Ik ga trouwens voor een paar dagen naar spanje, ook naar Barcelona. Hoop dat ik het trek in die hitte.....
ben idd ook wle benieuwd hoe het nu met controles zit. en spannend meid, je kunt dus eig niet meer doen dan afwachten sterkte
Hoewel we ons uiteraard dood geschrokken zijn, proberen wij hier in te berusten. We hebben besloten dat zolang het kindje een goede kwaliteit van leven heeft we het gewoon laten komen en het is ook nog steeds zeer welkom. Het gesprek met de Geneticus heeft ons iets meer gerust gesteld daar de kans groot is dat ons kindje geen verstandelijke beperking zal hebben, is natuurlijk een hele fijne bijkomstigheid dat zal het ook wel wat makkelijker maken allemaal. En de afwijkingen die gevonden zijn, zijn over het algemeen goed te opereren. Het is dus afwachten wat de ernst hiervan is. En ja we hebben zoveel moeite moeten doen om zwanger te raken, dat vonden we al een "straf" ( neemt niet weg dat we erg dankbaar zijn dat we geholpen konden worden), en dan krijg je nu dus weer het gevoel wat hebben we fout gedaan dat we zo gestraft worden, wij mogen blijkbaar geen "gezonde"kinderen krijgen. Maar we gaan er van uit dat dit voor ons "gewoon" de mooiste en liefste baby ter wereld zal worden zoals iedere ouder over zijn/ haar pas geboren kindje denkt. Greets Beeb
Ik neem aan dat de controles wat intensiever worden, Ik moet dinsdag naar de Gyn en dan zal ik het met haar bespreken. Het hoe en wat. Indien er wat veranderd meld ik dat uiteraard even. Greets Beeb
Lieve meid, Jullie hebben echt niks fout gedaan door de MMM te raadplegen hoor! Jullie hebben gewoon (voor wat betreft de gezondheid van deze uk) pech gehad. Tuurlijk zijn jullie blij met dit kindje! Ik vind het ook heel fijn te horen / lezen dat jullie er zo positief mogelijk mee omgaan. Jullie zijn nu al super lieve ouders die ontzettend veel van deze telg houden! Zet hem op samen. Liefs
Beeb doet het naar omstandigheden goed ( deze heeft in mijn buik nergens last van beweegt goed), en 16 sept krijgen we weer een uitgebreide echo om te zien hoe het met de afwijkingen is gesteld, Of het hezelfde blijft ( wat het meest gunstig is ) of dat het erger is geworden. Dus we moeten nog even afwachten. En het lijkt erop dat de Bi me nu toch gaat vinden,ik heb erg veel pijn soms ook moeite met lopen, maar loop al bij de fysio dus even afwachten wat die te zeggen heeft. Greets Beeb
Morgen weer naar de verloskundige voor de 2e keer...gaan als het goed is weer het hartje horen en snak er echt naar! Volgende week woensdag een pretecho Hoop zo dat alles goed is.. xxx Daffie
Beeb, veel beweging in de buik is idd goed! Succes alvast voor 16/09 Daffie, jij bent ondertussen ook al 16 weken zeg! De tijd vliegt toch echt wel! Veel plezier bij de vk morgen! En geniet maar van het hartje (heb je geen angelsound dan?)! Hier ook alles goed. Vandaag weer echo gehad (lekker om elke 4 weken een echo te krijgen hoor)! De gyn heeft gekeken of alles in orde was... ons kindje heeft zich nu toch eindelijk gedraaid en ligt al met zijn hoofdje naar beneden. Volgens de gyn was de kans dat hij zich nu nog terug zou omdraaien klein en zou ie zo de volgende 11 weken wel blijven zitten! Ons kindje woog trouwens al 1,3 kg! Wat gaat dat toch snel!
Hey Marisha, Het gaat inderdaad snel, jij hoeft nog maar 11 weken haha. Angelsound doe ik niet, ga ik me alleen maar zitten opwinden als ik het hartje niet kan vinden. Dat is teveel stress voor mij Liefs Daffie
Hoi meiden, Zo te lezen gaat het met iedereen goed...houden zo! Beeb Alvast veel succes gewenst voor jullie echo op 16 september. Nou ik hoop me hier morgen weer te mogen melden....morgenochtend mag ik testen...hoop zoooooo dat het weer raak is! [-o<
Wij duimen alvast mee hoor Ginny Daffie, ik kan me voorstellen dat ik ook helemaal zou panikeren als ik het hartje niet zo gevonden hebben... gelukkig was dat bij ons wel het geval Geniet er morgen dan maar dubbel en dik van!