Geen blaasontsteking dit keer gelukkig! heb net gebeld. @hannah, niet lekker he meer liggen? pff ik draai me rot snachts, voel dat kindje overal hahahah en ben dan bang om te pletten! Leuk weekje volgende week!
Nou idd Natas...Ik heb dat ook bang om te pletten en je mag ook niet te lang op je rug liggen hoorde ik.......Dus het blijft maar een gewoel.. Gelukkig geen blaasontsteking zo op het einde....
Je mag best op je rug liggen hoor. Als hij al een ader af zou knellen, dan wil je zelf niet meer op je rug liggen. Tenminste dit is wat mijn vk vertelde. Dus lekker blijven liggen op die rug. Natas, dus hij is nog steeds eigenwijs! Hahaha, dat belooft wat voor als hij eruit is. Maak je borst(en) maar nat! Ghehehe! Gelukkig geen blaasontsteking. Ik blijk er wel 1 te hebben, maar heb nergens last van (af en toe buikpijn). Dat is ook een gekke gewaarwording.
Ik weet dat je een olifantsdracht had, maar nu overdrijf je toch een beetje! Natas, Jammer dat het mannetje niet gedraaid is, maar het geluk zal er niet minder om worden! En ook wel weer spannend, binnen nu en twee weken ligt ie in je armen.
Die Femke, komt vast door de kou boven :-D Natas, Ergens wel fijn dat je nu "zekerheid" hebt. Helemaal fijn dat ze naar JOU luisteren! Ik ben benieuwd wanneer pluisje van zich gaat laten horen! Elmo
Hmmm.... vond de data al zo moeilijk. Dacht toch echt dat ik er meer had. Moest er al zo over nadenken. Nog en keer: 07-07-07 14-07-07 (nog steeds dat feest) 20-07-2007 (2x hetzelfde) 30-07-2007 Toch apart hè, dat die zwangerschapsdementie nog zo laat toeslaat......
heej eigenwijs stuitermannetje. Lekker vast met je billetjes haha. Natas, fijn dat de gyn je niet dwingt om toch proberen een stuit bevalling te gaan doen. Ben benieuwd naar je d`day spannend hoor dat je bijna al echt kan aftellen. 6 pond lekker maatje hoor voor een beeb, beter dan 9,5 pond. Liek
Thanks meiden! We wachten weer braaf af tot dinsdag. Pff ben weer eens niet lekker, slaap zo rot, bah word er saggie van. Ik zie wel wat voor dag het gaat worden vandaag.. heb niks op de planning. meldplicht voldaan!
Ik kan je de hand schudden, en ook niet lekker. Gelukkig een rustig dagje voor jou, lekker een filmpje kijken of zo.
heyy meiden, fem, ik zal je vertellen, die zwangerschapsdementie gaat nooit meer helemaal weg natas en prinses, lekker rustig aan doen vandaag hoor ! hannah, succes bij de vk straks! ik ben net terug van de vk, alles was weer goed gelukkig. baarmoeder zit nu net krap 1 vinger onder mijn navel, dus groeit perfect! 27 maart heb ik de 20 weken echo, spannend dus x sam
ja, willen we wel weten. alleen zeggen we het nu niet meer tegen iedereen. bij kylian wist iedereen het al maanden van te voren (john kan zijn mond erg slecht houden ) dus nu houden we het toch wel meer voor onszelf denk ik. of het lukt is een tweede
Jeuh gelukkig weer alles goed Sam...Spannend over 3 weekjes de echo! Ik ga dadelijk naar de vk...eens kijken of deze eigenwijs ook nog in een stuit ligt..Vanaf 17 weken ligt deze uk bij elke controle of echo in een stuit....Ben benieuwd weer.. Natas: rustig aan vandaag...ff lekker niksen... Prinses: jij ook rustig aan meid