Ons park staat nog maar sinds gisteren avond! In BE werken we met geboortelijsten en ons park en toebehoren hadden we op de lijst gezet. Mijn mama heeft gisteren het park, matras, legger, bumper, deken en overtrek gekocht als al een deel van ons geboortegeschenk! Die staat nu in onze zithoek te pronken Essie, ik heb 15 weken zwangerschapsverlof, 1 maand ouderschapsverlof en nog 3 weken gewoon verlof dat ik nog overheb van 2008... vandaar dat ik zo lang in verlof ben... wel lekker he Ik kan me trouwens voorstellen dat het een enorme opluchting is dat je die 30 weken hebt gehaald! En wss loop je gewoon nog een hele tjd met je dikke buik rond Helaas loopt het anders vaak slecht af met de kindjes in kwestie. De vrouw van mijn vroegere buurjongen heeft zo twee weken geleden haar twee kindjes verloren op 26 weken Na haar 3e IVF poging is dit echt verschrikkelijk Balen dat je wel last hebt van je been... hopelijk wordt het niet erger!
Goedemorgen dames, op verzoek van ester (essie76) wil ik jullie informeren dat zij is opgenomen in het ziekenhuis van Veldhoven (Eindhoven) afgelopen donderdag. Bij Erasmus MC waren helaas alle bedden vol en het dichtstbijzijnde ziekenhuis waar zij babies behandelen van rond de 30 weken is dus Eindhoven. Omdat ze last had van haar buik was zij donderdag naar Dordrecht gegaan voor controle. Vandaar hebben ze haar per ambulance gebracht naar Eindhoven en zal de komende vijf nachten blijven. Ze had één cm ontsluiting en slikt momenteel de volgende medicijnen: weeen-remmers en een medicijn voor de longetjes van de babies. Zij voelt zich verder goed en we gaan ervan uit dat ze dinsdag weer terugkomt en dat de babies er pas over een aantal weken komen. Als er iets bijzonders gebeurt, zal ik het jullie laten. Groet, Alex, man van ester (essie76)
Jeetje, Alex en Ester, heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat de ukken nog braaf eventjes bij mama blijven! Leuk zeg, dat gekeuvel over babyspulletjes! Ik mis hier wel gepronk met foto's zeg! Van spulletjes, buiken etc Beeb, Hoe gaat het met jou meid? Elmo
ik wil me niet opdringen met pronken, maar ik ben wel trots mijn buikje gisteren met bijna 14 weken: zeg, ik heb ongelóóóflijke jeuk aan mijn (.)(.). hebben/hadden jullie dit ook?
Ester en Alex, sterkte de volgende dagen! We duimen dat jullie twee wondertjes lekker bij mama blijven en ze snel weer naar huis mag! Rach, mooie buik hoor! Ik kom over enkele dagen mss wel met foto's pronken... als ik verlof heb! Nog twee daagjes werken!
Plons hier ben ik weer! Vanmorgen hebben we te horen gekregen dat ik weer zwanger ben, we zijn hartstikke blij, maar het is ook heel dubbel.
