Hey meiden, Ben net terug van de verloskundige en alles was weer prima in orde. Hartje klopte luid en duidelijk gelukkig! Buim was mooi aan het groeien en voelde soepel aan, ben weer helemaal gelukkig nu haha. xxx Daffie
Oh Daffie, had je berichtje niet gezien! Fijn dat alles goed was meis! Geniet maar lekker verder van je zwangerschap! Binnenkort zal toppertje zich ook laten voelen (ik voelde ons kindje op 18 weken) en da's dan helemaal geweldig
Hier ook tussen de 16 en 18 weken de eerste echte tekens van Frummel hoor Daffie! Fijn dat alles goed was! Lekker genieten van je dikke buikkie! Elmo
Jeetje, was even zoeken waar dit topic opeens naartoe was! Hopelijk vind iedereen hem nog terug Gelukkig kunnen we nu wel niet meer naar pagina 5 verdwijnen of zo Hoe gaat het met de meiden hier?
Aiaiai, da's minder zeg, misselijk zijn... zou leuk zijn moesten we daar allemaal van bespaard blijven he! Heb je er constant last van of alleen vandaag? Ik heb er tot nu toe (effe afkloppen) gelukkig last van gehad (en ik prijs me zeer gelukkig)!
Lieve Rach, wat naar dat je zo misselijk bent...maar het is wel een teken dat het een superechte zwangerschap is Ik hoop dat je je gauw beter voelt! Meiden, mrgen ben ik jarig en krijg ik een pretecho en heel misschien kunnen ze dan al wel zien wat het wordt....dat zou toch een kado zijn Vanmiddag lekker werken en dan heerlijk 2 dagen vrij... liefs Daffie
He, alvast een gelukkige verjaardag dan Daffie! Heerlijk he, die 32e verjaardag zwanger mee te maken Veel plezier met de pretecho ook morgen! Hopelijk kunnen ze al zien of toppertje een slurfje heeft of niet Anders nog 3 weekjes wachten he
daffie gefeliciteerd! en heel veel plezier bij de pretecho! houden jullie het geheim of.. mogen wij het ook weten? Marisha, ik ben eigenlijk de hele dag misselijk. ik heb van de gyn zetpillen gekregen die zorgen dat de ergste misselijkheid verdwijnt, en die helpen ook wel (gelukkig). Ik heb a.s. donderdag een 'afsluitend' gesprek met mijn gyn. Daarna kan ik me aanmelden bij een verloskundige. Ik heb vorige week al een echo gehad, wat denken jullie, dat ik er nu nog 1 krijg, of ben ik te optimistisch? haha
Hihi, zou wel leuk zijn als je nog een echo zou krijgen he! Je kan het altijd eens vragen Pfff, niet fijn om zo misselijk te zijn lijkt me... maar we moeten er iets voor over hebben he! Daffie, bij deze een heel fijne verjaardag toegewenst! Heel veel plezier vandaag! PS: vind dat die clubs hier veel beter staan hoor... maar nu wel stoppen met steeds ons topic te verhuizen... straks vinden we het helemaal niet meer terug
En vandaag trouwens 30 weken! Al 3/4 van de zwangerschap uitgezeten... hier durfde ik een jaar geleden niet eens van te dromen!
Dank jullie wel voor de felicitaties meiden en Marisha gefliciteerd met de 30 weken grens NOg even en je hebt je grote wonder in je armen.... Rach, ik dacht ook nog wel een echo te krijgen, maar dat ging dus niet door. De volgende krijg ik toch echt pas bij 20 weken, maar lang leve de pretburo's! Enne, als ik het weet....weten jullie het ook hoor! Ga zo eens even lekker gebakjes kopen, want mij ouders komen straks op de koffie, dan tussen de middag lunchen met lekkere broodjes en dan om 14:00 naar Amersfoort voor de echo! Heb er zo'n zin in hahaha. Knuf Daffie
Daffie: Gefeliciteerd! Heel veel plezier met de echo! Dat is zeker wel een gebakje waard toch Rach: Probeer niet op een echo te rekenen...dan valt het altijd mee. Misschien als je heel lief kijkt Marischa: Van harte met je 30 wk meid! Nog even en je kan bij de walvismama's mee komen beppen :-D De bedklossen moeten straks worden gehaald, vluchttas klaarzetten, je things to do - list moet straks afgewerkt.... Ja, als je verlof krijgt....kan je pas echt aan de slag Geniet ervan meid! Elmo
Daffie, ik was ook van plan de mooie foto's te komen bewonderen Wss ben je nu je verjaardag lekker aan het vieren! Elmo, ik moet nog 6 weken werken en ik moet zeggen, elke dag dat ik nog moet werken is er een te veel tegenwoordig! Ik zal trouwens in het ziekenhuis bevallen dus die bedklossen etc heb ik niet nodig (ik denk zelfs dat we dat niet kennen in België)!