De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieverds,

Ik lees nu pas jullie lieve berichtjes hier :oops:. Super bedankt voor de steun. We zijn erg verdrietig over de toekomst omdat het maar afwachten is of het nu ooit nog lukt. Maar jullie kennen die gevoelens waarschijnlijk als geen ander.

We nemen nu even een pauze en hopen er na de zomermaanden weer mee verder te kunnen!

@Hannah, wat is Nieve een schatje zeg!

Liefs,
    Josien

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Effe uppen, want hij stond op pagina 2 ;)

Fijne zonnige zaterdag meiden! :p

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

fijne dag allemaal,

allemaal lekker aan het genieten zker?

4. Ik zie dat ik idd helemaal niks meer geschreven heb over de intake......

Ik had afgelopen woensdag een intakegesprek in het zh voor de controles die nu via de gyn. gaan lopen. Behalve dat mijn bloeddruk wat aan de lage kant was (50/90) was alles goed. We kregen weer een echo en toen hbben we de hartjes gehoord. Echt zo'n mooi moment! Gewoon 2 levende wezentjes in mijn buik!

Ik pas trouwens mijn mooie zomerspijkerbroek niet meer......combinatie van een buikje krijgen en te veel hebben gegeten denk ik.

5. sam mv kylian

goedes,orgens op deze mooie morgen.

hoe is het met iedereen?
    hier gaat het goed, op slapen na, dus vanochtend lekker uit mogen slapen van mannetje en heb heerlijk tot 10 uur nog liggen doezelen.
    straks even aankleden en even naar ikea, zomaar even neuzen, hebben we toch nog iets gedaan vandaag :D strand heb ik even geen zin in ;)

gaan jullie nog iets leuks doen ?

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen allemaal!

Ik werd pas om 10.30 uur wakker....eindelijk weer eens lekker geslapen.
    Vriendlief moest helaas vandaag aan 't werk, dus die is net weg en verwacht ik pas weer vanavond laat thuis. Tja...een eigen zaak heeft voor- én nadelen ;)

Verder alles prima hier, vandaag alweer 11 weken zwanger....gaat toch best hard. Ik hou een lekker rustig dagje vandaag, even de boel doen en dan lekker in de tuin.

Fijne dag! :p

7. Haha Ginny, geniet nog maar van het uitslapen ;)

8. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Vandaag was het 12.00 uur :oops:
    Maar ach....nu kan het nog....over een paar maanden niet meer hahaha :p

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha...welkom bij de club Belle!
    Volgens mij ben je echt een aanwinst voor de walvisjes!
    Dat van die borsten.....zo ging dat bij mij ook (en bij nog wel meer ook ;)).

Zwanger ze!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

11 wk zwangr vond ik heerlijk Ginny!
    Tot die 12 wk kon het me niet snel genoeg gaan hoor ;)

Als je maar geniet! (daar had ik dan weer heel veel moeite mee)

11. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Belle welkom bij de club!
    Je kan inderdaad smakelijk vertellen....geweldig! :p

Elmo...ja ik kijk de dagen echt vooruit hoor....die 12 weken is toch wel een mijlpaal.
    Enne genieten doe ik zeker :p :p :p

12. Heerlijk als je zo kan genieten. Ik zou willen dat ik dat kon. Wij zitten met een verhuizing (en in okt. nog een x!) en daar heb ik stress van. En omdat ik weet dat stress niet goed is voor de beebs, krijg ik daar ook weer stress van. Stress van de stress zeg maar. En omdat ik dus niks voel zou ik elke week wel een echo willen hebben om te checken of alles wel goed gaat daar binnen. Daarnaast slaap ik al nachten slecht en daar maak ik me ook weer zorgen om. Iemand nog tips tegen de stress?

Belle welkom hier!

Groetjes Ester

13. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ook ik voel bijna niets en ben dan ook heel erg ongerust,

Nog 2w3dg dan ben ik ook eindelijk 12 weken ik kan niet wachten.

En wat betreft die borstpartij, hier springen ze ook zowat mijn bh uit

Hihihi greets Beeb

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden, hier weer eens een berichtje van mij...

