Aldonza: ik heb nog geen intake gehad, ze doen hier eerst een echo en pas later een intake, die hebben we over 2 weken. ElviraR: je zit al bijna op de helft , wat gaat het ook eigenlijk snel . nog even wachten dan mag je je beebje weer zien
Mooi hoor ElviraR! Fijn dat het goed gaan en wat spannend dat je je uk al denkt te voelen...ik kan ook echt niet wachten! Hoop dat na het voelen en de 20wk echo het besef ook een beetje komt. Kan het iig wel gebruiken Liefs
Wow ElviraR you sexy mommy to be! Fijn dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe werkgever! Elmo...anytime! Dikke knuffel! Liefs Nollie
hallo meiden, ElviraR; wat een mooie foto´s. Mag je trots op zijn. Hier gaat alles naar wens, voel me wat beter. Moet nog 1 avond werken en dan 3 dagen vrij. Wordt wel wat vermoeider 3 avonden. Maar goed voel me nog wel wat zweverig, zal wel van mijn bloedruk komen denk ik. Als ik me morgen nog zo voel dan toch maar even langs de h.a. Allemaal een fijne dag vandaag. Veel liefs Lydia
Hi Lydia, Ik vind het wel knap hoor dat je 3 avonden werkt achter elkaar ik trek deze niet meer hoor...Ik doe nu MAX een avond achter elkaar. Vind ik meer dan voldoende. Elmo, sterkte hoop dat je snel je weer wat lekkerder in je vel voelt zitten en dat het dan helemaal echt aanvoelt.. Hier verder zijn gang zijn onwijs druk bezig in de aankomende beebroom. Witten , verven enz Het begint al wat te lijken hoor Zodra 2 likje verf er over heen zit en het minder rommelig is dan tracht ik wel ff een foto te maken. morgen ga ik naar een vriendin blijf daar gezellig een nachtje slapen ook heerlijk bijbeppen Voel mij gelukkig wel beter met de medicatie met vlagen nog misselijk maar niet de gehele tijd door akelig. LIEK.
WOW elvira wat een mooi buikje heb je Lieke veel plezier bij je vriendin ff lekker gezellig kletsen. Hier gaat alles ook nog steeds prima, net weer even 2 uurtjes geslapen , ben vaak smiddags erg moe. gister dacht ik nou ik voel me goed en fit dus eerst langs de kapper , toen ff de stad in en rondje markt , ging rond half 10 weg en was tegen 12 uur weer thuis maar pfff het viel me toch bar tegen was kapot toen ik thuis was, dan denk je o het gaat prima en voel me fit nou dat viel vies tegen. ik heb nog lekker 3 dagen vrij , woensdag ff op de thee bij een vriendin van me , maar praatje baby een beetje voor me houden. mijn vriendin kan geen kinderen krijgen ondanks dat ze enthousiast was toen ik het haar vertelde dat we zwanger zijn valt het me toch op dat ze het er toch wel zwaar mee heeft , ik liet donderdag me echo's trots zien en toen zei ze "ja leuk" , ondanks ik het graag met haar wil delen en haar er bij wil betrekken merk ik dat het toch wat moeilijker is dan dat ik dacht. dan voel ik me soms wel wat teveel met me babygeklets. je wilt toch vaak graag over de baby praten en het vertellen maar ja dat kan ik alleen hier en bij me vriend en familie want verder heb ik geen vrienden/vriendinnen die kinderen hebben , wij zijn de enige in onze vrienden kring die een kindje krijgen, valt soms toch wel wat moeilijker. of ik zie het zo (door de hormonen misschien) of het is gewoon weg zo. hebben jullie dat ook wel is dat je je teveel voelt met babygepraat , ondanks dat we er lang over gedaan hebben zijn we toch trots en willen we er graag over kletsen. groetjes sonja
Lydia, fijn dat je je weer wat beter voelt meid! Het komt nog wel goed met ons! hihi Sonja, nee, ik heb dat juist niet! Ik wil het niet steeds over die baby hebben hoe ik me voel. Ik zou ook zeker niet trots mijn echo's showen aan iemand die niet zwanger kan worden. Ik heb inmiddels een aantal vriendinnen die nog in de MMM zitten..en ik niet meer. Ik doe alles op hun tempo en vraag wat ze wel en niet willen. Misschien is dat een tip voor jou? Geef haar de tijd. Ik weet nog zo goed hoe ik me al die jaren voelde als iemand weer met die bagger foto's kwam en die vrolijke praatjes. Bewaar dat soort dingen maar voor mensen die er wel echt op zitten te wachten... Valt niet mee he allemaal... Tuurlijk mag jij genieten! Daar heb je ook zeker recht op! De rest...ben er straks weer...ff eten!
