De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Sjeetje ELMO, bij het lezen van je eerdere berichten wilde ik je gelijk een PB en maar gelukkig las ik nog verder!

OOH wat een geweldig nieuws zeg!

Heb je niet als een klein kind zitten janken pff anders hier wel hoor ;)

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes Chiesa

2. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat fantastisch Elmo...pfff! Ook hier in de randstad werd aan je gedacht hoor...
    Superrrr!

Liefs Nollie

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Janken? Neejoh hihihihihihi
    Tranen met tuiten...voel me nu pas weer een beetje mens ;)
    Bedankt lieve meiden...op naar de orde van de dag ;)
    Hoe is het met alle kwalen?
    Volgens mij hebben we een nieuw lid...
    Begint met een L en eindigd op ieke ;)

Elmo

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Ik breek hier even in hoor.

Elmo ik ken jou niet en jij kent mij niet maar wat ben ik blij en opgelucht te lezen dat je vandaag gewoon een klein frummeltje met hartje hebt gezien.

Groetjes Anita

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Oei voorzichtig breek ik in bij jullie.
    Ben nog steeds van het pad af hoor. niet te geloven dit zeg...
    Ik mag ook een walvis zijn.
    liek.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bedankt Anita! LIEF

Welkom Lieke! Had je al een introductie gegeven ;)

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    LIEKE WAT LEES IK NU? ZWANGER JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! mEID WAT GEWELDIG!

Elmo ook voor jou heerlijk dat alles goed is. Wat een opluchting.

Het gaat goed met de Walvisclub. Fijn hoor meiden!

8. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat je van het padje af bent kan ik me helemaal voorstellen Lieke, maar wel geweldig dit zeg...Welkom in deze mooie zee!

Groetjes, Eva.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve MolenMeiden...
    Hoe staat het zwanger leven met jullie?
    Kwaaltjes, klachtjes en leuke dingen graag ;)
    Elmo

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ahhh Liek, wat geweldig.... ik lees het ook....stiekem ook net voor de MMM overgestoken....
    geniet ervan

Karin

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Join the club Liek ;)

Gisterenavond weer een echo gehad. Het was te gek. Onze frummel rolde om zijn as, sprong op en neer, schopte met zijn benen en zwaaide met zijn armen....Zwijmel zwijmel, wat ben ik gelukkig.
    Over 2 weken mag ik weer terug naar de verloskundige. Dan gaat ze proberen met de doptone het hartje te vinden....

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Goede morgen meiden. Bedankt voor het welkom.
    Ben eigenlijk niet officieel een walvis he... :D Nog net voor de MMM real het zelf klaargespeeld.

Zo mijn eerste nachtje zit er op. Heb wel geslapen maar elke moment die ik wakker werdt ( normaal niet zo veel ) kwam er het woord Zwanger in mijn op. :p
    Vol ongeloof lag ik dan te denken dat dit mij is gebeurd.

Hihi Elmo vroeg over kwaaltjes.
    * de ong krampen zijn er gezellig zo raar ik kan daar niet overuit dat dit gewoon het zelfde aanvoeld. Is goed teken is mijn emmie zich aan het nestelen zoals Aldonza in mijn andere topic schreef.
    * Gisterenmiddag tijdens boodschappen een lichte misselijk walging gevoel gehad weer. Zei tegen vriendlief als dit er nu al is wat moet dat worden LOL. gratis kilo`s eraf haha. Want ik ga veranwoord door.
    Ik kijk uit naar mijn eerste echo hoop een knipperlichtje te zien over 3 weken.

Heb mijn vriend gisteren een speen gegeven met papa is the best, hij vond het erg leuk. Ook hij is blij hij zei na het telefoontje van jou zat ik gewoon met een flinke grijs op mijn gezicht.

Goed.

Verder

@ ElviraR, geweldig dat je emmie zo druktemaker is ben benieuwd wanneer je echt het hartje gaat horen. Lijkt mij een geweldig gevoel.
    @elmo , ben je beetje bijgekomen van alle consternatie van de afgelopen 2 dagen.
    Liek.

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Viertje als je kleine frummel nu al zo'n druktemaker is dan beloofd het nog wat....

