Lieve Belle, Het wordt haast eentonig maar wat kan jij mooi schrijven. Je hebt het besef dat je door moet en dat jullie samen er zeker komen...maar maakt het de pijn echt minder? Take your time en nog belangrijker...doe het op jouw manier! Heel veel sterkte, zeker woensdag! Liefs
Goh Belle, Met je mooie woorden over deze keiharde werkelijkheid nam je me mee terug in de tijd. Terug naar maart 2006. Eerst een pijnlijke herinnering, nu een herinnering van een gebeurtenis die me veel sterker heeft gemaakt. (wij kwamen er met de 10 weken echo achter dat het bij ons rond de 5e week al gestopt was met groeien) Veel sterkte meid. kus
beeb, geweldig nieuws zeg! belle, nogmaals veel sterkte meid! dikke knuffel! nou meiden heb ik weer wat hoor. ik ben al vanaf zaterdag ziek, oorontsteking (heb ik heel erg vaak) vanmiddag naar de huisarts geweest omdat ik echt op mijn kop sta van de pijn. en ja hoor de linkse kant een fikse ontsteking waar de huisarts zelf van schrok. kijkt ie in de andere kant en vraagt ie gelijk of ik wle goed hoor...uhhhmmm...nou nee, al heel lang niet, hoor ik al minder. blijkt dus dat er allemaal littekenweefsel op mijn trommelvlies zit. hij zegt, lijkt me verstandig als je eens naar de kno arts gaat. ik zeg wat kan ie daar aan doen dan, zegt ie; dat word een nieuw trommelvlies erinzetten nu heb voor de linkse kant eerst een abkuur gehad en volgende week maandag moet ik terug om te kijken of het 1 kant is of 2 xxx sam
Goh Sam, kan me niet voorstellen hoe ze dat doen, een nieuw trommelvlies inzetten Hopelijk slaat de medicatie goed aan... Beeb, gefeliciteerd met de goede nekplooimeting! Hier weer niet veel te melden... morgen zitten we al in de helft van de zwangerschap... wat gaat dat snel!
@belle: sterkte! @ sam: ook sterkte met het oor, dat kun je er nu even niet bij hebben.. @Marisha: snel? ik vind dat de dagen voorbij kruipen. Ik ga zelfs extra vroeg naar bed zodat het snel weer de volgende dag is. Maar dat is misschien iets van de eerste 12 weken. Eerst aftellen naar de echo van volgende week en dan naar die twaalf weken. Elke dag denk ik 'was het maar alvast zover'....
Robina, dat had ik ook de 1e 12 weken. Als je dan te horen krijgt dat alles goed is, valt er toch een soort last van je af (ik blijf nog wel wat onzeker hoor, maar dat hoort er geloof ik bij) en dan gaat het ineens snel. En ook met mijn buik...hihi
Ja met een tweeling erin zal het zeker snel gaan, Essie! Spannend hoor. Nou afwachten maar en ik moet maar proberen om er niet elk moment van de dag aan te denken...
@ Robina, ja, die eerste 12 weken waren een hel! De dagen kropen echt voorbij en je blijft maar op het moment wachten dat het opeens toch voorbij zou zijn (ja sorry, ben altijd heel negatief ingesteld en kon die eerste 12 weken moeilijk geloven dat het echt zover was... die angelsound heeft goed dienst gedaan bij mij )... nu die 12 weken voorbij zijn vliegt de tijd echt! Ik vind het nu wel een beetje een stille periode (valt niet zoveel te regelen voor je een week of 30 bent denk ik) maar als ik eraan denk dat het al 4,5 maanden geleden is dat ik een posi test in mijn handen had... dan schrik ik wel hoor! Het lijkt eerder gisteren te zijn
Hallo allemaal! Verkeerd tijdstip om mij te melden denk ik maar ja: Belle wens je heel veel sterkte toe de komende tijd Weet dus zelf net dat ik zwanger ben na clomidbehandeling, heb nl. PCO en geen eigen eisprong! Er zijn met de behandeling 2 eitjes gesprongen en we weten dus nog niet van hoeveel we in verwachting zijn!
Kelly, Het is altijd een super tijdstip om van je zwangerschap te komen vertellen! Super gefeliciteerd! Elmo
Kelly van harte, Nou hier er toch aan moeten geloven, dus advies ter harte genomen, en afspraak gemaakt bij de fysio. Ik kan afentoe niet eens meer normaal opstaan uit een stoel, ofuit bed De pijn in mijn rug en heupen is bijna ondragelijk geworden gelukkig niet constant maar wel erg vervelend. Greets Beeb
Ik kom mezelf dan maar aanmelden hier Ben na 2 mislukte IUI's, 1 mislukte IVF (zonder bevruchting) nu zwanger na een ICSI-behandeling. Ik kan het nog steeds niet bevatten, maar ben nu 7 weken zwanger en krijg over 2 weken de eerste echo! Moet nu helaas gaan werken, maar ga het weekend eens even dit topic lezen, zodat ik weet wie er allemaal bij zitten... Liefs Daffie
Hee Daffie, Gezellig! Welkom hier. Beeb: wat een ellende zeg en dat al zo vroeg in je zwangerschap. Sterkte! Kelly: gefeliciteerd! Ben benieuwd of het er dan 1 of 2 zijn. Groetjes Ester