Elvira: 9 oktober 2007 - 1 kindje Elmo: 4 November 2007 - 1 kindje Lydia: 14 november 2007- 1 kindje Lieke: 17 November 2007 - 1 kindje Sonja: 30 November 2007 - 1 kindje Nollie: 6 December 2007 - 1 kindje Damie: 30 December 2007- 1 kindje Kreeftje1984: 31 December 2007- (nog niet bekend 1 of 2?) Mamainspe: 12 december 02- 1 kindje
gister bij de verloskundige geweest voor de echo. ik weet nou waarom ik zo moe ben steeds, pffff wat was beebje druk zeg tijdens de echo, was aan het springen en met de armen aan het zwaaien , leek net een kikker. de verloskundige liet alles heel goed en duidelijk zien, legde ook uit wat alles was, kreeg 4 foto's mee. beebje was in 4 dagen tijd 0,5 cm gegroeid . 25 mei hebben we de intak gesprek en krijgen dan ook nog een keer een echo. me moeder vond het ook erg leuk om te zien , die zat alleen maar o kijk zijn armen en zijn benen. beebje lijkt in ieder geval nu al op zijn/haar vader want die kan ook geen tel stil zitten .
Goedemorgen! Nog even dan het is het weekend. Sonja, lijk me zo gaaf omdat te zien. Erg leuk voor jullie. Ik voel me prima. Alleen beetje moe en af en toe misselijk maar het valt nog wel mee. Hoe is het met de rest?
Hier alles gfoed op de bekende kwaaltjes na dan De weken gaan lekker snel voorbij HEERLIJK....gelukkig versnelt dat wel het wachten tot de eerste echo Gister de intake gehad bij de VK was erg leuk gesprek, we moeten eerst de echo afwachten want als blijkt dat het een 2ling wordt dan blijf ik gewoon bij de gyn en anders kan ik op 7 juni weer naar de VK. Vandaag weer werken heb een avonddienst tot half 10, ben benieuw of ik mijn ogen open kan houden @sonja Grappig dat te zien was dat het druk in de weer was...een heerlijk gevoel lijkt mij. @damie Nog 18 dagen, en dan mogen wij! Jij hebt dan de 2e echo zie ik wel ik ga dan voor de eerste. Liefssss
Goedemorgen ladies! Wow Sonja, wat krijg jij veel echo's...wel leuk he om jullie beebje steeds zo te zien? Kreeftje...nog 18 dgn...nou het schiet al aardig op toch? Heb je trouwens sterk het gevoel dat het er 2 zijn...Of heb ik iets gemist? Hier alles oké...de beslissing is nog niet gemaakt wat betreft de KDV...komt wel , heb me er iig in verdiept alvast...pfff! Nou, ik heb ook weer avonddienst...jippieeee ! En nu ga ik maar eens even op zoek naar wat te (vr)eten...want heb wéér bere trek! Liefs Nollie
ik heb bij de gyn nu 2x een echo gehad en gister dan bij de verloskundige omdat ik niet meer naar de gyn hoef. de vk had er 4 gemaakt ze zei van o die is leuk hup klik foto en heb 1 foto er bij zitten waar je de hartslag op ziet. over 2 weken bij de intake zei ze al dan krijg je nog een echo en dan is het voorlopig afgelopen met de echo's (wel jammer) en toevallig kon ik gister al terecht . beebje was heel duidelijk te zien , hij/zij wou ook graag gezien worden schijnbaar. echo foto's staan in me album
Hier nog een walvis die niet op vakantie is maar hele slechte dagen heeft gehad. Heb nu Emesafene van de HA gehad. moet zeggen dat dit de toppen eraf haalt. Vanaf vandaag heerlijk vakantie begin pas over 9 dagen weer met werken. LIEK. Sonja, supers leuk je echo leuk gezicht he dat beweeg van je beeb om te zien. Ik heb er vorige week ook zo van genoten.. Lydia31, Sterkte met je vermoeidheid. Nollie, lastig he om een opvang uit te zoeken. ben er zelf nog niet heel erg mee bezig maar ga er maar wel snel mee verder aan de slag ook. Kreeftje1984 Ben zo benieuwd of je er een of twee in de buik hebt zitten.... LIEK.
