We leven nog steeds in angst en ongeloof, Morgen krijgen we de eerste uitslagen en dan moeten we weer verder kijken. Maar het afwachten nekt je. Greets Beeb
beeb hier ook nogmaals sterkte. pfff ik vind het zo erg voor jullie! daffie, ik ben een beetje bekomen ja, nog niet helemaal hoor! ik kan niet wachten tot de echo (21 aug).
Das nog 2 weekjes meis! Voor je het weet ben je over de 12 weken heen en begin je het inees wel allemaal te bevatten hahaha. Daffie
daffie, zitten we toch nog in hetzelfde topic, en onze babytjes zullen maar een paar weken verschillen, leuk he
Meiden allereerst van harte en welkom hier. En bedankt voor al jullie medeleven en lieve reacties. Morgen is het zover het uur van de waarheid. Greets Beeb
Vergo, hoe gaat het met jou nu? Krijg echt kippenvel bij het zien van jouw banner. Beeb, Ontzettend veel succes morgen! Ik denk aan jullie! Rach, Fijn zeg! Jouw naam hier eindelijk te zien :-D
Beeb, succes met de resultaten morgen! Rach, hier nogmaals gefeliciteerd Die eerste echo is idd enorm spannend! Nog minder dan twee weken en dan is het zover (ik heb op dezelfde dag ook weer een echo denk ik)! Weet iemand hoe het trouwens met Sam is? Zij is toch bijna uitgerekend?
Hoi Elmo lief dat je er naar vraagt, het gaat redelijk met ons met veel ups en downs. We hebben wel weer groen licht gekregen om te beginnen met de behandelingen, 1 September gaan we beginnen met de 5e icsi erg spannend en dubbel helaas. Het is nog steeds heel onwerkelijk wat er allemaal gebeurd is.
Beeb, ik hoop dat jullie iets beter nieuws hebben vandaag! Vergo, spannend weer zeg! Ik hoop dat jullie in het voorjaar van 2009 alsnog een prachtig wondertje in jullie armen kunnen houden!
beeb, heel veel sterkte voor vandaag! voor de nieuwe meiden, allemaal gefeliciteerd all...ik ben maandagmiddag bevallen van een kerngezonde dochter. we hebben haar de naam danique gegeven. ze woog 3475 en is 49 cm klein ze doet het hartstikke goed en is een superzoete baby, je hoort haar alleen als er echt iets is. de bevalling was iets minder, maar kijk er toch goed op terug, helaas wel weer naar het zh maar toch nog zelf afgemaakt zonder kunst en vliegwerk het hele verhaal volgt nog x sam
Lieve meiden, We hebben de eerste uitslagen, Het is geen chromosoomafwijking in 5,8,13,18 en 21 dit zijn de grootste. Op de rest van de uitslagen moeten we nog even wachten. Maar dit is al positief en we kunnen opgeluchter adem halen. Greets Beeb
Das alvast een klein beetje goed nieuws Beeb! Sam...van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. Wat fijn dat het goed gaat allemaal. Geniet van elkaar Liefs Daffie
Beeb wat fijn dat de 1e uitslagen "goed" zijn! Sam van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Danique (mooie naam, zo heet mijn nichtje ook )
Beeb, voorzichtig positief dus. Hebben ze nu ook a; gezegd wat dit positieve nieuws verder in positieve zin veranderd voor jullie wurmpie? Sam gefeliciteerd met jullie dochter!