Dank voor jullie bemoedigende berichtjes. Ik heb afgelopen nacht weer slecht geslapen omdat ik sinds gister ineens geen pijnlijke borsten meer heb en 's nachts minder hoef te plassen. Raar dat je overal iets achter gaat zoeken en het feit dat je je goed voelt als een slecht teken gaat opvatten. Ik heb verder geen krampen of bloedingen gehad dus het zal wel weer paniek om niets zijn. Ik heb gister ook uitgebreid dit topic doorgeplozen en de verschrikkelijk trieste verhalen van Belle en Ginny gelezen waar de grootste angst waarheid is geworden. Wat een sterke vrouwen! Vanacht op vakantie en als ik terug kom de eerste mijlpaal, de 9-weke echo! Nu nog leren gewoon genieten van dit wonder....
Hoi Ciara, Ten eerste: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat jij schrijft is heel herkenbaar. De eerste 12 weken zijn verschrikkelijk vond ik. Je zoekt overal wat achter. Ik heb heel wat aan mijn borsten zitten voelen of ze nog wel gevoeliger waren . En mijn buik wilde ook maar niet hard groeien vond ik en dat met een tweeling....dat kan toch niet? En dan ie verschrikkelijke gebeurtenis bij Ginny, die maar een paar dagen voorliep op mij. Maar vooralsnog is alles goed gelukkig, maar zoals Beeb al zei: ik denk dat die onzekerheid tot aan de geboorte wel zal blijvemn. Beeb, wat een schrik meid! Ik heb nog steeds de tik om naar mijn wc papier te kijken voordat het in het toilet verdwijnt en stel je voor dat er opeens bloed aan zit! Ik ben heel blij dat alles goed is met je kindje. Wil je trouwens weten wat het wordt? Wij denk ik niet.
Hoi essie, Ik heb me net moeten losrukken van je dagboek. Het is erg fijn om zo nu en dan herkenning te vinden. erg leuk geschreven ook! Ik ben hoogst waarschijnlijk ook zwanger van een 2-ling maar na de 9-weken echo hebben we meer zekerheid. Ze hebben afgelopen maandag een duidelijk vruchtzakje en een iets minder duidelijke gezien. Zo'n forum werkt idd tweeledig. Ook ik heb de neiging alles op me zelf te betrekken en dan voornamelijk het negatieve. Waarom kan ik nou niet gewoon onbezorgd genieten?! Ik ga vanaf nu heel hard mn best doen...en ook al gaat de laptop mee op vakantie....ik beloof hierbij plechtig dat ik zal proberen het forum te vermijden om daarna weer in alle vrolijkheid terug te komen. Veel liefs aan alle zwangeren (en bijna zwangeren) onder ons, Ciara
Hoi Essie, Nee wij willen niet weten wat het wordt we houden het graag een verrassing, ik heb ook geen voorkeur als het maar gezond is. En ja we zijn enorm geschrokken maar het schijnt iets zeer vaak voorkomend te zijn en gelukkig gaat met de baby alles goed en ook de placenta was volledig in tact en zag er prima uit dus een bloeding die uit de baarmoedermond kwam, het was ook de volgende dag volledig weg. Met jullie en de twee kleintjes ook alles goed ? Greets Beeb
Hoi Beeb (en anderen uiteraard), Hier ook alles goed gelukkig. Ik ben afgelopen donderdag naar de vk geweest en alles zag er goed uit. Ik heb alleen wel flinke bandenpijn rechts, maar dat was niet zo raar zei de vk omdat rechts veel meer naar voren ligt dan links. En as woensdag lekker op vakantie! Onze laatste vakantie met z'n 2tjes....raar idee hoor. Dus hier alles dik in orde! Hoe is het met de rest van de meiden?
Hallo hoest met iedereen, We waren weer een flink stukje weggeszat dus ik dacht laat ik maar weer eens reageren. Hier alles prima, alleen doodop, merk echt dat ik het rustiger aan moet doen. Wanneer komt nu die energie? Greets Beeb
hihihi, energie? Ik ben nooit echt super moe geweest, maar ik merk nu wel dat het zwaarder wordt en ik idd minder energie heb, dus....keep on dreaming Ben overigens niet op vakantie. Lang verhaal, maar het komt er op neer dat er een overboeking van het hotel was. Nu maar onze laatste vakantie samen thuis vieren. Jammer alleen dat het weer niet echt mee werkt.
Dames, ik ben een tijdje niet geweest en ga ook vertrekken hier. Mijn zwangerschap is helaas misgegaan. In plaats van een goede embryo en nog een leeg vruchtzakje bij de 7 weken echo, waren er nu opeens 3 lege vruchtzakjes. Maandag heb ik een curettage omdat het er blijkbaar zo al een tijdje inzit en dus niet vanzelf 'loskomt'. Iedereen hier verder veel succes en geluk.
Oooh, Robina, wat verschrikkelijk zeg. Het is altijd moeilijk om de juiste woorden hier voor te vinden, maar ik wil je heel veel sterkte wensen. Dikke x Ester
Jeetje, Robina, lees het nieuws nu pas Sterkte met dit verlies meis! Hier gaat alles goed. Overmorgen weer naar de gyn voor (pret)echo! Ik kijk ernaar uit, heb ons kindje al 6 weken niet meer gezien! Gelukkig voel ik hem wel elke dag zeer regelmatig dus ik maak me geen zorgen! Binnenkort beginnen met de doopsuiker/kaartjes/geboortelijst en uitzet! Kijk er al naar uit!
Dag allemaal, Ook ik ga vetrekken. Zaterdag in het zonnige Spanje een dubbele miskraam gehad. Moeilijke is dat we de 2 kindjes van mijn man nog niet hadden verteld dat ik zwanger was. (i.v.m. lastige ex-vrouw). Moest alleen naar het ziekenhuis en moet dus nu mooi weer spelen en kan nergens met mijn verdriet terecht behalve 's nachts. Heb nu maar een uurtje internet gekocht om het ff van me af te schrijven. Zit nu met een glaasje WIJN achter de compu en moet 2 daagjes eerder terug van vakantie voor de curretage. Hoop jullie allemaal gauw weer te vergezellen. Liefs, Ciara
Jeetje waar is iedereen dan, het is zo til op deze topic en er zijn toch flink wat zwangere dames. Vandaag 21 weken zwanger en morgen mogen we eindelijk voor de 20 weken echo ik ben zo benieuwd! Greets Beeb
verdorie ciara wat rot! veel succes beeb! (aan de overkant is hetactiever hoor, over 19 weken kom je daar maar lekker heen)
Durf hier idd bijna niet meer te posten omdat er gewoon niemand is....wel jammer hoor. Ciara, echt super kl*te. Veel sterkte en ik hoop idd dat je ons weer snel kan vergezellen. Spannend beeb, de 20 weken echo. Wij hebben 'm afgelopen woensdag gehad en alles was goed! We weten de geslachten niet. Gaan jullie ook nog een 3-of 4d echo laten maken? Groetjes Ester
Hoi meiden, Moet eerlijk bekennen dat ik soms vergeet dat dit topic er is dan zie ik het opeens in de lijst en denk ik: "oh ja, moet ik ook nog eens piepen" Beeb, veel plezier met de 20 weken echo! Essie, konden ze het geslacht niet zien of willen jullie het gewoon niet weten? Wij willen het doodgraag weten maar bij ons verandert het geslacht regelmatig ons kindje ligt nu in stuit dus zien ze het ook niet goed! Hopelijk draait ie snel! Hoe is het trouwens met jullie voor de rest? Hopelijk sluiten Rachel en SRB zich hier ook snel aan
Hoi Marisha, Ja er zijn weer walvissen bij.....waar blijven jullie? Wij wilden het geslacht niet weten. Nou ja, mijn man wilt het vooral niet weten.....
Zonde zeg Dan blijven jullie ook neutraal in kleertjes, aankleding van de kamer etc? Ik wordt helemaal week bij het zien van die stoere pakjes voor jongetjes en die schattige jurkjes voor meisjes... ik blijf het winkelen maar uitstellen omdat ik bij elke echo hoop dat we toch eens een goed zicht gaan hebben... help Ik denk dat we mss de nieuwe walvissen zelf nog moeten gaan halen... die drempelvrees die eerste weken ook he
Onze 20 weken echo was niet goed, De baby heeft meerdere afwijkingen, er is een spoedpunctie gedaan en het vermoeden is dat het zou kunnen lijden aan trisomie 18 vrijdag krijgen we de eerste uitslagen. Greets Beeb