Oh, maar beebje luistert toch wel naar zijn mama Mama Beeb doet haar uiterste best met rust, dus dat moet goed komen Succes , xxx Daffie
Op deze leeftijd luisteren zo over het algemeen nog goed hoor beeb! (over een jaar een stuk minder) liefs
Tja Josien ik heb er geen woorden voor hoor ik vind het echt heel erg voor jullie, heel veel sterkte.. Beeb, wow 2 liter afgetapt, dat klinkt heel veel!
Josien, sterkte meis, dit was natuurlijk niet het nieuws dat we wouden horen. Neem je tijd om ook dit weer een plekje te geven. Liefs! Beeb, jeetje zeg! 2 liter is wel erg veel he! Gelukkig voel je je nu weer wat beter en weer rustig aan doen hoor! Daffie, lekker als het dan ook nog niet druk is op je werk! Ik moest trouwens utrogestan nemen tot na de eerste echo (7 weken) en mocht dan stoppen (heb afgebouwd). Het beleid is idd overal toch anders he (zelfs met IUI)! Trouwens, ik zal sowieso bevallen in het ziekenhuis (in BE doen ze niet zo aan thuisbevallingen maar wordt er in principe gewoon in het ziekenhuis bevallen). Hier even een mindere periode. Heb elders op het forum al mijn beklag gedaan dus ga jullie hier ook niet beginnen lastig vallen maar ik hoop wel dat de hormoontjes zich weer koest gaan houden de volgende dagen en ik me weer wat beter in mijn vel ga voelen! Positieve is wel dat indien het ks wordt, we over exact 1 week onze uk in onze armen zullen houden!
Marisha, het wordt zo wel echt spannend he voor jullie! Wel snel foto's erop zetten als je bevallen bent hoor hahaha.... Ben zoooo nieuwsgierig! xxx Daffie
Josien, wat ontzettend kl*te zeg. Ik hoopte zo voor je dat het loos alarm was. Heel veel sterkte. Beeb, 2 liter! Dat is niet mis zeg. En idd nu luisteren ze nog goed hoor. Ik heb ook met mijn beebs afgesproken tijdens mijn vroegtijdige weeen niet eerder dan 36 weken en tot nu toe hebben ze er gehoor aan gegeven. Jullie gaan het ook redden! Sterkte en succes. Daffie, lekker zeg halve dagen werken. Denk goed aan jezelf hoor meid!
Essie; jouw Twins houden het ook goed vol he! Vindt het helemaal leuk nu er binnen een aantal weken hier nieuwe mensjes worden geboren.... Ben nu al nieuwsgierig. Fijne dag allemaal, ook al is het rotweer Daffie
ik heb vandaag ook weer een echo gehad (zie album) het was echt super! Marisha, het word aftellen! inderdaad snel de foto's plaatsen he, ik ben ook zo nieuwsgierig!
Hey Walvisjes! Even een vraagje, ik zit in die vreselijk WW (IVF), had eerste zere boobs (door de pregnyl denk ik) maar nu zakt het af, wie had dat ook en is toch een walvisje geworden? Word er erg onzeker van omdat de andere meiden in de WW wel veel last blijven houden. Ik weet dat het ook door de utrogestan kan komen maar toch. Zelf heb ik meer ingokrampjes, af en toe steekjes en af en toe zeurende rug. Nou jullie weten natuurlijk ook niet of ik straks een walvisje word hihi maar het is altijd wel een geruststellend idee als iemand het zelfde heeft gehad. Succes meiden!
Oh Rachel, mooie foto zeg! Over minder dan twee dagen weten we nu of het ks wordt of niet en ik moet bekennen dat ik stiekem wel wat teleurgesteld zal zijn als blijkt dat onze uk zich toch nog gedraaid zou hebben want dan betekent dat, dat het nog wel drie weken kan duren eer het zover is Ik weet wel, we wachten ondertussen al 2,5 jaar op onze uk maar die drie extra weken zouden er wel een beetje teveel aan zijn Onze uk is ook heel erg actief momenteel en mijn buik gaat van links naar rechts. Ik voel echt overal beweging dus het is heel moeilijk te voorspellen hoe ie momenteel ligt! Hier trouwens ook nog erg druk bezig om alles in gereedheid te brengen voor de bevalling. Vandaag de gordijnen afgespelt zodat deze morgen gestikt kunnen worden en dan is onze zitkamer/eetkamer ook helemaal klaar voor het kraambezoek thuis! Ik zet morgen of overmorgen foto's online van mijn buik, kinderkamer en de parkwieg (als mijn mannetje tenminste ons digitaal fototoestel weet te vinden)! Kunnen jullie allemaal onze afgewerkte kinderkamer bewonderen Hoe is het hier voor de rest met iedereen? Niet te veel last van de zwangerschapskwaaltjes?
hihi Marisha ik snap je helemaal hoor! moeilijk als je eigenlijk al op iets rekent dat het toch nog anders zou kunnen zijn.. Linda, ik had in de WW geen last van mijn borsten. Het verschilt per persoon en zegt niks over een zwangerschap! ik heb trouwens helemaal niet echt pijnlijke borsten gehad..
Hey Rach, hoe is het bij jou meis? Geniet je lekker van je zwangerschap....gaat snel he die weken! Na 4 halve dagen werken, ben ik komende 3 dagen lekker vrij... Heb afgelopen dagen elke middag 1,5 uur geslapen 's middags....echt heerlijk Essie, zitten de twins nog lekker binnen? en Marisha, ben benieuwd wat jullie spruit ervan gemaakt heeft en of ie gedraaid is... Liefs Daffie
Nou ja, zoals te verwachten heeft onze uk zich dus toch wel weer in de juiste positie gedraaid... just my luck dus! Nu zit er weer niets anders op dan braaf te wachten tot de kleine zin heeft om er op eigen kracht uit te komen! Hoef jullie niet uit te leggen dat ik best wel teleurgesteld ben maar goed... zolang onze uk het verder goed doet (wat het geval is) moeten we maar geduldig blijven wachten! Gelukkig wil de gyn me wel al inleiden op 40 weken als ik erom vraag en mijn bmhals ook niet te hoog meer zit (wat nu wel nog het geval is)... we zien wel hoe zwaar de volgende weken worden. Daffie, goede vooruitzichten dus, lekker een paar daagjes vrij! En idd, die middagdutjes kunnen echt heel veel deugd doen!
we waren om 14.30u terug uit het z-h van 11u af wat een kl*te dag, ruim 1,5u op een arts zitten wachten Want mensen op de afdeling gaan voor heel fijn dus. Nou controles waren allemaal prima, Beeb groeit nog steeds goed, en is nu zo'n 1500gr er werd gezegt dat dat goed is dus wij zijn tevreden. eindelijk een gesprek gehad met de arts ze willen net als wij ervoor gaan om alles te doen voor de kleine dus dat is een prettig gevoel. Helaas is het vruchtwater weer aan het vullen dus zal ik binnenkort wel weer afgetapt moeten worden. En we krijgen ook binnenkort een gesprek met de kinderchirurg in rotterdam vanwege de evt slokdarmafwijking van onze beeb, deze operaties doen ze niet hier in leiden ( jammer maar ja, wat moet dat moet )
Marisha, kan me voorstellen dat je toch wel teleurgesteld bent, maar nu kun je wel zelf bevallen Hoop voor je, dat je kindje niet te lang wil blijven zitten. Beeb, wat rot dat je zo lang hebt moeten wachten. Gelukkig gaan de artsen er wel helemaal voor. Betekent het dat jullie kindje meteen naar Rotterdam moet na de bevalling? Liefs Daffie
Hoi Dames, Ik mag me ook hier aanmelden.ben nog heel pril,net 4 weken zwanger.We hebben icsi gedaan en eigenlijk mogen we donderdag 23 okt. pas testen, maar ivm overstimulatie hebben ze in het ziekenhuis een bloedtest gedaan zat. en die was positief.Nu moet ik erg veel drinken en rustig aan doen, maandag weer bloedtest gehad en hcg was mooi gestegen,maar bloeddikte was zorgwekkend.Morgenochtend weer bloedprikken en eind van de middag de uitslag, hopelijk is het dan beterder,want anders nemen ze me op. Ben erg blij na 3 jaar,maar oh zo onzeker, durf nog niet te genieten en te hopen.
Oh Diana, wat spannend! Toch van harte gefeliciteerd! Hopelijk valt het met de overstimulatie toch mee uiteindelijk.