Onze uk kan binnenkort zijn eigen fly miles kaart aanvragen volgens mij... 15 weken oud en al 6 keer in het vliegtuig gezeten... die wordt later piloot denk ik :D

Ginny, idd die 12 weken is een super mijlpaal! Ik was ook superblij als ik eindelijk die 12 weken voorbij was! Nog heel eventjes geduld... het komt dichterbij ;)

Essie, zo herkenbaar... ik heb soms stress van het werk en omdat je dan weet dat je je niet mag opwinden... ben je nog meer gestresseerd natuurlijk... nu wat mij wel helpt is de angelsound die ik heb gekocht... af en toe zelf eens lekker luisteren als je weer eens begint te twijfelen of je niet aan het dromen bent... heerlijk :D

Belle, welkom hier! Had in je eigen topic ook al eens gereageerd maar ik vind het schitterend voor jullie! Je hebt zo'n leuke schrijfstijl... ik kijk al uit naa rje verhalen hier ;) Ik had trouwens een hele kleine cup maar ben bijna 2 cups mogen vergroot momenteel!

15. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Marisha Zie ik het nou goed in je onderschrift....weet je het geslacht van jullie ukkie? :p
    Ik wil trouwens ook of de Angelsound kopen, of de Belly-doppler huren.

Essie Probeer je niet te druk te maken meid, al is dat makkelijker gezegd als gedaan ;)

Hier ook megaboobs (voor mijn doen dan hè :p )
    Vriendlief blijft er naar kijken whahaha
    Heb de laatste dagen weer wat vaker last van bandenpijn, maar dat is alleen maar goed, dat betekend dat alles lekker aan 't groeien is daarbinnen!

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    De gyn heeft vandaag idd gezegd wat het wordt... het is natuurlijk nog vroeg aangezien ik nu 15 weken ben maar hij leek toch wel vrij zeker (al moest ik nog geen uitzet gaan kopen)... we houden het wel nog geheim voor vrienden en familie maar indien je wil weten wat het (voorlopig) wordt, geef een gil, dan stuur ik je een pbtje!

De angelsound gaf voor mij even een beetje paniek... ik hoorde niets :confused: Ben hem trouwens pas gaan gebruiken bij 14 weken!

Gelukkig ben ik toen even hier komen zoeken en zag ik dat je best andere oortjes nam en ook babyolie of zo gebruiken om het geluid goed te geleiden! Beide dingen gedaan en hop... onmiddelijk gevonden... vind het wel prettig om regelmatig eens naar het hartje te luisteren als bevestiging dat het nog goed gaat... als je geen symptomen meer hebt ga je soms wel een beetje twijfelen!

17. sam mv kylian

heyy allemaal,

hoe is het met iedereen?

ik kreeg gisteren het kraampakket al binnen.
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa word je weer even herinnert dat het niet zo lang meer duurt (en het gaat al zo snel :D)

marisha, ik wil wel een pb, ben erg aagje altijd hihi :D

18. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Zijn het de hormonen? Is het het idee? Of komt het omdat hij zo ontzettend lief en zorgzaam is, dat ik bij ieder smsje extra kusjes krijg voor ons millimetermensje en dat hij me tegenwoordig standaard begroet met "Hallo liefjes!"... Ik weet niet waarom, maar ik ben de laatste week zo ontzettend verliefd op mijn meneer. Ik kan hem wel blijven knuffelen en kussen. En als hij naar me lacht, met twinkeltjes in zijn mooie blauwe ogen, dan smelt ik helemaal. Meneer Belle wordt vader en hij wordt er met de dag aantrekkelijker op. Sexy daddy!

Vrijdag haalde hij me met de auto op van mijn werk en reden we door naar Parijs. We hebben zaterdag heerlijk door de stad gewandeld, we hebben verrukkelijk gegeten en ja, vrijen in een hotelbed is altijd leuk. Maar toen de serveerster bij het ontbijt onaardig tegen me deed kreeg ik tranen in mijn ogen, terwijl ik normaal gesproken echt niet op mijn bekkie ben gevallen (zelfs niet in het Frans) en aan het eind van de dag deden mijn inmiddels buitenaards reusachtige borsten zo ontzettend veel pijn dat ik ze er het liefst af had geschroefd. Ik ben blind verliefd, ik raak snel in de war, ik ben snel emotioneel en die borsten, tja... Ik verander verdorie op mijn 34e nog in een cliché-vrouw. Misschien moet ik voor de gelegenheid mijn haar ook nog maar even blond verven. ;)

Maar serieus, ik geniet van elke seconde. Mijn lief is het levende bewijs dat vaderschap in je hart zit en niet in je onderbroek. En ik kan niet wachten tot ik ons millimetermensje voor het eerst op een echo kan zien. Is zes weken te vroeg om de verloskundige te bellen?

Liefs!

Belle.

19. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Meiden ik ga jullie verlaten....vanmorgen naar het ZH geweest voor de 12 wekenecho en helaas is het hartje gestopt met 9 weken :cry: Woensdag moet ik weer terug en word ik gecurreteerd.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    o, nee Ginny. Wat erg! Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina