Elmo: 4 November 2007 - 1 kindje Lieke: 17 November 2007 - 1 kindje Sonja: 30 November 2007 - 1 kindje Nollie: 6 December 2007 - 1 kindje Damie: 30 December 2007- 1 kindje Hey meiden! Nollie heeft het een beetje druk, maar komt wel regelmatig meelezen hoor! Alles oké met iedereen las ik, mooi! Ben me even aan het inleven welk kdv het straks gaat worden...bij mijn werk of gewoon in mijn woonplaats..ben er nog niet uit! Liefs Nollie
Elmo: 4 November 2007 - 1 kindje Lydia: 14 november 2007- 1 kindje Lieke: 17 November 2007 - 1 kindje Sonja: 30 November 2007 - 1 kindje Nollie: 6 December 2007 - 1 kindje Damie: 30 December 2007- 1 kindje Zo gisteren het intake gesprek gehad. Leuke verloskundige. Hoop vragen gehad en een onderzoek. Mijn bloedruk was te laag, moet meer mijn rust nemen. Ik die meer moet rusten erg moeilijk maar goed ga het maar proberen. Het hartje gehoort en die ging 150 slagen per minuut dus dat was goed. Veel liefs Lydia
Hey Lydia, jullie beebje is uitgerekend op mijn verjaardag...! Wat was je bloeddruk als ik vragen mag? Doe het iig rustig aan hoor! Zo, ik pas nu even op mijn neefje, hij slaapt heerlijk, prima zo...want als dit jochie wakker wordt en er is geen (.)(.) in de buurt....Hahaha! Liefs Nollie
Lisette, ik heb 29 mei nog een echo en hierna moet ik me aanmelden bij een verloskundige vertelde de gyn. Je mag het ook altijd eerder doen. Tegen die tijd ben ik 9 weken. Succes ermee
Nollie, Succes met je missie: wat doen we met de opvang! Pfff...de boel is bij ons verstuurd en ontvangen...nu afwachten... Lydia, Balen van die bloedruk ja! Ik dacht dat je bij een hoge bloeddruk rustig aan moest doen. Dat je van een lage bloeddruk duizelig enzo kan worden... Nou ja, hou je aan je rust! Goed voor jezelf en beebje zorgen! (bij mij hebben ze de boel nog niet gemeten). Hier alles oke! Dikke knuf voor jullie
Hé nollie, Leuk dat onze beeb wordt verwacht op jouwn verjaardag. Wie weet komt het op tijd. Mijn bloeddruk was 95/55. Terwijl ik normaal zo rond de 120/70 zit. Maar goed moet mijn rust nemen en veel drinken. Dus dat doen we dan maar. Laat het van de week op mijn werk nog wel even nameten. Misschien is ie dan wel weer hoger. Hoop het in ieder geval. Straks maar even wat zoute drop halen. Gaat ie ook van omhoog. Veel liefs Lydia
Hihih inderdaad ja, overlas lees je dat je niet te veel zout mag... Nou, laat jij die patat en drop maar komen Lydia! Is idd wel errug laag meid! Rustig aan he!
haha dat doe ik zeker. laat die patat en dropies maar komen. En rustig aan doe ik zeker. Ik heb er gelukkig geen last van dat ie zo laag is. Maar het is maar een moment opname dus er is niet veel van te zeggen. Wel raar dat ik niet eerder dan 12 juni terug hoef, ze hebben er blijkbaar vertrouwen in dat het allemaal wel goed komt. Heb ik ook dus dat scheelt. Nog twee weekjes en dan hoef ik niet meer in een kannetje te plassen voor mvm. Begin het nu wel zat te worden maar het is voor een goed doel, dus we houden het nog even twee weekies vol. Hoe gaat ie verder met een ieder? veel liefs Lydia
hier gaat het prima , net weer even geslapen , was erg moe na het werken , dan maar ff liggen en de oogjes dicht dan gaat het wel weer. morgen naar de verloskundige om 13.30 voor de echo (wel leuk 2 echo's in 1 week tijd) ga gezellig met me moeder, me vriend had zo van ik heb het maandag gezien neem je moeder maar mee , die zat te springen aan de telefoon.
Hey meiden, Dacht zet hier ook maar even weer wat neer Ik lees wel veel mee maar ben zo moe momenteel dat ik amper mijn ogen open kan houden. Ben vanaf deze week zowat de hele dag misselijk, maar ver alles oke hier! Morgen heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige, de afspraak bij de gyn kon ik gewoon laten staan (dan krijgen we ook de echo)..Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen ben ook al druk aan het aftellen voor de eerste echo Meiden goed te lezen dat het met jullie goed gaat het gaat weer als een speer! Liefsss
Hey meiden, Damie; wat fijn dat je het hartje hebt gehoord. Wat een geruststelling is dat he! Geniet maar lekker meis Lisette; dat onzekere gevoel had ik ook echt in het begin. Zoiets van; eerst zien en dan geloven. Nog even geduld en dan mag ook jij vast gaan genieten. Lydia; fijn dat het goed bevallen is bij de vk! Idd wel laag bloeddrukje...geniet lekker van de patat en droppies Kreeftje; minder dat je moe en misselijk bent....soms hoort het erbij helaas....Komt helemaal goed! En voor zo'n prachtgeschenk heb je vast alles over toch? Nollie; bij jou ook alles paletti? Liek; gaat het alweer wat beter op je werk? Je klachtjes zullen wel aan't afnemen zijn of niet? Sonja; lekker luxe zeg 2 echo's in 1 week. Het blijft ongelofelijk bijzonder om zo'n frummel in je buik te zien bewegen. Geniet ervan samen met je mams! Mijn moeder en schoonmoeder zijn ook meegeweest toen mijn man in het buitenland was. Ze vonden het heel bijzonder! Elmo; kan me voorstellen dat je mijn zin zo opvatte...ik voelde me (waarschijnlijk door die lekkere hormoontjes) op de een of andere manier aangesproken...Tuurlijk moet je hier ook schrijven wat je dwars zit op dat moment. Ik vind het fijn dat je herkenning hebt gevonden. Ook ik denk het gedeeltelijk wel te herkennen hoor, alleen natuurlijk bij lange na niet in de mate als jullie! Ben benieuwd wanneer je iets hoort van de opvang. Wel spannend! Hier alles zijn gangetje. Buikje groeit goed en voel me verder nog steeds toppie! Hoop dat ik frummel snel ga voelen, want daar zit ik nu echt op te wachten.... Wij willen onze beeb straks 1 dag naar mijn man's ouders brengen (wonen op 2 km afstand), 1 dag komt mijn moeder in huis en om de week nemen we ieder een dag ouderschapsverlof de komende 2 jr (als dat goedgekeurd gaat worden). Met 2 jaar vind ik het prima om beeb 1 dag in de week naar een kinderdagverblijf te laten gaan. Nu zie ik daar de meerwaarde nog niet van in en vind ik het fijner dat 1 van onze ouders erbij is als we er niet zijn... Nou, ga even aan de strijk en de badkamer een beurtje geven. Tot gauw!
Elvira: 9 oktober 2007 - 1 kindje Elmo: 4 November 2007 - 1 kindje Lydia: 14 november 2007- 1 kindje Lieke: 17 November 2007 - 1 kindje Sonja: 30 November 2007 - 1 kindje Nollie: 6 December 2007 - 1 kindje Damie: 30 December 2007- 1 kindje
Hey ElviraR, Jammer dat je je kleintje nog niet voelt..maar je moet toch ook rond de 20e week rekenen? Kan me voorstellen dat je zoiets hebt van: liever gisteren dan vandaag....lijkt me ook heel bijzonder! Ik heb voor mezelf 20 wk in geprent..hopen dat het meevalt! Dat van die opvang is toch ook een mooie optie als het zo kan. Lekker doen waar jullie je goed bij voelen hoor! Waar blijven die nieuwe foto's?
@elvira Heb het er inderdaad graag voor over! Wat fijn dat je je toppie voelt, die beeb zal zich zeker snel laten voelen wat zal dat een leuk en fijn gevoel zijn zeg! @Elmo Jij gaat ook aardig richting 20 weken, wat gaat dat al snel zeg
Elvira: 9 oktober 2007 - 1 kindje Elmo: 4 November 2007 - 1 kindje Lydia: 14 november 2007- 1 kindje Lieke: 17 November 2007 - 1 kindje Sonja: 30 November 2007 - 1 kindje Nollie: 6 December 2007 - 1 kindje Damie: 30 December 2007- 1 kindje Kreeftje1984: 31 December 2007- (nog niet bekend 1 of 2???)
hier dan een walvis. Wel eentje die vandaag een hele slechte dag heeft. Ben verschrikkelijk moe, en kan de hele dag wel huilen. Maar goed ga zo lekker naar bed en dan morgen weer fit op. Hoop ik dan. Ene Prinses; Het is een hele tijd geleden dat ik op schoolreis ben geweest. veel liefs lydia