Ik heb echt weer zo'n brakke nacht gehad. Gisterenavond gewerkt en alhoewel ik zo weinig mogelijk til zijn er toch veel draai en bukmomenten op een avond Ik kreeg ook steeds meer last van mijn rug, maar dan echt het middengedeelte De buikband ondersteund mijn buik wel goed, maar mijn rug veel minder en vannacht dus weer veel last van mijn rug Gisteren al tegen leidinggevende gezegd dat ik deze week wil aankijken en dan weer met haar ga praten. Moet toch echt minder uren gaan werken ben ik bang. Zo kan ik niet nog 4 maanden lang door. Mag dan wrs geen late diensten meer doen en ik ben geen ochtendmens Dat wordt dus extra zwaar voor me (psychisch gezien dan ). Als het vanavond nog zo'n druk op mijn rug geeft, ga ik morgenochtend mijn leidinggevende toch maar even bellen. Zal ik dan eerst langs de bedrijfsarts moeten? Sorry voor mijn geklaag, maar wordt echt hormonaal moe en emotioneel van die slechte nachten....en moet het even kwijt.. xxx Daffie
Essie; wat fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent en hopelijk beslissen de twins om nog even lekker warm bij mama te blijven... Rach; ben je nu nog steeds misselijk joh....hoop toch echt dat het snel overgaat enne ze staan er nog niet op. Ga zo douchen en dan manlief vragen om een foto te maken goed.... Voel me zo langzamerhand een flinke koe worden hahaha. Beeb; voel je je al wat beter meissie? xxx Daffie
Nieuwe foto's in mijn album. Wiegje er ook opgezet, maar als het kamertje helemaal klaar is, probeer ik hem er helemaal op te zetten! xxx Daffie
Mooie buik Daffie. Beeb gaat het nog een beetje sterkte Ik heb soms een dag er tussen zitten dat ik gewoon niets voel, ik ben dan alleen misselijk in de ochtend en verder voel ik niets. Hebben jullie dit ook gehad in het prille begin. Ik kan het me niet meer herinneren van toen ik zwanger was van mn jongens. Of ben ik gewoon onzeker?
Vergo, ik voelde in het begin helemaaaaal niks. Om gek van te worden dan die onzekerheid. Heb vertrouwen in je lichaam (hihihi, makkelijk gezegd he?). Daffie, dikke knuffel voor jou! Enne, klagen mag hoor.....
Beeb, hoplijk voel je je ondertussen weer een beetje beter. Ik kan me voorstellen dat je van het weer, het stil zitten en de pijn een beetje slechter in je vel gaat zitten maar idd praten helpt dus blijf er niet mee zitten! Essie, geweldig dat je weer thuis bent en dat de beebs het nog goed doen! Elke dag telt hoor! Rustig aan doen! Daffie, mooie buikfoto! geniet van het shoppen! Ik ga me daar de volgende weken ook helemaal los in laten gaan Vergo, hier ook nog eens super gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je je een beetje ongerust maakt maar ik ben helemaal niet misselijk geweest! In het begin had ik enkel een beetje een weeĆÆg gevoel in mijn buik en op een week of 6 werd ik opeens extreem moe maar verder heb ik nooit ergens last van gehad en nu ben ik aan het wachten op de komst van onze beeb dus helemaal geen reden om bezorgd te zijn!
Nee af en toe maak ik me te druk denk ik, ik heb net gehoord dat mn hcg meer dan verdubbeld is dus erg goed. Dus ik hoef me nergens meer zorgen om te maken. 30 oktober onze eerste echo erg spannend.