@nollie Gelukkig schiet het echt op ja...ben ik ook erg blij mee Het gevoel dat er 2 beebs in zitten heb ik wel en houden we ook ons in achterhoofd, maar ja dat zegt natuurlijk niets het is zo dat ik door de hormonen natuurlijk veel meer kans heb en er zijn 2 mooie eitjes gesprongen...het is allemaal afwachten de echo zal het gaan bevestigen. @lieke Ik ben ook heel benieuwd en sta te popelen om het te mogen zien Voel me erg slapjes vandaag en dan moet ik strax ook nog werken..pfff...heb echt geen put! Het eten valt ook niet echt goed vandaag steedt misselijk Liefsss
Lieke Hele fijne vakantie! Ik hoop dat dat en de Emesafene het een beetje prettiger voor je maken! Geniet in elk geval van je vrije dagen! Nollie Het KDV drama...moeilijk he! Nu al zulke belangrijke dingen beslissen voor je ongeboren kindje... Tja, knoop moet een keer doorgehakt! Hoop dat je inmiddels iets lekkers hebt gevonden om te verslinden en werkse vanaaf! Kreeftje Fijn dat jouw weken zo lekker snel gaan! Des te eerder heb je weer een mijlpaal bereikt! Spannend hoor! 1 of 2 beebjes! Ook jij werkse vanaaf! Damie Fijn dat je kwaaltjes dragelijk zijn...ik had ook alles in lichte maten. Wel zo fijn! Toch de bevestiging dat er iets in je lijf gebeurd maar er niet hondsberoerd van. Sonja Fijn dat jullie uk het zo goed doet! Ook extra leuk dat moeders mee was! Lydia Ik hoop dat je je gauw beter voelt meid! Ik herken het wel...de vermoeidheid niet zo maar het gevoel van de hele dag willen huilen wel! Je weet te vinden he! Msn en mail! Gewoon doen als je je ei ff kwijt moet meid...we hebben elkaar niet voor niks leren kennen Hoe gaat het met je mannetje? Kan die het allemaal een beetje geloven en volgen? Lenneke Hoop dat je gauw weer terug bent zeg...mis je Eva We zijn bijna 15 weken! Alles goed bij jou? ElviraR Ben het ff kwijt bij jou...bijna 20wk echo toch? Druk met werk...als het maar leuk is toch! Geloof ook dat er nieuwe foto's aan zaten te komen : Nog niet zwangere diehards... Lief dat jullie ons bezoeken! Vind dat extra gezellig...jullie zijn ook mijn thuishaven hoor! Maar dat was wel duidelijk onderhand geloof ik! Nou, hier dus wat ik bij Lydia ook al schreef. Ben er nog steeds niet. Mams onderwierp me gisteren even aan een soort van kruisverhoor (wat kent dat lieve mens mij slecht) en daar kwamen de tranen...wat voel ik me ellendig! Lichamelijk helemaal niet...maar nogsteeds in mijn koppie. Ik wil zo graag genieten maar kan/durf het denk ik niet. Ik zit nogsteeds gezellig in mijn zwarte gat...bah bah bah Moederdag staat voor de deur en ik baal ervan! Baal voor al die meiden bij wie het nog niet is gelukt en voor de meiden die de hoop intussen hebben opgegeven... Voelt helemaal nog niet of ik bij de zwangeren hoor...helaas. Liefs
hallo meiden, Vandaag voel ik me net als gisteren. Na 12 uur slaap wil ik mijn bed weer in. Maar ja er moet ook gewerkt worden dus ben me aan het opladen voor 3 avonden. Elmo, heb je een mail gestuurd meid. Ben erg benieuwd hoe die avonden gaan vallen Zondag zal ik wel helemaal kapot zijn denk ik maar goed kan ik nu nog niet zeggen. Vandaag wel ivm de dag van de verpleging een voetreflexmassage. Daar heb ik wel zin in. Veel liefs Lydia
Hier ben ik weer eens.. Lydia jij inmiddels intake gehad bij vk. En een lage bloeddruk....in zoverre rustig doen dat je ook niet te snel opstaat enzo. Is wel bekend lage RR bij zwangerschap, maar toch lastig als je het hebt en er last van hebt. Enne....pattattekes en droppies zijn erg lekker, maar geen goede optie om meer te gebruiken om je RR omhoog te krijgen hoor. Maar hier snoep ik ook regelmatig wat dropjes weg en ook patatjes gaan er goed in, dus vooralsnog laat ik ze ook zeker niet staan . ElviraR fijn dat je de opvang van je kindje straks helemaal met familie kunt oplossen! Ik vind het ook allemaal nog moeilijk hoor. Werk onregelmatig...mannetje nu ook. Bij hem is de situatie minder stabiel als bij mij dus ik wil eigenlijk nog wel voldoende blijven werken, maar we weten niet hoe het er bij hem straks uitziet. Nog steeds 5-ploegendienst zoals nu of terug naar de 3-ploegen..of misschien straks wel heel andere job? Weet dus nog niet precies hoeveel minder