Karin

14. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    wat een goed idee van jullie om dit te doen ik ben ook zwanger geraakt door een keer icsi en met de meiden waarmee ik contact had op die site was er bijna geen een zwanger geraakt en voelde me toch een beetje schuldig...
    succes ermee allemaal

liefs kimberly

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    psssssssss, heb een tweede test gedaan . en die is ook POSI pffffffffffffff gelukkig.
    LIEK.

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha....zo herkenbaar Lieke....zelfs na de test van MvM afgelopen maandag....moest ik hem toch trots weer aan mijn vriend laten zijn.....'Kijk lieverd, ik ben alweer (!) zwanger!!'....hij helemaal lachen natuurlijk.
    Ik kan ook geen bevestiging genoeg krijgen hoor.....kijk ook erg uit naar de echo en vind het toch ook wel spannend....
    Kimberly kan me voorstellen dat je je dan wel alleen voelt....maarre..je laatste weekjes zitten eraan te komen..gaat het goed?
    ElviraR lijkt me ook super om te zien hoor....leuk!!

Groetjes,Eva.

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Lieke, wat je schrijft over 's nachts wakker worden en je dan meteen weer realiseren dat je zwanger bent, heb ik de hele zwangerschap gehad. Zo'n heerlijk bijzonder gevoel bij het wakker worden!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

:idea: Kimberlie
    Wat fijn zeg..dat je toch zwanger bent geworden via IVF.
    Je kansen zijn zo gering...je hebt eigenlijk maar 3x he.
    Ik vond dat wel een griezelig idee...had jij dat ook? Ik heb het nu nog hoor. Als het nou fout gaat, dan heb ik nog maar 1 kans (gevoelsmatig). Ik kan dat soort dingen nog niet echt uit mijn hoofd zetten...maaar word wel warm en blij als ik jou banner zie hoor!
    Gaat het goed met je? Kon jij meteen genieten of was dat later pas.
    Ja, ik ken je nog niet dus als je wilt...brand los ;)

:idea: ElviraR
    Fijn zeg, zo'n goede echo! Super!

:idea: Eva
    Je moet nog minder dan een weekje geduld hebben meid! Je hebt nog geen nare dingen meegemaakt toch? waardoor je ging twijfelen of het wel echt goed zat.... ? Ik hoop echt dat jullie wel kunnen genieten van de eerste echo...dat hartje zien knipperen is zo bijzonder.
    We liggen samen in de stoel volgende week...ik mag de 21ste om 10.00 uur weer...hoe laat ben jij? Foto vragen hoor! Ik ga die van mij vanavond even proberen in te scannen.

:idea: Lenneke
    Hoe is het met jou meid? Nog helemaal lekker op je wolk?
    Komen er nou gauw eerste buikfoto's in je album?

Hier gaat het wel weer aardig...ben nog niet helemaal gerust. Elmoman wel. Als ik deze week goed doorkom dan kan ik volgende week misschien wel genieten van de echo...nu nog erg nerveus hoor.
    Vandaag nog bruinbloed verlies en dat mocht nog van de doc. (ivm het maken van de echo) maar morgen moet het eigenlijk over zijn.
    Als de muren op me afkomen moet ik gewoon bellen en kan ik misschien eerder komen. Moet echt rustig aan doen...grrr... nu al :(
    Ik riep altijd gauw naar een vk te willen maar nu....de twijfel slaat nu al toe. Heb je zo lang geknokt, gevochten en doorgezet...ben je eindelijk zwanger...begin je er net aan te wennen en van te genieten, krijg je dit!
    Nou ja...frummel zit er en doet het goed.

Dikke kus,
    Elmo

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hé meiden,
    hier gaat het wel goed.
    ben alleen zo moe wou dat dat wat minder was.
    maar goed verder zal ik niet klagen.

En lieke is het besef er een beetje?

Doe allemaal rustig aan.
    ben zo moe nu dat ik weing sotf om te praten heb.

veel liefs lydia

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow....ik had jou niet genoemd Lydia...sorry!
    2 april je aller eerste echo....
    Vind je het voor je gevoel lang duren of kan je het wel handelen allemaal?
    Die vermoeidheid hebben we inderdaad allemaal wel denk ik....
    Geeft niks toch..hihi .... beter dan alles onder spugen!

Kus Elmo

Deel Deze Pagina