De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ginny,
    wat een verschrikkellijk nieuws zeg.
    heel, heel veel sterkte en kracht meid

dikke knuff

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Ginny, ik zit hier met het kippenvel op de armen en de tranen in de ogen.....
    Hier heb ik geen woorden voor.
    Wat vind ik dit vreselijk voor jullie.
    Heel veel sterkte................

3. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ginny... Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Maar ik denk aan je.

-x-

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik ben met stomheid geslagen... dit is een nachtmerrie die je niemand toewenst :cry:

Lieve Ginny, heel veel sterkte met dit verlies... echt verschrikkelijk nieuws. Er zijn geen woorden die deze pijn kunnen verzachten... al had ik met heel veel plezier een deel van je pijn op mij genomen! Ik denk aan je. :(

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ginny, ook hier met tranen en een dikke keel je berichtje gelezen. Heel erg veel sterkte. Woorden schieten eigenlijk te kort.

Veel liefs, Lenneke

6. Lieve Ginny, ik heb je een pb'tje gestuurd. Heel veel sterkte lieve schat.
    Ik vind het nu niet gepast om mijn verhaal neer te zetten, maar mochten jullie willen dan kunnen jullie in mijn dagboek kijken.

x

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoe is het vandaag meiden?

8. Hier alles goed. Bij jou ook?
    Wat is het rustig op dit topic, of zijn we allemaal een beetje van slag door wat Ginny is overkomen? Ik moet er steeds weer aan denken.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vandaag is echt een mega rotdag voor Ginny en man....

Maar jullie zijn zwanger en mogen/moeten gewoon blijven beppen over het wel en wee hoor!

Hoe gaat het met de bolle buikkies?
    Wordt het niet eens tijd voor een paar leuke kiekjes?

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lieve Ginny,

Wat een akelig nieuws voor jullie zeg.
    Ik weet helaas uit ervaring hoe jullie je zullen voelen. Je mag me altijd pb-en.

liefs Femke

11. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ginny en man heel veel sterkte, weet verder even niets te zeggen.

Over mijzelf ik voel me prima, maandag 19 mei intake met de verloskunde op het Z-H gehad+ echo wij zijn nu 9w5dg de kleine lag lekker met de beentjes te trappelen en het hartje klopte stevig zeer indrukwekkend.
    Dinsdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor een afspraak met de gyn.

Ik vind het toch iedere keer weer spannend.

Greets Beeb

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik denk dat het spannend blijft totdat je de kleine dagelijks gaat voelen beeb. Tenminste dat had ik wel. Ik ontspande vanaf de 18e week.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ging me bij het voelen van Ruben ook steeds beter voelen. Gelukkig was dat al snel (16 wk).

Fijn dat je echo goed was Beeb!

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Heel veel sterkte Ginny en man :cry: Wat vreselijk.....echt geen woorden voor!

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik ben ook een beetje van slag door het nieuws van Ginny... hebben jullie dat ook dat je door zo'n nieuws natuurlijk meteen weer vreselijk onzeker wordt? De avond van het nieuws heb ik meteen de angelsound genomen om te zien of het bij ons allemaal nog wel goed zat :rolleyes: natuurlijk was het hartje die dag weer wat moeilijker te vinden dan anders... :confused: Alles gaat wel goed hier hoor maar zo'n nieuws doet je meteen weer panikeren... wss zolang je je kindje nog niet kan voelen.

Ik wil Ginny en haar mannetje wel nog heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden!

Heb gisteren trouwens het allereerste kadootje voor ons ukje gekocht... 2 rompertjes in de juiste kleurtjes van absorba! Dit weekend gaan we kijken voor de kleuren voor de kinderkamer, mijn man gaat volgende week schilderen!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Absorba heeft vast met Belgisch voetbal te maken ;)

Leuk dat je nu wat dingetjes gaat kopen...ik kon niet tot de 16 wk wachten hoor :-D

17. sam mv kylian

heyy meiden,

beeb, dat onzekere blijft idd totdat je hem/haar gaat voelen. ik heb het zelfs nu soms nog, mara geniet ook enorm van de trappen en duwen die ik krijg.

marisha, ben ook wle benieuwd wat absorba dan is? leuk he al die voorbereidingen :D en is logisch hoor dat als je zoiets hoort je gelijk onzeker bent, zolang je er maar niet in blijft hangen. anders word je gek ;)

ook ik ben van slag van het nieuws van ginny en ben er altijd even stil van, vind het dan minder gepast om vrolijke verhalen te plaatsen.
    hoop dat met ginny gisteren alles goedgegaan is. in ieder geval ginny als je dit nog leest, heel veel sterkte!

gisteren ben ik bij de verlos geweest. bloeddruk was weer goed buikje goed gegroeid, 1 kilo aangekomen in 4 weken (valt mee he :D )
    ze kon wel moeilijk voelen hoe uk lag, er was een stagiere dus ze hebben allebei lekker aan het voelen en porren geweest. heb gistermiddag/avond toch daardoor wel wat krampen gehad, mara zijn nu weer weg. afijn, ukkie lag er diep dus ze konden het nog niet echt goed voelen, ze denken dat uk met koppie naar beneden ligt maar wisten het niet zeker. is voor nu ook nog niet belangrijk gelukkig :D

ow ja, en we zijn eindelijk uit de naam! :D
    nu ben ik bezig een slinger met hoera....naam...is geboren voor voor het raam boven :D

ben ook al begonnen met wassen, kan mara schoon in de kast liggen aangezien mijn energiepijl laag is en mijn bekken niet altijd meewerkt, dacht ik van...gedaan is gedaan. dus iedere keer wat kom ik er ook he :D
    wel errug leuk al dat kleine grut weer hihi :)

fijne dag allemaal!

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ow, hihihi, denk dat hier een klein misverstandje is! Absorba is een merk van ondergoed (zoiets als petit bateau), heeft dus niets met voetbal of zo te maken hoor :) Met de juiste kleurtjes bedoelde ik natuurlijk voor het geslacht (blauw voor jongen, roos voor meisje)! ;)

Sam, uit de naam zijn wij gelukkig ook al uit! Helaas is het zo dat de naam die wij gekozen hebben dezelfde is als het petekindje van mijn zus (die 6 maanden geleden is geboren). Wij gaan mijn zus ook als meter vragen van ons kindje dus zal ze twee petekindjes met dezelfde naam hebben :( Heb nog even gedacht om te veranderen maar we hebben zoveel moeite moeten doen om deze naam te kiezen dat ik geen zin heb om terug een andere te zoeken... verder kennen wij die andere mensen ook helemaal niet (dat is het kindje van de neef van de vriend van mijn zus)!

Elmo, ik had tot gisteren alleen nog maar spullen voor mezelf gekocht :oops: Verder moest het met lange mouwen zijn (november is volgens mij al koud) en wist ik nog niet in welke kleur tot vorige week dus ik kon me nog wel even in houden... nu alleen zien dat ik mijn koopziekte in toom kan houden :)

19. sam mv kylian

jammer dat die naam er al een keer is, maar zoals je zegt als je de mensen verder niet kent, gewoon doen hoor.
    namen uitzoeken is al lastig genoeg ;)

en ik snap hem meid, met de kleurtjes hihi :D

20. sam mv kylian

goedemorgen allemaal,

wil jullie even een fijne dag wensen.
    wij gaan even naar de ikea, nieuwe bank uitzoeken :D

Deel Deze Pagina