ik straks ga werken, wel dat we ws voor gastouderopvang gaan (als we een flexibel gezin hier in de buurt kunnen vinden) en anders de opvang bij mijn werk, maar is toch ook niet helemaal ideaal. Mijn moeder woont hier wel in de buurt, maar ik ga er niet vanuit dat ze vast gaat oppassen. Denk dat ze het zeker leuk vind zo af en toe te doen en in geval van nood zal ze het ook doen, maar mijn moeder heeft nu ook haar eigen dingen en afspraken en wil zich niet binden als vaste oppas wat ik prima begrijp. Nouja...hier dus ook binnenkort maar poging doen om hierover knoop door te hakken. Sonja jij ook intake bij vk gehad en gelijk echo...mooi is dat om te zien he...vind het zo wonderlijk! De meiden die dit over een tijdje krijgen..wachten hierop duurt voor je gevoel zo lang he, maar het is zo de moeite waard! Nollie jij vanavond dus avonddienst...hoe ervaar jij die onregelmatigheid? Soms vind ik het heerlijk om 's morgens uit te kunnen slapen, maar 's avonds gaat toch hier ook erg vroeg het lichtje uit...met een avonddienst dus ook wel veel moeite. En die dagen dat ik dan vrij ben wil je toch ook wel vaak het 1 en ander doen. Haha....en heb je idd nog iets kunnen vinden dat je berehonger heeft kunnen stillen...kom je vanavond weer thuis heb je vast weer megatrek! Lieke jij dus nog steeds zoveel last van de misselijkheid, hopelijk dat deze medicatie een beetje gaat werken en iig de dagelijkse gang van zaken een beetje door kunnen gaan. Maar nu eerst heerlijk gaan genieten van je vrije dagen...geloof dat het volgende week ook weer wat beter weer gaat worden..genietze! Elmo stom is dat he?! Kun je volgensmij nog wel zoveel echo's hebben...en je ziet en voelt je buik groeien...je bent bezig met allerlei voorbereidingen voor dat langverwachte wonder wat in je groeit...maar voel je je zwanger...en moederdag...klinkt leuk en anderen bedoelen het goed, maar het gevoel is er nog echt niet....Ik herhaal het ook maar heel veel voor mezelf....en ook naar mijn man en andersom. Ik heb zelf ook het idee dat het wat meer gaat komen als je de kleine voelt bewegen, denk je ook niet? En dan nog...mijn vriendin en haar man....na de bevalling ... en dan nog was het met vlagen zo onwerkelijk..zijn dat onze jongens, zijn wij nu papa en mama? Ik ga er vanuit dat het allemaal beetje voor beetje komt (ook daar zijn de negen maanden voor en nog wel een tijdje daarna denk ik). Als je er echt zoveel moeite mee blijft houden...is het misschien geen idee om nog met MW te praten (hadden jullie dat bij IVF poli?), misschien dat je daar eens naar toe kunt voor een gesprek. En natuurlijk met je naasten die weten hoe jullie traject was en waar je de klik mee hebt, waar je deze gevoelens kunt uiten. Meid een hele dikke knuffel....enne...als je behoefte hebt...mijn mail adres heb je ook. Hier gaat het prima, ben gelukkig weer aardig opgeknapt van die griep. Nog wel erg moe...mede door die griep, maar ben dus echt kapot na een dagje/avondje werken. Kan niet wachten tot het wat minder wordt....zit vol met plannen, maar heb er echt niet de energie voor. Nu gaat alles dus echt in kleine stapjes.....niet teveel tegelijk. Ben overigens gisteren weer naar de verloskundige geweest...controles waren goed, bloeduitslagen ook prima. En natuurlijk hartje luisteren. Eerst even zoeken...maar daar kwam ons treintje aantjoeken..en dan...Woesj..beweging en even daarna was het hartje een stuk duidelijker te horen. De vk zei al, hij/zij kruipt naar de doptone toe! Blijf het zo prachtig vinden. Verder hebben we vandaag geshopt en zijn we geslaagd voor een nieuwe bank (het is een lekkere wegkruip hoekbank geworden). Wel een tijdje voordat we hem hebben (pas ergens half augustus), maar iig wel lekker voor mijn verlos, kan ik er heerlijk op wegkruipen. En dan zijn mijn vrije dagen alweer voorbij... En jippie...idd alweer bijna 15 weken...nog 1 weekje in kannetje piesen. Vond het prettig dat ik dit kon doen, maar blij dat ik straks weer 'gewoon' kan.... Zal over een week (als ik dus zo'n 16 weken ben) weer een nieuwe buikfoto maken....enne ElviraR ben ook wel heel benieuwd naar die nieuwe buikfoto(s) van jou! Fijn weekend allemaal, groetjes, Eva.
