De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi, ik mag me hier ook aanmelde. Na 22 maanden, zwanger na eerste ICSI/PGD. Maandag moet ik nog een laten bloed nemen, en 6 november eerste echo. Ik doe mee aan een studie in het fertiliteitscentrum, en krijg de eerste trimester van men zwangerschap iedere 2 weken een echo, en dan nog gratis ook :D .

Groetjes, Timonneke

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Diana en Timonneke, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ga ervan genieten! :D
    Diana; hoop dat het beter gaat met de dikte van het bloed!
    Timonneke; elke 2 weken een echo....wat een zaligheid :D :D

Meiden, ik heb nu zo'n 3 tot 4 weken last van mijn rug en dan voornamelijk het middengedeelte. Het lijkt wel alsof mijn wervels in elkaar gedrukt worden ofzo....Ik slaap erg slecht hierdoor. Kan niet op mijn rechterzij ivm die rib die geirriteerd is, dus alleen de linkerzij blijft over. Maar de hele nacht is echt geen doen. Mijn klachten lijken ook te vergeren, omdanks warme baden voor het slapen, ingestut liggen door kussens....
    Overdag gaat het wel als ik maar niet teveel in elkaar gedoken zit (wat ook steeds moeilijker wordt met die buik ;) ). Zal ik gewoon de fysio maar bellen en zullen die iets voor me kunnen doen? Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
    Ik houdt het echt geen 3 maanden vol op deze manier, heb nu al chronisch slaaptekort...

dikke knuf Daffie

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Diana, gefeliciteerd meis! Hopelijk is de overstimulatie snel voorbij en hoef je niet opgenomen te worden.

Timmoneke, ook van harte gefeliciteerd! En idd erg lekker om elke twee weken een echo te krijgen! Luxe!

Daffie, ik kan je helaas niet helpen. Ik heb het geluk dat linker en rechterzij kunnen en ik 's nachts kan afwisselen maar ook ik heb slechte en korte nachten omdat je toch steeds weer wakker wordt he! Ik zou gewoon contact opnemen met de fysio hoor! Ook al zal hij de pijn mss niet volledig kunnen wegnemen, hij zal je wel oefeningen kunnen geven of houdingen aanleren waarbij je minder/geen pijn meer hebt. Succes, hopelijk slaat het aan want nog drie maanden zo lijkt me geen pretje.

Beeb, gelukkig wil jullie ziekenhuis er ook 100% voor gaan. Hopelijk hoeven julllie niet naar Rotterdam na de geboorte maar indien wel is het maar goed dat jullie beeb daar toch geholpen kan worden he!

4. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Bedankt dames,Ik voel me al een stuk beterder, maar ik moet nog steeds veel drinken en veel rusten.Ik wou gister me dochter met de fiets van school halen is maar een klein stukje,maar dat was bijna niet te doen,elk heuveltje deed zon pijn in de buik,dat ik maar ben gaan staan op de fiets als er een onevvenheidje was haha en ik was ook helemaal buiten adem,nou ben ik een echt sportfanaat normaal dus dat is echt vreemd voor mij, en daarom moet ik vrijdag toch weer bloed laten prikken en een echo laten maken.

Wat ik me eigenlijk af vraag: ik heb 6 okt. de punctie gehad moet je dan daar 2 weken bij optellen zodat ik nu dus 4 weken en 3 dagen zwanger ben of hoe tellen ze dat?En als ik vrijdag een echo krijg kunnen ze daar iets op zien?Weet wel dat het niet veel zal zijn,maar bv een zwangerschapsriem?(zwarte vlek) want ben wel benieuwd of het er 1 of 2 zijn en mocht er msschien wat te zien zijn dan wil manlief er wel bij zijn,maar anders is het zonde van zijn uren,want het is midden op de dag.

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi Diana,

Ze rekenen inderdaad vanaf de punctiedatum.
    Of ze al wat zien op een echo, zou ik niet durven zeggen. Ik kreeg met 9 weken pas een eerste echo. Ik denk dat ze nog niet zoveel kunnen zien, omdat het nu nog een klompje cellen is, maar anders zou ik gewoon de gynaecoloog even bellen hierover.

Groetjes en succes, Daffie

6. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Timonneke gefeliciteerd!

7. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Eindelijk wat foto's van mij in mijn album! Voor degenen die willen, er staan buikfoto's (ja jeetje wat een buik ;)) en foto's van ons kamertje in!

8. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    leuke kamer marisha, hebben jullie die kasten zelf versierd?grappig!

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    idd, mijn mannetje zijn idee. Zijn eigenlijk muurstickers maar deze bleven niet plakken op de muur dus hebben we ze op deze manier toch nog kunnen gebruiken :D Ben best blij met onze kamer al zullen er veel meiden zijn die iets hebben tegen het "pooh" thema! Nu maar hopen dat ons kindje niet getraumatiseerd geraakt door al die pooh's op de kamer ;)

10. diana, welkom hier! :D

Daffie, vervelend van je rug pijn zeg :(

Ik heb dat ook. enorm zeg. lopen en bukken en draaien, alles doet pijn. Nu in overleg met mijn gyn ga ik naar een fysio. hopen dat dat helpt!

11. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Hier vanmorgen weer bloed geprikt en de waardes waren opzich goed,niet perfect maar wel minder als eerst, alleen zijn de eierstokken groter geworden dus moet nog steeds rust houden en veel drinken.Maandag een telefonisch consult over hoe ik me voel en goed me gewicht in de gaten blijve houden.

11 nov. om 11.00 uur hebben we de eerste echo!Spannend

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Alle nieuwe walvisjes:
    GEFELICITEERD!

Diana,
    Die (dreigende) overstimulatie lijkt toch vaak een goed teken, qua zwangerschap!
    Rustig aandoen en veel drinken inderdaad.

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Marisha, mooie foto's zeg! Jij kan echt beginnen aftellen, spannend!

Diana26, hou je maar rustig dan. Spannend, hè?! Die eerste echo!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ook ik kom me hier melden
    Wij zijn 3 ,5 jaar bezig geweest 2 x een ma gehad en in augustus begonnen met iui
    Het was met de 2e iui raak ,,en hoop zo dat het goed blijft gaan
    3 november hebben we de eerste echo

15. oh diana, het word echt aftellen he, naar die eerste echo nu, wat super!

Danjo welkom hier! en gefeliciteerd!

16. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Danjo gefeliciteerd!

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Gefeliciiteerd Danjo! Succes met de eerste echo!

18. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Gefeliciteerd Danjo.

19. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Gefeliciteerd Danjo leuk je hier ook te zien.

20. diana ben je al misselijk enzo? ;)

Deel Deze Pagina