De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Wauw, Diana, van harte!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Marisha, heel veel succes met afwachten en al die stomme telefoontjes!
    Gelukkig doet beebje het goed!

Diana,
    Meer dan gefeliciteerd zeg!
    Super WAUW!
    Jullie krijgen TWINS!

3. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Bedankt dames, we moeten nog wel erg wennen aan het idee hoor, je widt dat de kans het was, maar als het dan echt zo is...maar wel leuk natuurlijk.

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ow Diana, wat een super nieuws zeg! Vind het echt super voor jullie... nog wel twee zeg! Mooi plaatje ook hoor! Zo te zien is het twee-eïg? Goed zo! :thumup:

Dat verklaart trouwens ook meteen waarom je nu al aan de zwangerschapsbroeken moet ;)

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik breek even in om Diana te feliciteren met haar 2 kanjers! :p

En meteen Marisha succes wensen, ik hoop dat je snel je ukkie in je armen hebt!

6. Wow Diana gefeliciteerd! mooi echo ook :D straks heb je 3 kinderen!
    kan me voorstellen dat je even moet wenen aan het idee, wat zegt je man?

Marisha, sterkte met de allerlaatste lootjes meid!

Hier nog steeds misselijk, erg he :eek: Maar buikje groeit wel lekker. over een week de 20 weken echo alweer. we kunnen niet wachten ;) meteen daarna gaan we aan het kamertje beginnen.

7. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Iedereen bedankt voor de antwoorden, ik heb vannacht niet veel geslapen wel veel gehuild, hoe moet dat nu straks allemaal, kunnen we het financieel aan, want ik was tot nu toe thuismamma, mar met 3 kids zal ik wel moeten werken, is opzich niet erg wil ook graag weer werken, maar nu en vlak na de geboorte hebben we dus maar 1 inkomen.En krijgt me dochter wel genoeg aandacht, hoe gaat het snachts met voeden en hoe combineer ik het voeden van 2 kindjes en me dochter van en naar school brengen.Ik ben echt wel blij met de zwangerschap en weet dat er meiden een moord zouden plegen voor een kindje, maar ik moet er nu gewoon heeeel erg aan wennen, het huis zal in de toekomst te klein zijn, we hebben maar 3 slaapkamers, ect ect. man moet ook wennen,maar is ook erg trots dat hij straks vader is van 3 kindjes.ik zie nu alleen maar bergen helaas.

@rach: groeit je buikje goed?Mooie foto hoor.Spannend de 20 weken echo, hopelijk kunnen ze zien voor jullie wat het wordt,maarre ik ken een verhaal over een kamer met traktors en een meisje wat erin moest slapen hahahaha, nee hoor bij jullie voorspellen ze het hopelijk gewoon goed.

@marisha: besef je het al,dat het morgen gaat gebeuren, raar idee he als je het van te voren weet.Ik wens je veel succes en dat alles voorspoedig mag verlopen.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hi Diana,
    Ik denk dat dat even de hormonen zijn hoor!
    Tuurlijk gaan jullie dat redden! Kindjes kunnen best samen op 1 kamer hoor, dat hoeft niet zo'n punt te zijn.
    Jouw dochter is straks vast zo trots op de Twins dat ze mama's grote hulp zal zijn. De aandacht verdelen zal even tijd kosten, net zoals de planning, maar jullie komen daar zeker uit hoor!
    Neem de tijd om te wennen (ik denk dat iedereen dat wel even moet) en geniet dan vooral van je zwangerschap!
    Twee is zwaar...en je hebt een dochter en....
    dit is w.s. je aller laatste zwangerschap.
    Heel veel liefs!

Marisha:
    JOEHOEEEEE

Rachel:
    Hoe gaat ie meid?

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hoi Diana,
    Niet om te bagateliseren, maar ik denk dat elke zwangere aan het begin van de zangerschap deze stress heeft. Zoals Elmo zegt, het zijn de hormonen. Tja en jij hebt het geluk dat je die o het moment dubbel hebt. Dus ook dubbele zorgen.
    Nu ziet het er nog moeilijk uit, maar het komt allemaal op zijn pootjes terecht.
    Zit je bij de postbank? Daar kan je met rentepunten een tweelingwagen een heel stuk goedkoper krijgen. En lang leve marktplaats.
    Met je oudste zal je straks hele andere qualitytime hebben als met de andere twee. lekker samen boodschpjes doen terwijl papa thuis is.
    En werk, lijkt gastouder zijn je niets?

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Marisha, wil je alvast heel veel succes wensen vandaag en morgen! Je hebt bijna je kindje in je armen meis! :D :D :D

Rach, prachtig buikje hoor en alweer bijna 20 weken...gaat snel he!

Diana, straks zie je door de bomen het bos wel weer, kan me voorstellen dat je er even aan moet wennen!

Ben vandaag 28 weken zwanger en ze zeggen dat je kindje dan levensvatbaar is buiten de baarmoeder, dus weer een mijlpaal voorbij! Ze moet echter wel gewoon nog zeker 10 weken blijven zitten van mij hoor! :D :D \

Knuf Daffie

11. Hoi,

Ik heb weer even tijd en zit bij mijn ouders achter de pc.