Hey Eva, Fijn dat je "je gezicht" weer laat zien (ik heb er nu wel een beeld bij ). Gelukkig heb je je griep weer verslagen...pfff...wordt je nog vermoeider van! Je weet me steeds weer aan te vullen en het gevoel te geven dat ik niet de enige ben die moeite heeft met het blij zijn en het gat te dempen. Dank je wel daarvoor! Ik weet zeker dat ik hier overheen moet groeien en vind een mw dus ook geen optie. Het is een gevoel...en dat moet ik gaan loslaten. Het komt vast wel goed met ons Ik hoop je hier gauw weer te zien! Nollie: Bedankt meid! Heb me suf gelachen om die smily's! Goed uitgezocht! Een opkikker was het zeker! Liefs
Goede avond lieve meiden, Allereerst een hele dikke knuffel en kus voor Laura/Elmo! Kan me heel goed voorstellen dat je het allemaal nog maar moeilijk kunt beseffen (herken ik helemaal; op mijn buik na, voel ik me absoluut nog niet zwanger en kan ik me er nog steeds niets bij voorstellen, dat we als alles goed gaat (ja ben nog steeds bang dat er iets misgaat) over een paar maanden papa en mama zullen zijn! Ik weet heeeeel zeker dat het je gaat lukken om dit te verwerken. Neem de tijd meid en huil maar lekker, dan vloeit je verdriet vast vanzelf weg! Liek; lekker zeg vakantie! Geniet ervan meis! Hoop dat de pilletjes van de ha ervoor zorgen dat je je snel beter voelt! Eva; wat leuk om weer wat van je te horen! Ben blij dat je weer over de griep heen bent! Kan me voorstellen dat het wat lastiger is om je opvang te plannen als het nog niet helemaal duidelijk is hoe het werk van je partner er over een tijdje uitziet. Jullie komen er vast wel uit. Hoop snel weer wat van je te lezen, gezellige kletstante! Lydia; uhh weet even niet meer wat je het laatst heb geschreven oh ja, je had een paar rotdagen achter de rug toch? Ik hoop dat je je inmiddels alweer wat beter voelt. Zo'n dagen horen er nu eenmaal ook bij. Komt allemaal goed lieverd. Sonja; wat heerlijk dat je ook zo hebt kunnen genieten van je kleintje! Leuk dat je mams ook zo enthousiast was. Wij hebben ook het geluk gehad dat we 2 echo's bij de gyn hadden en 2 bij de vk. Ik kan niet wachten op mijn 20 wkn echo over 2,5 wk, al vind ik die ook wel spannend! Kreeftje; wat fijn zeg dat de tijd lekker snel voor je gaat. Dat is alleen maar in je voordeel. Des te sneller ben je lekker de 12 wkn grens voorbij! Nog ffies geduld en ook jij zult je kleine wonder op het scherm gaan zien. Damie; voor jou nog even geduld tot de 2de echo toch? Ik hoop dat je misselijkheid iig niet erger wordt... Lenneke; alles ok? Nog steeds probleempjes met je laptop? Heb je de 20 wkn echo inmiddels gehad? Hier nog steeds alles goed. Vind mijn nieuwe baan erg leuk. Wel druk om even alles te leren, maar ik ben er gelukkig niet vermoeider door op het eind van de dag. Woe is het al weer 3 wkn geleden dat ik bij de vk ben geweest. 23 Mei weer naar het hartje horen en 30 mei DE spannende echo. Wel weer fijn om een teken van leven te horen. Zo nu en dan meen ik de kleine te voelen, maar echt overtuigd ben ik nog niet hoor hahaha. Ik houd voor mezelf idd ook tussen de 20 en 22 wkn aan Elmo, maar hoe vroeger, hoe beter natuurlijk! Zoals beloofd heb ik nieuwe foto's in mijn album staan. Vol trots laat ik jullie mijn buik zien! Ik waarschuw jullie bij voorbaat voor het naaktgehalte van deze keer....hihi Plaatsen jullie ook snel nieuwe, of staan die er al?| Zal meteen ffies gaan gluren! Fijn weekend alvast allemaal. Dikke XXX Elvira