damie gefeliciteerd. wat een goed gevoel geeft dat he als je het hartje hoord. ik mag donderdag al heen naar de verloskundige , krijg dan een echo. en er word daarna een afspraak gemaakt voor de intake. wel vreemd dacht dat dat anders om was, eerst intake daarna echo. ene kant ben ik heel blij dat we naar de vk mogen maar aan de andere kant ook wel vreemd dat we niet meer naar de gyn hoeven. nou zit de gyn 1 deurtje verder dat wel maar blijft toch vreemd , ook al ben ik er maar heel kort geweest.
Damie wat mooi he...hihi, hierin volg ik Elmo, krijgen we jullie ukkie ook te zien? Geniet ervan! Liefs Nollie
Hallo meiden, zo na een lekker weekend op de camping en heerlijk uitgerust moest ik toch een aantal bladzijden terug lezen. Wat een kwebbels zijn we. Vanmiddag voor het intake gesprek naar de vk. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Ik zal daarna niet meteen schrijfen aangezien ik daarna nog moet werken. veel liefs Lydia
Lieve Lydia, Heel veel plezier bij de vk! Hoop dat het klikt! Fijn dat jullie je lekker op de camping uit kunnen leven! We komen zeker gauw eens even aanwaaien Werkse vanavond!
Zullen we anders eens een lijstje maken met wie wanneer is uitgerekend? Kunnen we er straks ook roze of blauwe vraagtekentjes bij zetten... Volgens mij willen er wel veel weten wat het is. Wat vinden jullie ervan? Wel of geen "intern" lijstje?
Oke...gewoon op datum maar...wel zo handig 04 november 2007 - Elmo: 1 kindje Voegt de rest zichzelf toe?
Elmo: 4 november 2007 - 1 kindje Sonja: 30 november 2007 - 1ste kindje Ik bedoelde dat ik zwanger ben van 1 kindje. Aangezien het een MMM onderdeel is kan er heel goed iemand zwanger zijn/worden van twins
Elmo: 4 november 2007 - 1 kindje Sonja: 30 november 2007 - 1ste kindje Damie: 30 december 2007- 1 kindje
Elmo: 4 november 2007 - 1 kindje Sonja: 30 november 2007 - 1 kindje Damie: 30 december 2007- 1 kindje
Elmo: 4 November 2007 - 1 kindje Lieke: 17 November 2007 1 - kindje Sonja: 30 November 2007 - 1 kindje Damie: 30 December 2007- 1 kindje
HAHA Je was sneller dan ik het nog kon nachecken..... Is het zo naar wens.. ? Heb ze op volgorde van datum meteen gezet
Damie, wat fijn dat alles goed gaat en dat je het hartje hebt horen kloppen. Lijkt me erg bijzonder. Hier in het ziekenhuis is het erg druk bij de echo en moet ik dus nu nog 13 dagen wachten voor de 1ste echo. Duurt wel lang sinds ik weet dat ik zwanger ben. Elmo, vindt het een leuk idee, ik wacht alleen nog even met toevoegen totdat ik zekerheid heb maandag de 21ste.
Even een vraagje, wanneer hebben jullie een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Soms lees ik dat mensen dit nu al gedaan hebben en soms lees ik dat dit pas op advies van de gyn. wordt gedaan. (Naar de 1ste of 2e echo). En hebben jullie de huisarts nog ingelicht(Kom daar bijna nooit).
Hoi Lisette, Onze ha heeft ons zo gesteund gedurende de behandeljaren dat ik hem meteen in tranen heb opgebeld om het goede nieuws te vertellen. Door de bloedingen in het begin van mijn zwangerschap heb ik 3 echo's in het zh gehad. De laatste was met 8.3wk. Daarna mocht ik kiezen of ik naar een gyn wou of naar een vk. Daar wij thuis willen gaan bevallen hebben wij voor de vk gesproken. Daar kon ik de eerste keer met 11 wk terecht. Alleen hartje geluisterd en intake gedaan. Voor onze onzekerheid met 14wk weer geweest. Weer naar het hartje geluisterd. Met 17wk moet ik weer heen (3 wk later) en dan een gewone controle. Vanaf dan ga ik zeg maar het "gewone" parcour in. De 20wk screeningsecho laat ik wel weer in het zh doen. Dit kan in ons geval ook bij een echobureau. Hopelijk heb je hier wat aan