Sonja lastig hoor als je graag je vriendin op een subtiele wijze wilt betrekken. Wat elmo zegt vraag haar of ze je echo wilt zien kan je altijd beslissen wel of niet. laat haar de keus of ze vraagt naar je of niet. Zo komt je middagje vanzelf goed. Ik heb net even 2 uurtjes geslapen heerlijk zeg. Was verrot moe , vanmorgen vroeg opgestaan om schoonouders naar schiphol te brengen. Daarna geklust en gedaan . opgeruimt enz. Dacht trek de avond niet meer zo. Heb net wat geb aard en een varkenshaasje op. vriendlief is Squassen eet later, vind het al knap dat ik nu uberhaupt gekookt heb dit is erg verslonst de laatste weken. vriendlief houd er soms al rekening mee En eet extra op zijn werk...Erg he. Verwaarloos mijn vriend schandelijk....En op op andere fronten Gelukkig heeft hij veel begrip en hoopt dat ik mij strakkies super zwanger ga voelen. LIEK.
ik had zo van ze (die vriendin van me ) wil vast de echos wel zien want ze loopt al van af het begin te vragen of ze een keer mee mag naar de vk. ze weet al 4 jaar dat ze geen kinderen kan krijgen en iedereen om haar heen krijgt ze of heeft ze al. ik heb nu ook zo van wilt ze ze zien vraagt ze het me maar of anders kan ze ze altijd bekijken op onze site. blijft wel moeilijk ook omdat wij nu heel blij zijn dat we een beebje verwachten.
Ja tuurlijk blijft het moeilijk.. Maar toen ik in haar situatie stond vond ik het ook dubbel. Aan de ene kant wil je het meemaken en doe je alsof je heel blij bent...maar aan de andere kant overvallen dit soort dingen je telkens weer. Ik kon er ook nooit goed mee uit de voeten..en nog eigenlijk niet. Ongewenste kinderloosheid is zo'n ontzettend moeilijk en kwetsbaar gebied! Lieke, wel goed eten hoor! Je mannentje moet ook gezond blijven hihi
Hoi Meiden, Even een uurtje ofzo nodig gehad om bij te lezen.... Is weer veel geschreven! Veel verschillende onderwerpen, kan ze niet allemaal onthouden.... We hebben een heerlijk weekje gehad in de caravan op een camping in noord-holland. Lekker over het strand gebanjerd, gefietst, haarlem en alkmaar bezocht, onszelf verwend met babyspullen enz. Heerlijk even echt saampjes er tussenuit. Veel gekletst over de toekomst en namen uitgeprobeerd, hihi, nu was er niemand die ons kon horen dus konden we ons niet verspreken... Ook het MMM gebeuren nog weer eens de revue laten passeren, het blijft heel speciaal en bijzonder is onze conclusie, dit dragen we ons hele leven mee deze speciale gebeurtenis. Waar is wel even op wil reageren is dit: Laura: Ik vind het superspannend namelijk! We hebben di. a.s. de 20 weken of screeningsecho en ik ben heel erg bang dat er nu toch nog iets naars uitkomt. Gespleten lip of open rug of wat dan ook. Niet dat het dan minder welkom zou zijn, begrijp me niet verkeerd. Maar ik begin net een beetje te wennen aan het zwangerzijngevoel, zeker doordat ik dat kleintje nu regelmatig voel vanbinnen. Dat maakt het wel heel erg echt. Maar daardoor ook nog spannender voor di. je hoopt gewoon heel erg dat het allemaal goed gaat. We zijn al zover gekomen zeg maar.... We laten de echo wel maken want ik wil hem/haar toch nog wel graag een keertje zien, maar het is voor ons niet vanzelfsprekend. Lieke, jij alweer 13 wk voorbij, Lydia ook en Laura en Eva alweer de 15! Gaat toch best hard hoor! ElviraR wat heb jij een mooie buik! Supers! De laptop doet het weer, nu nog internet er op zetten en dan kan ik mijn foto's plaatsen. Zal gelijk maar weer nieuwe maken, die andere zijn alweer achterhaald, hihihi.... Ik ga zo nog even dat lijstje met de uitgerekende data zoeken, kan ik mezelf bovenaan zetten heel trots! Lieve allemaal, ik heb jullie gemist deze week en ga het weer goed bijhouden! Aftellen naar dinsdag! Dikke kus en knuffel allemaal!
Laura, mooie buik! je ziet het echt al heel erg goed nu, mag je echt wel lekker trots op zijn hoor! Knuffel!
Lenneke: 20 september 2007 - 1 kindje Elvira: 9 oktober 2007 - 1 kindje Elmo: 4 November 2007 - 1 kindje Lydia: 14 november 2007 - 1 kindje Lieke: 17 November 2007 - 1 kindje Sonja: 30 November 2007 - 1 kindje Nollie: 6 December 2007 - 1 kindje Damie: 30 December 2007 - 1 kindje Kreeftje1984: 31 December 2007- (nog niet bekend 1 of 2???)