Ten eerste: Diana, van harte gefeliciteerd! Het komt goed allemaal, en ik kan er over meepraten ;)

Marisha, je houdt ons wel in spanning hoor (en jezelf ook denk ik)

Daffie, lekker idee he, 28 weken. Maar natuurlijk moet ze nog wel even blijven zitten!

Hier ook wat te melden: ik word volgende week ingeleid! Vind het zo spannend joh. Vandaag naar de gyn geweest en toen we het hoorden was mijn man gelijk helemaal van slag haha. We hebben behave de directe fam. niemand iets verteld en dat willen we ook niet gaan doen. De exacte datum zeg ik daarom ook liever niet.
    Op mijn site kunnen jullie trouwens weer wat foto's zien. Ik heb het kamertje er bij gezet en mijn buik zoals die er vandaag uit ziet....

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goh meiden, wat was het hier druk vandaag! Leuk :D

Diana, ik kan me voorstellen dat je een beetje van je melk bent met het nieuws maar ik ben er zeker van dat het wel goed komt! Jullie vinden de juiste middenweg wel... ik heb trouwens tot mijn 18 een kamer met mijn zus gedeeld... vond ik absoluut het einde dus dat komt ook wel goed! Die hormonen he ;)

Daffie, gefeliciteerd met je mijlpaal! Is een geruststelling he, te weten dat je kindje indien er iets misloopt toch levensvatbaar is!

Rach, nog steeds misselijk meis? Da's wel minder zeg! Iig heel veel succes met de 20 weken echo! Ik lees het nieuws wel als ik terug ben!

Essie, jij volgende week ook al ingeleid! Wat leuk zeg, kan je ook al beginnen aftellen! Ga je dan poliklinisch bevallen?

Hier is het moment gekomen om afscheid te nemen... over 1,5 uur wordt ik in het ziekenhuis verwacht! Vind het allemaal best wel spannend (ben nogal zenuwachtig)... hopelijk verloopt het allemaal goed en kunnen ze morgenvroeg de vliezen breken... anders hebben we wel een probleem! Zoals jullie wss wel weten beval ik in het ziekenhuis waardoor ik 6 dagen (of 8 in geval van een keizersnede) niet online zal zijn! Ik ga mijn mannetje wel vragen om hier en in Wies' topic een berichtje achter te laten als het zover is... als ik hem zover krijg ;)

Heel veel succes hier met de zwangerschappen verder en tot gauw!

13. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    * inbraak *

Marisha: Heel veel succes met de bevalling!
    Tot gauw!

* uitbraak *

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Beval ze!
    Ik mocht na 3 dgn na de ks weer naar huis hoor ;)
    Ik hoop dat je man zich even komt melden...
    Anders wachten wij wel geduldig hoor.... :-D

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Oh Essie, voor jou wordt het dus ook superspannend volgende week....we hebben dan een ware babyboom hier vanaf morgen (nou ja 2 dan.. :D )
    Ook voor jou alvast heel veel succes, hoop dat alles goed gaat verlopen en dat ze groot genoeg zijn!

xxx Daffie

16. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Wow, hier is veel geschreven zeg.
    Marisha, veel succes met je bevalling, en alvast proficiat!
    Diana, 2 baby's! Zul je inderdaad even aan moeten wennen, maar het komt wel goed!
    Hier alles in orde. Vandaag nog een echo gehad om het hartje te controleren. Was best wel spannend en ik was heel bang, maar alles bleek in orde. Het hartje klopte perfect nu!

groetjes, Timonneke

17. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Timonneke goed nieuws!

Marisha, we wachten "rustig" af op je nieuws! Veel succes!

18. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Marisha heel veel succes met je bevalling.

Diana gefeliciteerd met je wondertjes.

19. Marisha, ik denk aan je!

Essie, jij heel veel succes en sterkte volgende week!

Diana, ik snap je onzekerheid wel. Maar ik denk ook, zoals de anderen zeggen, je vind uiteindelijk wel je rol in het nieuwe leventje straks. En wie weet kan je thuiswerk gaan doen, zodat je ook thuis kan blijven bij je kindjes?

Daffie, gefeliciteerd met de 28 weken, inderdaad een hele mijlpaal! t gaat bij jou ook hard zeg. nog niet zo lang geleden zaten we allebei in die killing wachtweken.

hier een goede dag! ik voel de baby al wel van de buitenkant maar mijn man nog niet (mannenhanden...) helaas! en ik had net een druppel vochtverlies uit mijn tepel. voor mij ook wel speciaal ;)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahahaha..ja Rachel, lekkerijen zijn ook speciaal!
    Eigenlijk alles wat anders is DOOR de zwangerschap is bijzonder toch?
    Hoeveel cupmaten heb je er inmiddels bij?

Daffie,
    Sorry!
    Jij van harte met je 28 weken!
    Ik weet van mijzelf nog dat het toch een geruststelling was...
    Nog zeker 12 wk!
    Gek he, eerst ben je zo blij met die 12 en nu hoef je er nog maar 12 (ongeveer dan he).

Elmo

Deel Deze Pagina