De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Oh nee Anna wat vreselijk voor je....heb er geen woorden voor :cry:
    Heel veel sterkte meid en ook voor je man natuurlijk.

Essie Ik ben sowieso niet echt een klaagdoos haha :p Maar ik ga me nu niet "groot" zitten houden. Als je zwanger bent, weet je nooit van te voren van welke zwangerschapskwaaltjes je last krijgt. Vriendlief zit me soms een beetje uit te lachen als ik lijkbleek op de bank hang...ik heb 3 weken haast nergens last van gehad (alleen zere borsten en heel af en toe een vlaagje misselijkheid) en nu lijkt het lekker op gang te komen...ik met m'n grote mond dat ik nergens last van heb haha :p

Enne.....als mannen kinderen zouden moeten dragen en baren, dan zou de mens uitgestorven zijn :p :p :p

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oh nee Anna, vind het zo erg voor je... dat je dit wondertje toch nog bent kwijt geraakt. :( Heel veel sterkte!

Ginny, ik heb een te groot verantwoordelijkheidsgevoel denk ik en ben dus toch maar weer braaf aan het werk. Valt me soms een beetje zwaar (zeker omdat ik geen gewone 9 to 5 doe maar best wel veel uren werk). Gelukkig ben ik donderdag thuis voor de echo dus kan ik uitslapen! Ik hoop trouwens voor je dat je snel van die misselijkheid af bent!

Essie, ik heb altijd gezegd toen we in de MMM liepen dat als ik eindelijk ooit zwanger zou zijn nooit zou klagen over de kwaaltjes maar er zelfs gelukkig mee zou zijn... gelukkig heb ik niet zo veel last van kwaaltjes maar heb eens zoveel last van alle dingen die ik niet meer mag eten/drinken :confused:

En elke keer als ik tegen mijn mama zeg van "ik heb zin in..." dan antwoord ze "ik dacht dat je niet ging klagen" :)

Hier gaat het op zich wel goed. Morgen weer 11 weken zwanger dus dat is op zich al een mijlpaal! Verder ook wel behoorlijk nerveus aan het worden voor donderdag... dat het maar snel donderdag 11u40 is!

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Jakkes Anna,wat zonde.

4. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen meiden!

Hoe is het vandaag met de zwangeren walvissen?
    Schijnt bij jullie ook zo lekker het zonnetje?
    Ik ga zo eens hier in huis de boel doen en vanavond moet ik werken.

Fijne dag! :p

5. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hey hallo..

Even weer na een veel te lange tijd een berichtje van mij..

Met onze knul gaat het super (voor diegene die het niet weten, hij is met 27 weken geboren), hij is inmiddels alweer 8,5 week oud en is onlangs overgeplaatst naar het ziekenhuis in Assen..
    Omdat kinderen pas bij 34 weken zwangerschap kunnen zuigen slikken en ademen tegelijk, moet hij dus nog leren de fles goed te drinken zonder te verslikken..
    Dit begint er nu op tijd lijken... vandaag heeft hij voor het eerst 3 flessenvoedingen gedronken zonder te verslikken of spugen..
    Gelukkig gaat het nu de goede kant op want het is lang spannend geweest..
    Als hij zo doorgaat verwacht ik hem toch wel stiekem binnenkort een keer thuis..

Ik zal proberen toch iets vaker hier langs tekomen om te berichten en te lezen..

Groetjes Mariebel

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je mag ook bij de mama's komen schrijven Mariebel! Kijk maar wat je fijn vindt!

Gelukkig doet de kleine het zo goed!

7. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goedemorgen meiden,

anna, wat verschrikkellijk zeg. veel sterkte!

mariebel, wat goed om te horen dat je knulletje het goed doet zeg!

ginny, hoe is het daar? alles goed?

hoe is het met de rest?

hier alles goed, met vlagen weer erg misselijk.
    en last van mijn liezen en heupen, mijn liezen zijn mijn banden. maar mijn heupen, iemand een idee? zaterdag na het winkelen (wat maar 2,5 uur geduurd heeft omdat ik toen krom liep van de pijn) heb ik de rest van de dag alleen maar kunnen liggen, lopen en staan deed zo'n zeer.

dinsdag bij schoonzus wezen shoppen, die heeft een tweeling van net een jaar en dus heel veel kleertjes. heb me flink uitgeleefd. hoef dus totaal niks meer te halen. heb deze zwangerschap 2 pakjes zelf gekocht, de rest alles gekregen :D:D:D

hoef nog maar een paar dingen en ik ben er klaar voor hihi :D

fijne dag allemaal, gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

8. sam mv kylian

heb net nog even sms kontact gehad met hannah.
    bloeddruk is wel iets gezakt weer door de meds, maar blijft erg schommelen tussen de 90 en 100.
    ze mag alleen met rolstoel uit bed.
    ze lag nu aan de ctg en ze heeft wel al veel harde buiken en het is erg onrustig daarbinnen.
    ik hoop dat ukkie snel komt voor haar, kan ze eindelijk genieten

9. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik heb niet veel meer te melden dan dat het goed gaat,
    En ik vol spanning uitkijk naar 25 april de 1e echo, dat maakt het toch een beetje tastbaarder.

