@ marisha: gebruikte jij die angelsound dan al in de eerste 12 weken? Je kunt toch pas wat later in de zwangerschap de hartslag horen?
ja, errug rustig hier. Nou, dan zal ik nog even iets leuks vertellen: giseren naar de gyn geweest en alles was goed! Ik heb ze weer gezien en de 1 lag de ander flink te trappen (zo zielig, maar ja je kan er nog niks van zeggen he). Hoe is het met alle anderen?
Hier gaat het ook prima Ben vandaag bij de fysio geweest en heb oefeningen meegekregen wat de klachten moet verminderen. De Beeb doet het prima Greets Beeb
owww meiden, hebben jullie tips tegen het zuur, ik word echt gek hiero. dagen en nachten het maakt niks uit. wat ik ook eet of juist niet eet, van een glas water krijg ik het al zuur. doe snachts geen oog dsicht en niks lijkt te helpen. rennies helpen niet, antagel ook niet. heb ene lijstje gehad van de vk, maar de antagel was ook al 7 euro, word een dure hobby zo als het niet helpt en ik het zo weg kan gooien. vanille vla helpt ook niks, cola ook niet, hoog slapen ook niet. met andere woorden...............HELLUP
Hoi meiden, ben een weekje op verlof geweest... Wat leuk dat er een weer meiden leuke echo's hebben gehad! Hier gaat alles rustig. We zijn vandaag wel de kinderwagen en maxi cosi gaan kopen dus dat was wel leuk! Robina, ik ben de angelsound rond 11 weken beginnen gebruiken denk ik. Maar vooral gebruikt zolang ik ons ukje niet voelde bewegen (om mezelf gerust te stellen).
Hee Marisha, Ik wist niet dat dat al zo vroeg kon met die angelsound! Op zich heb ik er nu wel wat meer vertrouwen in, nu ik het hartje heb gezien, maar het blijft toch spannend, gelukkig over anderhalve week weer een echo. Leuk hoor, al die spulletjes kopen. Ik heb eigenlijk nog niks gekocht, vind het toch nog een beetje 'eng'. Misschien iets kleins na de volgende echo.
hoi dames Zal me even voorstellen, ben diana en heb een ivf behandeling gedaan.maandag 23 juni mocht ik testen,helaas negatief!woendsdag 25 juni ongi geworden, hoewel en er ook rood bij zat en best genoeg voor een ongi, was er meer bruin bij en was het ook minder dan een normale ongi bij mij.Vanmorgen blaasontstekinggevoel, en omdat ik 1 keer over eerder een blaasontsteking heb gehad en dit was toen ik zwnager was, heb ik toch weer een test gekocht en die was nu opeens positief. Durf en kan niet blij te zijn,want ja het kan gewoon nog alle kanten op. Wel heb ik ook totaal geen buikpijn wat ik normaal wel heb bij een ongi de 1ste 2 dagen. Ik heb 1 keer over een paar uur wat buikkrampjes gehad en toen had ik opeens ook wat weefselverlies.Kan het zijn dat ik nu toch gewoon zwanger ben,maar dat er 1 emmy nu mijn lichaam verlaten heeft,of moet ik van het ergste uitgaan. de gyn beld me vandaag ook nog hierover terug,sppanend hoor. ik zelf heb het idee dat er nu nog gewoon 1tje zit hopelijk, ook omdat maandag test nega was,woensdag ongi, maar sinds die maandag toch hcg gestegen is.De test was niet een dikke vette streep,maar wel een duidelijke en hij kwam ook gelijk tevoorschijn.
Spannend Diana, heb je nog wat gehoord van de gyn? Het zou best kunnen dat er nog 1 emmy lekker is blijven zitten. Soms hoor je dat wel eens. Ik duim voor je!
vanmiddag naar de VK geweest, alles is met uk prima! ze ligt met haar koppie naar BENEDEN :mgreen: dus ze is toch nog gedraaid, gelukkig ze is nog niet ingedaald, maar de VK denkt dat dit niet lang duurt aangezien ze toch wel al laag ligt. mijn bloeddruk was goed, en ik was geen gram aangekomen, er was zelfs een paar ons vanaf moet wel even mijn urine laten checken op een blaasontsteking ivm met die harde buiken en krampen van zaterdag. als ik dat nog een keer heb dan mag ik bellen en komen ze even langs, ze gaan uit van voorweeen, mara omdat ze wel erg pijnlijk zijn mag ik gewoon bellen. ze zei wel dat het niet zo'n ramp zou zijn als ze nu al zou komen, en daar heeft ze wel gelijk in natuurlijk! heb het ook nog gevraagd voor de rennies en idd vroeger was het niet zo goed voor je bloeddruk, maar nu maakt het niks meer uit. en mag ze dus gewoon zoveel als nodig blijven gebruiken.
Nou hier zat de schrik er gisteren goed in, Ik had na het plassen ineens een bloeding ik schrok me kapot, Ik mijn man gebeld die heeft heeft me naar de eerste hulp gebracht Gelukkig is met de beeb alles goed, ze denken dat de bloeding uit baarmoedermond komt, verder was er geen aanwijzing te vinden dus nu zijn we weer helemaal opgelucht. Greets Beeb
Jeetje Beeb dat is zeker schrikken! Gelukkig is alles goed! Diana, super gefeliciteerd! Sam, is het al beter met je maagzuur! Gelukkig ligt je meiske goed om (ondersteboven eigenlijk). Het is hier wel erg rustig...de aangespoelde walvisjes zagen al dat jullie op pag. 3 stonden [-(
Dag dames, Ook ik weet na een ICSI behandelings sinds twee weken dat ik zwanger ben Mijn favoriete topic was dan ook het wachtbankje, wat een slopende tijd die 2 wachtweken! Ik ben uiteraard superblij, voel me nu (na een hele ernstige overstimulatie) heel goed, niet misselijk alleen gespannen borsten. Ik zou alleen bijna een nieuw topic willen openen, nl het 12-weken wachtbankje. Wat ondanks dat we superblij zijn ben ik ook bang dat het nog mis kan gaan. Ook zitten we nu in spanning of het misschien een tweeling is. Bij de echo maandag zagen ze een heel duidelijk en een iets minder duidelijk stipje. 30 juli weer een echo dan weten we meer. A.s vrijdag eerst lekker op vakantie, de zinnen verzetten. Hebben jullie de 1e drie maanden ook zo in spanning gezeten? Liefs, Ciara
Ik vind het nog steeds erg spannend, Dit zal toch wel blijven tot aan de geboorte, ben ik bang. Maar probeer er ook zoveel mogelijk van te genieten. het is een heel bijzonder gevoel. Greets Beeb
Beeb fijn dat alles toch goed is! Ciara, het blijft spannend hoor, ik leefde van mijlpaal naar mijlpaal! Na de 12 weken was ik wel wat meer ontspannen en kon wat meer gaan genieten!