De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Timonneke, gelukkig is het bloedverlies gestopt!

Diana, nog enkele dagen tot jullie eerste echo dan! Ik herinner me nog hoe zenuwachtig ik was voor de eerste echo! Succes alvast!

Nou, hier houden we dus weer aan de meldplicht! Nog steeds geen baby in aantocht! Heb van mijn mannetje een Nintendo DS gekregen om me tijdens de arbeid in het ziekenhuis bezig te houden... ik ben er nu helemaal klaar voor... onze uk mag komen :D

Elmo, hopelijk was Ruben's eerste verjaardagsfeestje een groot succes!

2. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Ja Diana volgens mij is er een geboortegolf in Juni, ik had het vorig jaar al met Juli en nu weer met Juni.

Marisha leuk een Ds ik heb er ook eentje en erg handig als je lang moet wachten.

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Effe aan mijn meldplicht voldoen :)

Nog steeds niets te melden... over 3 dagen worden we ingeleid dus het is toch wel aftellen nu!

4. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Marisha wat spannend! Ik kom steeds even kijken of er al nieuws van je is, hihi. Die kleine houd het wel spannend. Veel succes met de laatste loodjes!

5. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    heb even een dipje vandaag, heb morgen de echo en ben zo bang dat het dan bv niet goed is, pfff hoe kom ik de dag door?

als de echo goed is ga ik daarna de stad in om te kijken of ik een broek kan vinden,misschien al zwangerschapsbroek of misschien een broek een maat groter, want ik pas dus me eigen broeken echt niet meer, en de vorige zwangerschap had ik maat 38 en in 1 broekspijp van toen passen nu 2 benen van nu en ook lijkt het net een rok bij me kont zo weid, dussss. heb nog 2 broeken liggen in de kast die zijn oud en een maat te groot, die pas ik dan nog, maar ja die benen en kont zijn dan dan ook weider,dus denk dat ik toch voor zwangerschapskleding ga kijken,dan is alleen de buik groter.

Het liefst vraag ik aan iedereen, wat denken jullie?Zal alles goed gaan,maar ja dat weet niemand natuurlijk.

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Mijn ervaring is dat ik totdat ik Marin dagelijks voelde, ik voor elke controle knallende koppijn van de spanningen had.

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Diana, ik was ook echt nerveus voor iedere controle hoor en zeker de eerste echo. Zoek afleiding vandaag, zodat de dag snel voorbij gaat!

Nu nog steeds leef ik telkens weer ergens naartoe (28 weken bv ivm levensvatbaarheid buiten de baarmoeder :) ) Het enige wat ik nu heel geruststellend vindt is dat ons meisje zo beweeglijk is elke dag!

Succes alvast voor morgen :D

Marisha, het wordt wel steeds spannender nu he! Als het in deze 3 dagen niet gebeurt hoe laat moet je dan in het ziekenhuis zijn voor de inleiding?

Liefs en een knuffel voor iedereen die het nodig heeft...

Daffie

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Marisha?

9. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Nog geen Marisha?

10. Marisha... ik hoop dat je afwezigheid iets heel positiefs is! :D

Diana succes morgen, spannend hoor! vraag je een uitdraai mee?

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

MARISH!

*wordt nou echt nieuwsgierig!*

12. hihi :) ik zie dat ze online is.. en ze heeft nog steeds dr mooie banner.. nog even geduld. maximaal 2 dagen!

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hier helaas idd nog steeds geen babynieuws, integendeel, maar ik vind het wel lief dat jullie allemaal zo met me meeleven :D

Deze morgen had ik afspraak in het ziekenhuis voor een monitoring! Beetje dubbel nieuws... heb een 45 minuutjes aan dat apparaat gehangen en de beeb doet het opperbest. Het is wss zodanig leuk in mijn buik dat ie niet naar buiten wil ;) De hartslag was goed en er werd ook vollop bewogen in mijn buik! Het mindere nieuws is natuurlijk dat er zo goed als geen contracties zijn, geen opening (of ja, een kleine cm) en dat de beeb nog steeds boven mijn bekken blijft hangen. De vroedvrouw heeft naar de gyn gebeld om te horen hoe of wat en de gyn heeft gezegd dat hij me nog steeds donderdag wil inleiden maar dat de kans natuurlijk reëel is dat het alsnog een keizersnede wordt als onze beeb tijdens de bevalling niet wil/kan indalen. Volgens de vroedvrouw zou het kunnen dat onze beeb niet kan indalen door bv de navelstreng die helemaal gedraaid zit... zeker met al die rare fratsen die onze kleine heeft uitgehaald (van stuit naar hoofdligging, naar dwarsligging, terug naar hoofdliggen)! De kans dat het vandaag of morgen nog vanzelf in gang schiet is heel klein (maar natuurlijk niet uitgesloten). Ik ben nu 5 dagen overtijd en moet meteen naar het ziekenhuis als ik het gevoel heb dat er iets niet klopt!

Iig word ik woensdag om 19u in het ziekenhuis verwacht indien onze beeb zich nog niet eerder heeft aangediend. Dan krijg ik een een pilletje of zo opgestoken om de bmhals te verweken en dan mag ik gaan slapen. Donderdag ochtend om 7u30 gaan ze dan mijn vliezen breken en zou de bevalling op gang moeten komen... indien de weeën niet goed op gang komen krijg ik voor de middag dan nog weeënopwekkers en als de onstluiting niet zou vorderen wordt het in de vroege avond alsnog keizersnede! Iig hebben we donderdag ons kindje in onze armen!

Sorry, voor de lange uitleg... moest het even van me afschrijven :oops: Ik wordt trouwens echt gek van al die mensen die me bellen om te vragen of ik nu nog steeds niet bevallen ben... :rolleyes: ik neem de laatste dagen gewoon de telefoon niet meer op :oops:

Diana, heel veel succes met de echo morgen! Ik duim dat alles goed zit! Ik herinner me die spannende echo's ook hoor... en de slapeloze nachten ervoor ;) Ik ben mijn eerste zwangerschapsbroek ook gaan kopen voor ik 10 weken zwanger was... gewone broeken zaten nu eenmaal zo lekker niet meer! Ik zou gewoon zwangerschapsbroeken gaan kopen nadat je een goede echo gehad hebt! Je hebt er lang moeten op wachten dus ik vind dat je je even lekker mag gaan verwennen :)

14. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Wat een verhaal marisha: ik hoop voor je dat de bevalling toch soepeltjes verloopt!En anders een keizersnee, dat is ook wel te doen hoor, heb ik ook gehad bij de 1ste, alleen het nadeel daarvan is dat je de de eerste tijd je onderlichaam niet kunt bewegen ivm de ruggeprik en ik kon dus niet zelf me dochter pakken om te voeden, ik moest liggend voeden en dat vond ik zelf ook niet prettig, en het ergste iedereen eet beschuit met muisjes, maar zelf mag je de 1ste 1 a 2 dagen nog niet eten,alleen vla ofzo. maar verder is het mij erg meegevallen.

nog 2,5 uur voor de echo, ik had vanmorgen zoiets van: snel naar de wc kijken of ik geen bloedverlies had, was gelukkig niet zo, maar het voelt nu nog zo als een droom alsof het niet echt is zo onwerkelijk, smorgens is me buik ook een stuk minder opgezet en ondanks dat ik weet dat het smiddags weer opgezet wordt puur door de darmen denk ik voelt het smorgens net alsof ik niet zwanger ben.Ik hoop snel goed nieuws hier te brengen.

@rach: ik heb vannacht gedroomd dat we na buiten liepen na afloop van een goede echo en dat we nog geen echofototje haden, waren ze vergeten hihi erg he!

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Diana, over enkele ogenblikken is het zover... de eerste echo! Ik duim hier super hard voor je mee meis en hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt! Ik heb het nog al gezegd maar toen wij voor de eerste echo gingen had ik echt het gevoel dat de gyn me zou zeggen 'wat komt u hier doen mevrouw? U bent helemaal niet zwanger' :rolleyes: En bij ons is het toch ook goedgekomen :)

Hopelijk krijg je een mooi plaatje mee (die je hier dan kan komen showen) :p

16. Marisha, jeej wat spannend allemaal. Lijkt me wel ontzettend speciaal om te weten dat je eind deze week gewoon je babytje in je armen hebt. wow! :D
    Een kennis zei tegen mij dat ik beter kon zeggen tegen iedereen dat ik eind april ben uitgerekend (ik ben begin april uitgerekend ;) ) want ze zei dat je dat idd allemaal telefoontjes krijgt waar je gek van word! heb jij dus ook.

Diana, ik ben heel benieuwd naar je echo uitdraai, je kan er ook zelf om vragen he!? fijn dat het met je buik wat beter gaat.

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Diana, hoop dat de echo goed was!

Marisha. wat een verhaal....in ieder geval weet je dat je donderdag je kindje in je armen mag sluiten ;) Alvast heel veel succes komende dagen, ik zal aan je denken!

xxx Daffie

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Dank jullie wel meiden! Ik kwam even kijken of er al nieuws van Diana was... ik hoop dat ze nu gewoon overgelukkig aan het shoppen is!

Hier nog geen verandering dus... over 29 uur vertrekken we naar het ziekenhuis!

19. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Nou alles was goed, en we zijn nu pas thuis iid 2 zwangerschapsbroeken gekocht en familiebezoek, want we hadden extra nieuws te vertellen, en ook hier......

HET ZIJN ER 2 !

ik ga nu de foto in me album proberen te zetten.

liefs een overgelukkige mamma en mamma in spe.

ps de groei was pcies goed, allebij ongeveer even groot en precies 7 en 1 dag, wat ik zelf ook al uitgerekend had.

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Wow Diana, das nog eens dubbel feest :D :D
    Van harte met de goede echo en de twins!

Liefs Daffie

Deel Deze Pagina