beoordelen of ik echt begonnen ben bij een natuurlijke bevalling. Mocht de bevalling eerder beginnen dan mijn keizersnede gepland staat, moet ik wel de weeen opvangen natuurlijk
wowie hannah! wat een buik zeg! mooi! groter dan die van mij Dat zal toch met vruchtwater te maken hebben denk ik.
Mooie buikjes hoor! Natas, de eerste weeen waren bij mij, goed te doen. Leken op heftige menstruatiekrampen. Maar dat is misschien bij iedereen anders. Elmo had wel heel snel, heel veel ontsluiting. Het gaat echt helemaal goed komen hoor. Op het moment dat het begonnen is, weet je zelf wel wat je moet doen. Verder denk ik, dat de baby zich pas aanmeldt, als moeder er helemaal klaar voor is. Dus hij blijft vast nog even zitten!
Mooie buiken hannah en natasja. Wat lijkt het lang geleden dat ik vol trots buikenfoto`s plaatste haha. Het leven is opeens weer gewoon na een paar maanden zo vreemd. Ik riep altijd zwanger neeeeeeee nooit meer. stiekem krijg ik weer kriebels als ik mijn buikfoto`s weer bekijk erg he. Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Meldplicht voor natasja. Ben benieuwd wanneer je geplande keizersnede gaat gebeuren. Hoop niet dat je dan nog voor die tijd weeen enz moet gaan opvangen. Niet dat het zo heel erg is maar ja kan beter relaxer beginnen aan je ks dan dat je ook nog eens weeen moet gaan vangen lijkt mij. Als je koppie nog kan voelen van je stuiterknul dan zal deze echt niet meer draaien lijkt mij. Ben benieuwd wat de gyn woensdag beslist en plant. Liek.
Als ik alle verhalen om me heen moet geloven dat kan er nog vanalles gebeuren hahahahha Nou ja, we zien het woensdag wel.
Heey mooie bolle buikjes weer hoor! Natas morgen meldplicht. Net wat Lieke zegt.....het went ook weer zo snel dat die buik weg is, maar goed dan heb je wat prachtigs in de armen! Natas ben benieuwd wat de gyn woensdag met je afspreekt. Groetjes, Eva.
Mooie buiken dames! Enne...eindelijk meldplicht morgen Natas! Whoehoeeee....nog ff en je bent hartstikke MAMA! Niks tante Natasje...MAMA!
WOW het gaat nu echt hard Natas! Ben ook benieuwd wat gyn met je gaat afspreken, maar 1 ding is zeker: mama worden gaat ook voor jou heel snel gebeuren! Prachtige buiken dames! Net als Liek kan ik daar alweer helemaal jaloers van worden hihi. Maar voorlopig geniet ik vooral lekker van dit wondertje! Alvast heel veel suc6 Natas. Hoe het ook gaat lopen...eruit komt ie Enne, ik zou het zo weer doen, als was mijn verhaal niet het meest gunstige. Dusss gaat helemaal goedkomen!
psss mijn mannetje doet mee aan de verkiezing van de maand. Ik vraag niet om stemmen maar kijk eens wat een heerlijke foto haha. Liek.
Had al gestemd hoor lieke Zo mijn eerste officiele Meld! 37 weken! Nu eerst even een beetje wakker worden (met de bevalling en kraamafdeling op tv hahah) Vanmiddag heb ik de intake van de kraamzorg... wordt tijd!
Meldplicht voldaan Natas! Eindelijk is het dan zo ver. Ik ben ook aan het kijken naar de kraamafdeling en heb net de bevalling gezien. Als ik daar naar kijk, dan denk ik hoe kan zo'n groot hoofd, nou door zo'n klein gaatje. Pfff, onvoorstelbaar dat dat hier ook gebeurd is. En het voelde helemaal niet zo strak. Hahahahaha, ik kan me voorstellen, dat je hier angsten van krijgt. Bij de verloskundige-praktijk lieten ze het iets subtieler zien.
Ik vind die gyn wel een beetje een botte boer. Hij zal vast goed zijn in zijn werk, maar ben blij dat hij niet bij mij aan mijn bed stond.
hahahah ik vond dat wel meevallen, maar ik ben ook een mannelijk gyn gewent, ze zijn nou eenmaal anders.