Nog twee weekjes is Pluisje stil....dan.....whahahaha Ik vond het heerlijk lekker alleen te liggen met mijn dikke buik. Ik kon dan in alle rust lekker spelen met de kleine. Ruben deed altijd erg leuk mee!
Geniet er maar van! Hahahaha! Nog twee weekjes wachten, en de papa van Pluisje, wil wel om 7 uur 's avonds naar bed. Ghehehehe!
Hihi Natas...ben benieuwd of je gevoel goed is.... Enne t is nu negen uur dus je zal nu wel naar bed zijn...
Ik hoop ook dat je lekker hebt toegegeven en op 1 oor ligt (of twee, net hoe Pluisje ligt). Morgen fit weer op! Elmo
Goedemorgen! Ik had idd toegegeven aan de vermoeidheid. Kreeg van Rick lekker een mok warme chocolademelk, daarna kwam hij ook lekker bij me zitten. Lampie was snel uit hier hahahah Heb vannacht heerlijk geslapen, wel eruit om te plassen, maar dan viel ik gelukkig snel weer in slaap. Zit nu te ontbijten. Ik heb geen idee wat ik vandaag eens ga doen. Ik moet eigenlijk nog iets hebben om over een grote rode stoel te doen op de baby kamer. EEn blauwe doek, alleen heb geen idee waar ik moet kijken. Trommel mijn moeder zo wel op hahahaha Bij deze meldplicht voldaan!
Veel plezier! Ik moet iedere keer mijn mobiel meenemen in huis. Niet mijn sterkste punt, dus nog even wachten tot dit een automatisme geworden is.
Die natas, Je banner zeg wauw. Het is opeens zo hard gegaan 37 weken en 3 dagen. Ben benieuwd naar je groeiecho en of dat de afspraak voor de KS gepland gaat worden. Kan mij voorstellen dat je moe was gisteren. Ik lag de laatste weken ook vaak rond 20.00 al op bed enkel omdat de bank dus ook niet lekker lag dus van ellende en moeheid je bedje in. Fijne dag en ondanks het zware geniet nog even van je rust. Liek.
Alles hier nog rustig... Hier wel...heb vandaag maar echt even helemaal niks gedaan..Vanmiddag lekker anderhalf uur geslapen.... En nu zitten we weer op de bank.
Goed zo Hannah, nog even lekker rustig. Probeer ook zo rustig mogelijk te blijven. Had je al bloed uitslagen binnen? Groetjes, Vier
Prima hoor! Ik dacht alleen: ze zou toch niet stiekem aan het bevallen zijn? Hahaha, meldplicht is meldplicht. Pff, ik heb geshopt vandaag. Ik ben echt moe. Dus even met mijn benen op de bank.