Eerst maar even Essie en man heel veel sterkte, Vergo van harte meis. En met mij gaat het helemaal niet, Ik heb zeer ernstige rugklachten waar ik zeer veel pijn van heb en mij belemmerd in mijn doen en laten. Ik ben erg moe, en heb regelmatig harde buiken. Heb het idee dat ik een beetje depressief aan het worden ben. Maar hopelijk gaat dit snel weer over. Greets Beeb
Alex en Esther....veel sterkte! Laat de twins nog maar even zitten... Vergo; van harte met jullie nieuwe zwangerschap, ik duim heel hard dat het goed blijft gaan! Marisha, geniet van je verlof Rach; mooi buikkie hoor haha. Ik zal binnenkort ook effies wat foto's maken van buik en kamertje enzo... Beeb; moet je niet wat rustiger aan gaan doen dan? en niet depressief raken hoor, nog even volhouden... Rugpijn; nog steeds aanwezig, vandaag een verstevigende buikband aangeschaft op aanraden van de VK ivm rug/buikproblemen op het werk en voor 's nachts zo'n voedingskussen aangeschaft, zodat ik hopelijk wat minder rugklachten heb.... Ben echt vreselijk aan het shoppen de afgelopen 2 weken, vindt alles zooooo leuk tot gauw, xxx Daffie
Daffie, Dat is nu juist het probleem ik doe al zo weinig omdat ik bijna niets meer kan. Lig een groot deel van de dag te rusten, kom mijn huis bijna niet meer uit, Dat vind ik nu zo frustrerend, ik ben normaal een bezig bijtje. Greets Beeb
Lieve Beeb, dan kan ik me goed voorstellen dat je af en toe een beetje depressief of down bent.... Het zou ook niets voor mij zijn om heel weinig te doen. Ik hoop voor je dat je een beetje afleiding kunt vinden komende weken. Het weer zit natuurlijk ook niet echt mee nu in de herfst Denk maar heel hard aan dat mooie wondertje dat je over een week of 10 in je armen hebt, kijk naar flink wat humordvd's en laat je af en toe even gaan...dat is zooo lekker...even lekker janken Bij mij helpt het altijd wel en dan voel ik me meteen weer beter...Succes meis! Ik ben bang dat ook ik al vrij vroeg eraan moet geloven om rustiger aan te doen met werken. Het is zo druk de laatste tijd en thuis doe ik al bijna niets. En toch heb ik last van mijn rug en buik....Deze week aankijken met buikband en dan maar weer in overleg of ik wat minder uren kan gaan werken.... Dikke knuf Daffie
Hoi meiden, Hier ben ik weer! En de beebs zitten nog veilig binnen gelukkig. Nu is het afwachten geblazen. Het kan elk moment gebeuren, maar ik kan ze ook nog wel weken bij me dragen. Ik hoop op het laatste uiteraard. Ik heb ook nog super goed nieuws gelezen: Vergo weer zwanger! Echt super gefeliciteerd. Snap dat het heel dubbel is voor jullie, maar probeer er een beetje van te genieten. Het mag, ook al durf je misschien niet zo goed. Beeb, alles voor de beeb hoor! Ik vind het ook moeilijk helemaal niks meer doen, maar we kunnen het en het belangrijkste is ons kindje(s) en nu even niet wijzelf, maar ik denk dat je dat zelf ook wel bedacht heb x Ester
Essie, fijn om te lezen dat je (nog) niet bevallen bent. Het word wel spannend nu dus he! moet je nog iets extra's slikken, of heb je een lijst met do's en don'ts mee naar huis gekregen? Daffie, heerlijk toch, zo lekker los gaan met spulletjes kopen geniet er maar van hoor, je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Ik ben reuze benieuwd naar een nieuwe buikfoto, ga zometeen gelijk in je album kijken. Beeb, ik snap je gevoel wel. Ik ben zelf ook best melancholisch aangelegd, en als je (heb ik op het moment ook helaas ivm aanhoudende misselijkheid) gewoon erg weinig kan doen.. en de winter komt er weer aan, ik snap dat dat even allemaal te veel word. Misschien kan je dit met je gyn bespreken? het is toch echt niet de bedoeling dat je depresief je moederschap ingaat toch? en die tijd zal ook best wel vermoeiend zijn. Misschien heeft ze iets voor je. Misschien helpt het om te weten dat je echt niet de enige zwangere bent die zich af en toe even flink *** voelt.
Vergo: Super super super gefeliciteerd meid! Heel goed jou hier weer te zien. Beeb: Kan het me helemaal voorstellen..sterkte meid! Essie: Gelukkig de Twins nog aan boord! Houden zo! Rach: Balen he, die misselijkheid! Heb je er niks voor gekregen? Ik hoop dat je je gauw beter voelt!