De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je bent op de helft hoor...dusse...8 kilo van bijv. 20 ;)

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

20 :confused: die moeten er ook weer af :) :) :)

Vanaf Maart 2009 Sonja maar weer in huis halen hahaha

3. ik ben alleen nog maar afgevallen. mijn normale gewicht is 54 kilo, en ik ging woensdag even snel op de weegschaal staan (met kleren en schoenen aan) en woog toen 53. heb ook echt spillebeentjes :(

dus van mij mogen er wel een paar kilo's bij hoor :)

daffie, wat een mooie foto's zeg. Ik kan me voorstellen dat het live op zo'n echo veel mooier is nog. vertel eens wat meer!

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik kreeg 'm met 8 weken. De assistente wilde niet eerder een afspraak maken.
    Kom je bij de gyn, zegt hij: zo dat heb je lang volgehouden! Je mocht vorige week al wel komen hoor.

grrrrrrrrr

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik ben de 20+ kilo's kwijt hoor, En dat zonder lijnen.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier nog een klein beetje te gaan...maar heb nog geen dag gelijnd.
    Ik zou er nog wel wat af willen hebben hoor...maar vind alles veeeeeeel te lekker :-D

7. dat is zeker grrrr!

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Rach, je bent de 12 weken voorbij...jeehhhhhh :D
    Wilde je er even mee feliciteren!

dikke knuf Daffie

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Even een felicitatie voor Rachel!
    Van harte met je 12 weken meid!

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Gefeliciteerd Rach! Zal wel een opluchting zijn he!

11. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Dag dames. Alles goed met jullie?

Ik heb vandaag een echo gehad. Alles zag er goed uit. Beebje is 2.5cm en bewoog zelfs eventjes.

Verder nog flink misselijk. Met name in de avonduren. Bleh hoop dat dat snel voorbij is.

groetjes brenda

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi Brenda,

wat leuk dat je de eerste echo hebt gehad, is toch weer een mijlpaal he!
    Jammer dat je zo misselijk blijft, hopelijk duurt dit niet al t lang voor je.

Liefs Daffie

13. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Lief van je Daffie maar ik moet je bekennen; het was mijn 5 echo alweer :oops:
    Toen ik 3 weken na de TP bloedverlies had had ik daarbij de mazzel dat ik nachtdienst had en de dienstdoende assistent mij uit mijn onzekerheid wilde helpen. Zij heeft toen een paar keer een echo gemaakt omdat de uitslag iedere keer dubieus goed was. En dan heb ik een echo gehad op de ivf poli waarna ik doorverwezen ben naar de VK.
    Dus ik heb geen klagen. Maar vandaag voor de eerste keer overtuigend gehoord dat alles in orde is. Frummel is goed qua lengte.

groetjes

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Oh, oke....maar altijd fijn om te horen dat het nu in orde is!

15. Marisha, Elmo en Daffie: thanks :D
    ik kan gaan genieten (eigenlijk doe ik dat pas na het bezoekje aan de gyn over 2 weken..). We gaan aanstaande zaterdag naar een kinderwagen kijken, heb ik zo'n zin in!

hoe is het met de rest?

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Rach,

leuk he dat je nu naar dingetjes kunt gaan kijken voor de baby! :D :D
    Elke keer leef je weer naar een ander punt toe en volgens mij ben ik de hele zwangerschap niet gerust of alles goed gaat.

Met mij gaat het goed, alleen vannacht erg slecht geslapen van de rugpijn. Denk dat mijn buik flink aan het groeien is en dat er daardoor meer druk komt op de rugspieren helaas. Zometeen lekker in bad en met een kruik en een kussen extra naar bed.
    Vandaag hebben we de gordijntjes besteld en hebben we een badje en toebehoren gehaald. Het kamertje is al een heel eind op weg :D :D en wordt echt prachtig. Het wiegje is opnieuw bekleedt en ziet er echt zo romatisch en lief uit!
    Ben ook echt verliefd op ons meisje....

xxx en een dikke knuf Daffie

PS; Marisha, hoe is het met jou, begint op te schieten he meis!