Greets Beeb

10. Hee Beeb, ik heb ook 25 april de 1e echo! Spannend he? Hoe voel je je verder? Ik ga nu echt merken dat ik zwanger ben hoor. Ik heb nergens meer trek in en als ik al aan eten denk word ik misselijk. En mijn borsten doen pijn!

11. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    IK heb eigelijk alleen last van mijn borsten en ben erg moe,
    Maar geen last van misselijkheid.

Greets Beeb

12. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Whaaaaa, Hannah haar vliezen zijn net gebroken!
    Ze ligt plat omdat het hoofjde nog niet volledig is ingedaald. Ze ligt aan CTG en heeft al wat weeen.

Spannend. Later horen jullie meer !

X Elvira

13. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Oh wat spannend voor Hannah :p
    Hopelijk gaat alles goed en heeft ze snel haar kindje in haar armen!
    Wens haar maar heel veel succes van me!

Beeb en Essie Nog een weekje en dan hebben jullie ook de echo.
    Spannend he :p Hoop dat er 1 of misschien wel 2 kloppende hartjes te zien zijn!

Sam Balen dat je weer last hebt van misselijkheid en pijn. Hoop dat het gauw weer over is! En super dat je al bijna alles hebt voor de baby...scheelt toch een heleboel geld, zo alles bij elkaar :p

Mariebel Fijn dat je mannetje het zo goed doet!!!
    Hoop dat hij snel thuis is, waar hij hoort! :p

Marisha Jij hebt toch vandaag je 2e echo? Ben benieuwd hoe het is gegaan!

Hier gaat het prima...momenteel wel wat misselijk, dus ik maak me niet te druk en blijf even lekker achter de pc zitten :p Zometeen even hier de boel doen, douchen en wat boodschapjes halen. Vanavond heb ik cursus van m'n werk...blegh :(

Fijne dag!

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goedemiddag dames!

Jeetje, Hannah is er nu echt aan begonnen dus! Hoever was ze nu een week of 36? Wil haar heel veel succes wensen en hoop dat ze haar kindje snel in haar armen mag houden!

Ginny, lief dat je aan me hebt gedacht! Wel jammer dat je een beetje misselijk bent vandaag! Hopelijk gaat het snel over! Wanneer mogen jullie trouwens op tweede echo?

Mariebel, wat leuk dat jullie zoontje het zo goed doet nu... kan me voorstellen dat dit heel zware weken voor jullie zijn geweest! Hopelijk mag hij nu snel naar huis.

Sam, balen dat je je niet zo goed voelt, ik heb geen idee wat die pijn in je liezen kan zijn... mss van de druk van je kindje of zou dit te maken kunnen hebben met bekkeninstabiliteit? Ik denk dat je het momenteel best even rustig aan kan doen!

Beeb en Essie, nog een weekje tot jullie eerste echo! Die eerste weken tot de eerste echo zijn idd heel erg spannend! Hopelijk krijgen jullie een mooi kloppend hartje te zien!

Hier hebben we daarstraks onze tweede echo gehad! Ons ukje doet het heel goed. Hij/zij is nu 4,5 cm groot en het hartje slaat krachtig. We hebben ook een nekplooimeting gekregen en daaruit bleek dat we geen verhoogd risico hebben op het syndroom van down (nekplooi was 0,3mm en vanaf 3mm moet je je pas zorgen maken heeft de gyn gezegd)... Het was echt geweldig om ons kleintje te zien... je ziet nu echt al een minimensje met compleet hoofdje, romp, armpjes en beentjes! Over 4 weken mogen we weer! :D

Ik leef helemaal op een wolkje vandaag!

15. sam mv kylian

marisha, wta geweldig dat ukkie het super doet meis! heelrijk genieten ervan hoor!
    hannah is vandaag 36,6 weken :D

hannah, meid, las je smsje en duim zoooo hard voor je, ik hoop dat het snel gaat en je je hummeltje snel hebt, het word tijd voor je om te kunnen genieten!

16. Ooooh, wat spannend van Hannah! Ik hoop dat alles voorspoedig gaat.

Marisha, wat fijn dat de 2e echo ook zo goed is. op naar echo nr. 3!

17. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Hannah zet um op en hopelijk snel je kleintje in je armen.

Greets Beeb

18. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hannah, wat spannend zeg! Heel veel succes!

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Is er al meer nieuws van Hannah?

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Hannah!
    Nog even en je bent MAMA!

Ik hoop dat alles goed gaat en je een goede bevalling zult hebben!
    Op naar een fijne kraamtijd met je prachtige wondertje!

Heel veel succes meid!

Deel Deze Pagina