JOEHOE De dochter van Hannah, NIEVE is GEBOREN. Het is heel zwaar geweest, uiteindelijk met de vacuumpomp, maar het gaat goed. Details over lengte en gewicht volgen later. Dikke kus, Vier
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, eindelijk! HANNAH, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie DOCHTER. rust eerst lekker uit meid!
JOEHOEEEE Een dochter NIEVE! Lieve Hannah, Van harte gefeliciteerd met jullie, ongetwijfeld kleine, meisje! Elmo
* inbraak * Lieve Hannah en partner, Super gefeliciteerd met je lieve kleine meisje Nieve. Wat een mooie naam zeg... heel bijzonder! Geniet van een geweldige kraamtijd samen... Liefs, Josien * uitbraak *
Lieve Hannah! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter NIEVE !!! Heel veel geluk samen, geniet er lekker van! Liefs Roca
Ook van mij een hele dikke proficiat met jullie kleine meisje Nieve Hannah! Het zullen heftige uren geweest zijn maar nu kan je eindelijk genieten!
Hannah en partner van harte proficiat met de geboorte van jullie dochtertje NIEVE!! Hoorde dat het een zware taak was, maar jullie hebben een supermooie beloning gekregen! Hoop dat je goed hersteld en lekker kunt genieten. Erna.
goedemorgen allemaal, hoe is het met iedereen? hier goed, straks lekker naar mijn vriendin, die heeft een stacaravan, dus we gaan heerlijk een daagje nara de camping, kunnen de kids zich lekker uitleven en wij lekker zitten hihi jullie nog plannen met dit mooie weer? fijne dag allemaal
Hey meiden! Hannah Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Nieve Hoe is het met de rest? Hier een druk weekendje achter de rug....vrijdag een feestavondje, gisteren de zolder opgeruimd en schoongemaakt (stonden nog allerlei dingen van de verhuizing) en vandaag een feestje op de voetbal. Morgen alweer 8 weken...gaat toch wel snel haha
hannah gefeliciteerd met jullie dochtertje Nieve, mooie apparte naam geniet er van voor je het weet zijn ze groot
Hoi allemaal, Heeft iemand nog iets van Hannah gehoord? Ben benieuwd hoe het met de kleine Nieve gaat. Weet iemand lengte en gewicht? Groetjes Roca
Ja ik heb Hannah gisteren nog gesproken. Nieuwe is 2700 gram en lengte hebben we het nog niet over gehad. Naam is Nieve en 2de naam Elizabeth. Nieve lag nog op de couveuse afdeling en mocht gisteravond bij mama liggen omdat ze zo goed dronk. Ik heb morgen weer even contact met Hannah. Naar omstandigheden gaat alles hardstikke goed. Ze heeft het wel echt heel zwaar gehad, 48 uur lang rommelen en uiteindelijk knip, vacuuum pomp en iets van 20 hechtingen. Groetjes, Vier