Meiden....welk fruit is goed voor je tijdens de zwangerschap? Ik lust best veel soorten fruit, maar eet het eigenlijk nooit. Nu ik zwanger ben, wil ik natuurlijk wel zo goed mogelijk voor mezelf zorgen. Ik geloof dat je van bananen moeilijk(er) naar de toilet kan? En is het belangrijk om melk te drinken? Ik lust namelijk geen melk...heb nu Milk & Fruit Mango gekocht en die is wel lekker.
In plaats van melk kan je ook yoghurt etc. eten hoor. Kaas is ook een goede vervanger. Qua fruit...weet ik eigenlijk niet. Eet van alles wat, zo hou je het lekker afwisselend. Je kan ook op zo'n voedingswijzer kijken. Hierboven, bij de sticky's, staat volgens mij wel een link. ELmo
He Sam, Fijn zeg! Een goede echo! Ik vlieg zo ff naar je album... Is je banner niet de verrader van het geslacht? Zo niet...pb graag :-D Hier nog steeds ziek.... Mag uit zelfmedelijden in de avond even met het toppie op de bank
hihi nee, als het goed is is het geen verader, zowel, moet ik hem maar snel veranderen geloof ik pb komt eraan beterschap meid, pff waardeloos zeg die griep. zijn van die hardnekkige dit zeisoen, word echt tijd voor mooi weer, kunnen we weer wat weerstand opbouwen.
Ja joh...ik heb echt nog maar amper gewerkt sinds mijn verlof! In feb. ziek geweest en Ruben steeds zo ziek en nu in maart dus ook weer ziek! Sucks!
Ja ik zei al.....nooit ziek geweest, zwangerschap fluitend doorlopen en nou het ene gedoe na het andere....maargoed. We klagen niet. Morgen brengt manlief Ruben naar het KDV...dus kan ik gewoon ziek zijn :-D
*gaat maar even met de stofzuiger erdoor.....lapt de ramen en stoft wat af...... zet een potje thee klaar met wat koekje....voor het geval er toch nog niemand komt*
Met dit bolle buikkie gaat het iets beter...Heb weer wat kunnen slapen maar blijf nog erg moe,hoofpijn en de standaard riedel...Dus hou me rustig en hopelijk volgende week een betere week..Hopelijk nog maar een week of 3........ Elmo thanks voor de schoonmaak, aangezien ik dat niet meer mag doen
Vind het zo balen voor je...ben je eindelijk zwanger kan je er ook nog eens niet van genieten! Kon het lab dat ook maar overnemen he! Succes meid, rustig aan. *schenkt nog een koppie thee in*
elmo, thanx voor de schoonmaak hannah, pff nog steeds geen verbetering dus. zo is het genieten ver te zoeken he hier een rustige dag gehad, wel heelrijk weer, dus we zijn vanmiddag even lekker eruit geweest. nu staat er een heerlijke kwarktaart in de koelkast voor vanavond
Voor de ijzeropname is het belangrijk om een half uurtje tussen maaltijden en melkproducten te hebben. vruchtensap is wel erg goed voor bij het eten.
Ja en daar baal ik ook van....Had er zo graag van willen genieten maar dat lukt nu niet erg........En dat vind ik erg jammer. Rationeel weet ik dat de kleine nog minstens 3 weekjes moet blijven zitten maar gevoelsmatig mag die morgen wel komen van me...... Nou ja nog even doorbijten.......