Leuk dat er weer nieuws is over hannah! Wat fijn dat haar dochtertje het zo goed doet! Hopelijk mogen ze snel naar huis zodat ze er echt van kan genieten (nadat ze zelf is opgeknapt natuurlijk want 20 hechtingen... auw auw auw ) Ginny, gefeliciteerd met je 8 weken vandaag! Nog 4 te gaan Hoe is het met de andere meiden hier? Morgen zijn we alweer 12 weken! Super om (bijna) uit de gevarenzone te zijn
Fijn dat het goed gaat met Hannah en Nieve! Hopelijk mogen ze snel naar huis en kan ze lekker thuis van haar meisje genieten! Marisha Jij idd (bijna) uit de gevarenzone....heerlijk joh! De 2e echo was ook goed las ik! Wanneer moet je weer naar het ZH? Essie en Beeb Nog een paar dagen en dan hebben jullie je 1e echo...spannend!!! De rest van de meiden Hoe is het met jullie? Hier nog steeds alles prima....nog dezelfde kwaaltjes als vorige week hahaha Morgenmiddag intakegesprek op het zwangerenspreekuur en als het goed is krijg ik weer een echo (staat in elk geval op de papieren) Ben benieuwd of ik dan verschil zie met de echo van vorige week!
heyyyy meiden, petra, wat goed dat het al opschiet zeg! en al mooi weer dus de ukkies al aan het genieten van de tuin? vanochtend de pretecho gehad. ik was al verliefd, maar nu....*zucht**smelt* maar wat een eigenwijsje zeg, tis is nu al eigenwijzer als grote broer! iedere keer als we wilden kijken gooide ie het gezichtje in de placenta en de armen er snel voor. op een gegeven moment zelfs 2 armen en een beenen de placenta voor het gezichtje. dus dat zal wat worden haha maar we hebben toch wel wta leuke foto's gelukkig en toch nog even goed kunnen gluren, de laatste 2 minuten werkte ie nog een beetje mee! eindelijk! dit vind ik de mooiste foto van ons moppie, de rest kun je bekijken op de link eronder anders word het wel erg veel, heb 37 foto's hier alle foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=7FFRO6OX liefs een trotse mama
Hele bijzondere foto's Sam! Die met die armen en benen is wel heel leuk hoor! Kan me voorstellen dat je nu helemaal verliefd bent!
Sorry meiden, heb heel aso hier al heel lang niks gepost! Hou 2 topics al goed bij, dan is zo'n 3de te veel met alle drukte van een kleintje. Ik denk aan jullie allemaal hoor!
lenneke, apart. echt alsof ie zegt, pak me dan....je kan me toch niet pakken natas, geeft toch niks, tis ook superdruk met een kleintje! alles goed met je mannetje?
Ahhhh lief zeg! Maarre...heten jullie Van der Sloot....dat is balen geweest de afgelopen tijd Ik ga gauw op je linkje klikken!
Ooooh Sam wat een lieffie zeg! Kan me voorstellen dat jullie helemaal verliefd zijn zeg! Super mooie foto's hoor!
hallooooo ik wil even vermelden dat Hippel bevallen is van een zoon genaamd RUBEN...naar dat ik weet is alles goed met ze... groet Bengel
zal ik je nog iets leukers vertellen, mijn vent heet john, dus je krijgt dan alsnog j. van der sloot is voor john errug leuk als ie ergens komt en zijn naam vermeld vanochtend bij de vk geweest, alles was weer goed, moet alleen mijn heupen in de gaten houden omdat het er toch op lijkt dat ik bekkenklachten heb maar verder alles prima! 1 kilo erbij in 4 weken en bloeddruk was keurig.
Hey meiden, Heb hannah net gesproken en Nieve is van de couvouse afdeling. Het gaat hardstikke goed met moeder en kind. Hannah haar bloeddruk was helaas wel weer gestegen, dus ze mag nog niet naar huis. Misschien wel morgen. Nieve is nu 47 cm lang, kleintje dus. Ze zijn eergisteren van het ene ziekenhuis naar het andere ziekenhuis gebracht ivm bedden tekort. Groetjes, Elvira
Goed nieuws van Hannah dus, op haar bloeddruk na! Sam, *proest* whahahaha...arme zoon zeg! Ik twijfelde of ik die opmerking kon maken maar blijkbaar valt ie goed (gelukkig). Hippel, Gefeliciteerd met Ruben (hele leuke naam zeg!)
Heeft iemand meer info over Hippel trouwens.....hoever was ze? Heb echt geen idee en ze staat ook niet op pagina 1 *bloos - zwangerschapsdementie*
haha elmo, kan wel wat hebben hoor hannah, absoluut een schitterend geboorte kaartje, thanxx meid! kreeg nog een smsje van hannah, ze mag vandaag naar huis met de kleine meid, geweldig nieuws dus! over hippel, geen idee hoever ze was eig ben ook wle benieuwd