Kan me best voorstellen dat het spannend is Vergo, maar ik voelde in het begin ook weinig hoor...beetje weeiig en op een gegegeven moment erg moe. Dit kindje blijft gewoon zitten waar het hoort, 9 maanden bij mams in haar buik! xxx Daffie
Meiden, ik denk dat ik me hier mag komen melden! Het is dan eindelijk zo ver... we zijn nog heel onzeker, maar na de tweede ICSI-behandeling begint het er nu toch op te lijken dat we echt zwanger zijn. Ik voel me nog wel heel erg onzeker omdat ik sinds zaterdag roze en bruine afscheiding heb gehad, maar ik hoop dat het goed gaat komen... Liefs, Josien
Josien van harte meis, Vergo ik geloof ook dat het helemaal goed gaat komen. Gisteren bij de controle gehoord dat Beeb goed groeit met de curve mee. De rugklachten komen van de toenemende druk op mijn baarmoeder, Wat als bijwerking geeft dat mijn rechternier erg onderdruk staat. Dus moet ik volgende week of de week erop er toch aan geloven, dan gaan ze vruchtwater aftappen om de druk te verminderen. dan moeten we de vingers gekruist houden dat mijn vliezen niet breken, of dat ik spontaan weeen krijg. Maar dat moeten we afwachten. Greets Beeb
Ow Josien, wat heerlijk nieuws meis! Gefeliciteerd hoor! Ik kan me voorstellend dat je wel een beetje onzeker bent maar nu moet het eindelijk wel goed gaan he! Super voor jullie! Vergo, dat zal wel een serieuze geruststelling zijn dat je HCG verdubbelt is! Op naar die eerste echo nu! Hier wat minder goed nieuws. Ik ben deze morgen weer bij de gyn gemoeten. Ons kindje heeft tot 29 weken in stuit gelegen. Dan bleek op 29 weken dat ons kindje zich gedraaid had en hij mooi met zijn hoofdje naar beneden lag en de voeten tegen de placenta ter hoofte van de ribben lagen te trappelen (perfect dus). Zo lag hij tot twee weken geleden nog. Nu blijkt hij dus gedraaid te zijn en ligt ie in dwarsligging (laat ons zeggen met het hoofdje ongeveer naar het zuid-oosten gedraaid) en met de voeten in mijn bekken (en dus onder het hoofdje). De gyn zei dat dit een hoogst ongewone positie is voor een baby en we absoluut niet op een natuurlijke manier zullen mogen bevallen indien ons kindje zich niet meer draait. Het is naar het schijnt erg ongewoon dat een kindje dat zich eerst goed draait, nadien nog weer in een verkeerde houding draait. We moeten nu 21 oktober terug komen om te kijken of ons kindje nog steeds verkeert ligt en indien dit zo is, wordt ons kindje op 22 oktober al gehaald... zou toch liever op een natuurlijke manier bevallen
Dat is inderdaad dan even schrikken Marisha! Ik hoop dat jullie eigenwijsje zich nog netjes terugdraait ! @Beeb, ik hoop dat het aftappen van het vruchtwater goed gaat. Ik had daar eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar goed... ik ben zeker een nono in dit deel van het forum . Groetjes, Josien
Daffie: wat een mooie buikfoto! Beeb, ik heb ook nog nooit van aftappen van vruchtwater gehoord. Gaat dat via de buik of via je baarmoedermond? zie je er erg tegenop? Marisha, jeetje wat een nieuws! voel je zoiets ook? misschien een beetje een rare vraag, maar ik heb geen idee hoe het voelt als je buik gevult is met een babytje, en misschien voelde je ergens dat het 'apart' gevuld was (of begin ik nu echt onzin uit te kramen, in dat geval, vergeet alles ) Last but not least: Josien, welkom hier en nogmaals gefeliciteerd wat heerlijk he!
We komen net terug uit het ziekenhuis, Heb een echo gehad en ruim een uur aan de ctg gelegen, Heb al de hele dag een keiharde buik en voelde de kleine bijna niet. Tijdens de ctg heeft onze smurf zich goed laten gelden en mij flink bont en blauw geschopt, echo was ook goed. Mocht dus gelukkig weer naar huis. Greets Beeb
Oh gelukkig Beeb. Josien hier ook nogmaals gefeliciteerd. Marisha dat is zeker schrikken zeg, misschien gaat ie zich toch nog even draaien duimen maar daarvoor.
Jeetje Beeb, das ook wat. Gelukkig is alles goed, Marisha; dat was zeker wel even schrikken. Hopelijk draait jullie kindje nog uit zichzelf. Josien; van harte meid, mijn duimen draaien mee hoor en het gaat gewoon goed komen! xxx Daffie
Dank jullie wel meiden... ik blijf wel wat onzeker, maar ben vanmorgen naar de acupuncturist geweest. Zij heeft met een moxa-behandeling (ik kende het niet ) wat gedaan aan de ongewenste 'bloeding'. Ik hoop dat dat gaat werken. In ieder geval verzekerde ze me een 'zwangere pols volgens het boekje' te voelen en mijn test was vanmorgen weer een stukje duidelijker. Ik hoop dat ik nu wat positiever kan gaan worden... Liefs, Josien
Ik hoop het ook voor je Josien, maar spannend blijft het toch he meis! Hebben we allemaal gehad denk ik. Nog steeds vindt ik het spannend... Maar ben blij dat je je weer hebt mogen aansluiten hier... dikke knuf Daffie