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden!

Rachel, ik vond dat ook zo heel bijzonder... eindelijk een kinderwagen gaan uitzoeken, een slaapkamertje, alle spulletjes voor de badkamer en ook al die schattige kleertjes! Ik heb het vaak tamelijk lang uitgesteld maar had in gedachten al 10 verschillende versies met elkaar vergeleken :D Geniet ervan meid! Eens je al die spulletjes hebt staan wordt het steeds weer een beetje echter! Ik ga elke dag stiekem in onze kinderkamer staan en kan me nog steeds niet voorstellen dat over 5 weken ons kleintje zal liggen! :rolleyes:

Daffie, zonde dat je zo'n pijn hebt gehad 's nachts en ik kan je helaas niet gerust stellen, bij mij wordt het steeds erger... van het gewicht wordt ik tegenwoordig met pijn in mijn schouders en rug wakker :(

Hier gaat alles trouwens heel goed! Vandaag nog 5 weken te gaan! Ik voel ons kleintje heel goed en heb de indruk dat hij al een beetje aan het indalen is (kan weer beter ademhalen, heb minder last van het zuur en heb daar tegenover weer meer last van mijn blaas)! Hij ligt nu trouwens ook al een tijd met het hoofdje naar beneden (volgens onze gyn zal hij zich niet meer draaien) dus is er al helemaal klaar voor! :D Ik moet trouwens nog 3,5 daagjes werken en dan gaat mijn zwangerschapsverlof in (en ben ik lekker thuis tot midden maart)! Ik ben echt wel aan het aftellen want het gaan werken valt me wel heel zwaar, ik ben nogal serieus aan het waggelen sinds een week en het constant zitten/rechtstaan begint me wel zwaar te vallen!

18. daffie, leuk dat jullie een badje en toebehoren hebben gekocht. ik kijk er ook enorm naar uit om al die dingen aan te schaffen en een plekje te geven. Ik moet nog heel lang wachten, maar ik kan er ook zo naar uitkijken dat we straks een kindje hebben.
    ik ben trouwens ontzettend benieuwd naar een nieuwe buikfoto, wanneer komt die? :D

Marisha, staat de box er al? dat lijkt me zo leuk! heb je trouwens nu echt alles al in huis of zijn er nog een paar dingetjes die je moet kopen. en waar wil je bevallen? Naar dat je last hebt van je rug en schouders, wel fijn dat je nu wat meer lucht hebt. voel je het kindje nog elke dag trappen?

en jij daffie, voel je het dagelijks?
    lijkt me zo leuk om dat te voelen!

klopte jullie voorgevoel over het geslacht?

nou dat was het voor nu even hihi

ohja, ik heb wel een beetje last van mn banden, vooral de linkerkant. maar dat kan verder geen kwaad (toch? :p )

19. Bandenpijn heb ik ook heel erg gehad rond die periode, maar na een week was het verdwenen en niet meer terug gekomen! Het kan idd geen kwaad hoor.
    Nu heb ik onwijs last van mijn linkerbeen/heup 's nachts......vaag he? Ik kan er niet op slapen en als ik anders ga liggen dan krijg ik het ook....En zo heb ik nog wel een aantal kwaaltjes, maar het hoort er allemaal bij en ik neem het voor lief. Ik ben al lang blij dat ik de 30 weken heb gehaald! Je hoort zulke rare verhalen over vroeggeboortes bij tweelingen.

marisha, heerlijk zeg bijna zwangerschapsverlof! Ik kijk er ook zoooo naar uit. Voor mij nog 4 weken. Heb je daarna een vakantie erachter aan geplakt? Want ik moet half feb. weer beginnen.

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Die pijn in je been is vast en zeker zwangerschapsischias. Een fysio kan je daar wta oefeningen voor geven zodat het wat minder irri wordt

Deel Deze Pagina