ja thanks... Heb nu iets van biodermal gehaald wat ook schijnt te werken en anders haal ik dat van jou.....
Ginny wat lees ik nu...jij nog in de zenuwen nu. Ik mocht bij 7 weken voor een echo. Maar ik had ook al eerder (met 6 weken) een echo ivm mega buikpijn. Op de echo was te zien dat vruchtzakje gelukkig op goede plek zat (was bang voor bbm zwangerschap vanwege die heftige pijn) en na goed kijken was daar een miniscuul knipperlichtje te zien. Ik heb ook wel wat bloedverlies gehad...was ook niet veel. Gelukkig om te lezen dat het weer wat op zijn retour lijkt te zijn bij je. Al die vaatjes zijn supergevoelig dus hopelijk is dat het! Hou dat goede gevoel vast en hopelijk snel een prachtecho! Alle andere zwangeren...gaat alles nog goed? Voor sommige komt het al echt dichterbij dat we jullie ook bij de mama's mogen verwelkomen! Groetjes, Erna.
heyy meiden, kreeg daarstraks al berichtje van hannah, haar bloeddruk was 140 over 108, dus nog hoger. er zat ook eiwit in haar urine en moest bloedprikken, en zat te wachten op een echo, maar de situatie was wel zorgwekkend. daarnet kreeg ik een berichtje van haar dat ze toch opgenomen moest worden. hopelijk is het maar voor even en is ze snel weer thuis. onze duimen kan ze dus in ider geval erg hard gebruiken. hannah, ook vanaf hier, ook al kun je ht nu niet lezen, heel veel sterkte en hier word voor je geduimd en aan je gedacht!
Ik heb Hannah zonet telefonisch gesproken, zo sneu. Ze weet nog niet hoe en wat, ze moet afwachten. Iniedergeval wordt ze heel goed in de gaten houden. Ook van mij Han, een hele dikke kus. Laten we hopen dat beeb nog even lekker warm bij mama blijft. X Vier
Met zo'n bloeddruk kom je idd het zh niet meer uit! Ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten maar als het voor haar beter is, kan ie er beter uit! Jeetje zeg....wat een ellende! Ginny, Hier dus met 6wk een mooie echo gehad! Succes meid
Inderdaad geen leuke berichten hier. Hannah, Hoop dat alles toch goed komt met jou en vooral met kleine uk. Je bent vast in goede handen. Ginny onzeker voor je meid. Mijn echo was 7 weken 3 dagen en een kloppend hartje. maar dat is nog te ver voor je. Liek
Viertje, als je hannah spreekt, geef je haar dan een dikke knuffel? Mocht ze wel moeten bevallen, Charlotte was er met 34weken en moet je eens zien wat voor kanjer het nu is. Gaat vast helemaal goed komen met kleintje Hannah.
Weet iemand iets van Hannah? Hoe gaat het met de rest? Ginny, Nog veel bloed verloren? Buikpijn? Weet je al een definitieve echo datum? Succes meiden!
heb haar vanochtend ff gesms't ze heeft vannacht 5 uurtjes geslapen. heeft veel wakker gelegen van de jeuk. de onderdruk was vanochtend 100. de ctg was goed, ukkie doet het gelukkig prima en sparteld lekker rond. heb ook haar adres gegevens van het zh, wie ze wil pb ik ze even, denk niet dat dat vberstandig is zo open en bloot neer te zetten?
Hannah Heel veel sterkte meid! Ook hier wordt aan je gedacht! De rest Hoe is het met jullie? Essie Had vanmorgen een positieve test dus ik hoop dat ze zich hier snel meldt! Van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan! Hier gaat het wel goed, bloedverlies is minimaal en ook weer bruin ipv roze/rood dus dat lijkt me een goed teken. Buikkrampen zijn ook zo goed als over, dus het goeie gevoel komt steeds meer terug! Voor nu laat ik de echo nog op 14 april staan, dan ben ik 7 weken en anders hoef ik maar te bellen en kan ik de volgende dag terecht.
@Hannah, ik lees dat je op bent genomen in het ziekenhuis. Gelukkig doet jullie ukkie het prima! Veel sterkte, ik denk aan jullie! @Ginny, pff... toch wel spannend he. Gelukkig zijn de buikkrampen bijna over en bloedverlies weer minimaal, dat gaat de goede kant op. Ik heb geen bijzonderheden te melden, alles gaat goed. Vanmiddag weer controle in ziekenhuis. Groetjes Roca
Essie meldt zich.... Lees ik gelijk dat Hannah is opgenomen in het ziekenhuis......Dat is niet zo mooi. Toch niet iets ernstigs hoop ik? Ik las dat het kindje het nog goed doet gelukkig. Hannah, sterkte!
Essie, hannah heeft een te hoge bloeddruk en ze hebben eiwit in haar urine gevonden. Fijn dat het bij jullie gelukt is. Genieten nu!
Voor Hannah ook een hele dikke knuffel van ons! Essie, van harte gefeliciteerd! Ginny, fijn dat bloeden zoveel minder is en het weer beter aanvoelt voor je.
Iemand nog nieuws? Ik vis ook hier ff naar een felicitatie hoor...(zie banner). Ik hou tenminste dit topic een beetje warm.......tututuuuuu....tralalallalalaaaaa Nou maar hopen dat het overal goed is!
Gefeliciteerd Elmo duidelijker kon niet volgens mij 5 maanden is je zoontje nu al weer... wat gaat de tijd toch snel! Het leek nog gisteren dat ik op het forum las dat jullie poging gelukt was (kan je nagaan... dat is al meer dan een jaar geleden)! Iemand nieuws van Hannah? Hopelijk gaat alles goed nu met haar en is de bloedruk terug op normaal peil. Heel veel beterschap van hieruit ook! Essie, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ginny, blij te horen dat het bloedverlies nu toch gestopt is en dat je er weer een goed gevoel bij hebt... vreslelijk he, die onzekerheid! Hopelijk gaat de tijd snel zodat je snel je eerste echo kan hebben! Hier niet veel te melden... we wachten vol ongeduld af tot de tweede echo (in de hoop dat daar alles dan ook goed op is)!