Jij hebt niet bij de gyn gelopen op dezelfde manier ik bedoel dus als vk controle en bij de bevalling.
Mooie buiken hoor dames! Zo Natas, 1e meld voldaan zie ik! Spannend hoor, nu weet je dat het echt niet lang meer gaat duren.... Kan je nog een beetje genieten van je verlof? Hannah hoe gaat het met jou?
Yep me too! Hoe is het met jou? Heb intake kraamzorg gehad... beetje onzinnig geloof ik, dat had makkelijk via de telefoon gekund. gezellige vrouw hoor, zekers maar verder sloeg het nergens op. Wist toch al dat ik 49 uur zou krijgen hahahahah. Nou ja, ze heeft in ieder geval wat dingetjes opgeschreven (waterbed, katten en de kans op de terugval van tussen de oren) Op dat laatste kan ik trouwens een herindicatie krijgen en meer uren. Ook als het een keizersnede word krijg ik wat extra dagen omdat je ziekenhuis uren er af gaan natuurlijk.
Whoehoeoee...eerste echte melding vandaag! Ik had een telefonische intake...ging inderdaad prima zo. Je dagen ivm ks gaan eraf maar je krijgt dan weer extra omdat je een ks hebt gehad. Ik kreeg dus hetzelfde + een beetje extra ivm herstel.
Nou in ieder geval hbe je dat ook weer gehad Natas... Ik heb volgende week maandag de intake.... Hier gaat het aardig zolang ik me rustig hou.....Keelpijn is weg alleen nog hoesten...En de situatie rond papa lijkt nu even in een wat rustiger vaarwater...gelukkig....
Goh Natas, ik weet nog dat je op een week of 25 terug vond dat je hier niet helemaal op je plaats zou zijn. Wij andere walvissen waren al zo ver. er zou zo'n kloof ontstaan tussen jou en ons qua beleving. Hmmmm zoeke zoeke zoeke...... Noop Geen kloof gevonden. Jij wel?
Haha die Femke weet het toch altijd weer leuk te brengen Idd de eerste echte meld! Supers dat je hier al bent beland! Veel suc6 bij de gyn morgen! Hannah; beterschapjes!
Meldplicht voldaan! @Hannah, fijn dat je je weer iets beter voelt en de situatie met je vader weer een beetje stabiel wordt. @femke hahahahahahah Nou nog eventjes en dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik denk soms dat de baby is gedraaid en dan weer niet hahahaha geen idee..
Nog geen Natas nieuws....Hoop dat je ventje gedraaid is.... Hier zeer vroeg wakker vandaag, kan maar geen lekkere houding in bed vinden en omdraaien met een dikke buik en pijnlijk bekken is niet zo heel fijn in bed Morgen weer naar de vk, hoop dat mijn bloeddruk nog hetzelfde is maar voelt wel zo... Volgende week druk weekje op babygebied, intake kraamzorg, pufles en nog een echo....
Hannah, dat is zeer vervelend, dat je niet lekker kan liggen. Bij mij verschilde het wel eens per nacht, dus dat geeft nog hoop! Anders overdag lekker bijslapen. Hoelaat moest Natas eigenlijk?
Allereerst, ben ik weer goed gekeurd. Mooie bloeddruk. Moest wel even een plasje inleveren omdat ik snachts na het plassen weer zo'n buikpijn heb elke keer.. daar mag ik straks voor bellen. Nou manneke ligt idd nog steeds verkeerd en is met zijn bips ingedaald en zit dus vast. Draaien kan ik vergeten, dat gaat niet meer gebeuren. Hij ligt mooi voor een stuit bevalling, hij is nu ongeveer 6 pond, dus ik mag voor een stuit gaan.. maar ik heb gezegt dat ik het niet durf. mede door mijn angststoornis (paniekaanvallen). Ik ben bang dat het me niet gaat lukken en dat ik alsnog een keizersnede moet (25 % kans) Dus de dok heeft opgeschreven dat wij een keizersnede willen. Hij zei als je niet durft, niet doen.. heel simpel. Nou ik mag nog even doorwaggelen, want ik moet dinsdag weer terug, dan krijg ik weer een groeiecho en wordt er afgesproken wanneer ons kindje gehaald zal worden. Binnen nu en 2 weken hebben we een baby!
Wow, fijn dat je een arts hebt die goed naar je kan luisteren (en dat dus ook doet). Heb je al een voorkeursdatum? Ik had er vele: 06-07-08 14-07-08 (elk jaar feest in Frankrijk op je verjaardag) 20-07-2008 Maar het werd uiteindelijk: 30-07-2008 Toch nog een leuk getal.
Ja hij luistert zeker goed! Nee nog niet echt een voorkeursdatum, had 14 maart leuk gevonden maar dat zal wel niet, als ik de 11de nog op controle moet komen. Liever niet precies met 39 weken, dan is mijn schoonvader jarig, die vind dat heel leuk, maar mijn man heeft het liever niet.
oww natas, wta een eigenwijsje zeg, die denkt ik ga gewoon vastliggen, kunnen ze me niks meer maken ben benieuwd meis, nog ff dus!
Natas gelukkig met jou alles goed! En die eigenwijze stuiterman van je... Dus nog een keer controle en dan weet je gewoon wanneer je mama gaat worden, wel bijzonder lijkt me... Enne fem, ik neem aan dat jij 2007 bedoelt