De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    gefeliciteerd Essie!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Rachel, ik kan uit je msn tekst opmaken dat de echo goed was?

Essie gefeliciteerd!

3. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Gefeliciteerd essie met jullie prachtige tweeling!

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lieve Essie en man.....van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige meisjes!!!
    Ga er lekker van genieten! :D

dikke knuf Daffie

5. Marisha, ik ben zoo benieuwd naar een foto!

Annelies, welkom hier!

essie, gefeliciteerd!

Elmo en anderen, sorry, ik was en ben wat afwezig, komt door het het goede nieuws van de echo en aansluitend druk met de babykamer natuurlijk ;)

Alles zag er goed uit, het is helemaal gezond en is enorm beweeglijk. ik was zo zenuwachtig dat door mijn hartkloppingen de baby heen en weer werd gewiegd, dat was zo lief om te zien. het geslacht houden we voor onszelf, er zit hier een vriendin op het forum en die mag nog niks weten 8)

Ik heb een echo foto, en een 20 weken buikfoto in mn album staan.

diana hoe is het met jou? ben je misselijk?

daffie al bijna 30 weken! hoe gaat het?

6. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    goed nieuws Rach!

Hier echt met vlagen heel misselijk,gelukkig nog niet hoeven spugen maar leuk is anders en ik ben ook af en toe gewoon helemaal niet lekker, ben gister nog "onwel" geworden bij de kwantum, was gelijk kletsnat van het zweet en heel misselijk en koppijn, na even op een stoel gezeten te hebben en winkelmeisje had wat water gepakt ging het wel weer, gelukkig was manlief bij me, want leuk is anders, was van de week al eerder zwart voor de ogen geworden in de slaapkamer, kon nog net de deur vastgrijpen, anders was ik tegen bed gevallen, pfff ga maandag ff langs huisarts bloeddruk op laten meten en hb laten prikken, ik moet gewoon elk half uur wel iets eten, en ben dan ook al 2,5 kilo aangekomen.en dus de hele dag door misselijk, maar het is voor een goed doel he?Zag dat het normaal was bij een meerlingzwangerchap dus ja veel zou ik er wel niet aan kunnen doen.

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    druivensuiker meenemen in je jas!

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

Rach; Wat een prachtige buik meid en leuk he die 20 weken echo, fijn ook dat alles goed was! :D :D Met mij is het allemaal nog steeds goed hoor, behoudens de rugklachten dan. Ik krijg wel steeds meer vocht in mijn scheenbenen, kan flinke putten erin drukken. Zal toch morgen de verloskundige maar eens even bellen hierover. Ik blijf ook in kilo's aankomen, terwijl ik heel normaal eet, dus zal wel veel vocht zijn :( :(
    En inderdaad bijna 30 weken zwanger, de tijd vliegt en 3/4 zit er al weer op....kamertje is ook af en de kleertjes gewassen hahaha. Nu nog even 10 weken wachten :p

Verder is de kleine erg actief en het grappige vindt ik dat het op bepaalde tijden is, dus ze heeft echt al een ritme!

Diana, inderdaad altijd wat te eten en drinken meenemen (bij mij helpt een flesje met carvan cevitam) en ik heb ook standaard druivesuiker bij me, maar dat helpt bij mij niet zo geweldig.

Knuf voor allemaal,

Daffie

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

Essie, gefeliciteerd met jullie meiden! Ik ga snel even op jullie site kijken!

Rach, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! Veel plezier met de kinderkamer ;)

Ik heb een foto'tje in mijn album geplaatst van ons klein wondertje! Ik zal er binnenkort meer proberen te plaatsen. Neem me niet kwalijk dat ik weinig online ben de laatste week... het is moelijk om met noa een goed ritme te vinden. Hij heeft een enorm grote eetlust waardoor ik 8 tot 9 voedingen per dag moet geven :rolleyes: daarbij heeft hij nog (wss) beginnende reflux en geeft dus heel veel over en maakt vaak stikkende geluidjes in zijn wiegje... jullie kunnen je wel voorstellen dat ik weinig slaap! We zijn vandaag ook al met hem naar de dokter geweest omdat zijn oogje helemaal opgezwollen is en hij altijd traant en veel groen opgedroogde prut in zijn ooghoeken zit... hij heeft dus al een infectie op zijn oog! Zo maken we ons dus steeds zorgen... maar we genieten ook van elke seconde hoor! Emotioneel is het vaak ook heel zwaar na een slapeloze nacht maar goed, dat hoort er ook wel bij zeker!

Nou, ik hoop hier snel weer actief te kunnen meeschrijven maar jullie begrijpen het wel als ik even wat minder online ben nu!

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Natuurlijk snappen we dat je niet zoveel online bent Marisha, maar wat een ongelooflijk lief/mooi knulletje hebben jullie zeg....

Hopelijk is zijn oogje snel weer beter en geeft ie niet zo meer over.

Liefs en geniet ervan!

Daffie

11. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    mooi ventje hebben jullie hoor!
    En begrijp ik uit de foto,s dat jullie hem ook al hebben laten dopen?Dan gefeliciteerd!

12. Marisha wat een lieve foto. ik probeer me voor te stellen als ik zo'n lieve baby zie, dat wij er straks ook één hebben, maar het is nog steeds moeilijk voor te stellen. Logisch dat je er weinig bent, ik kan me goed voor stellen dat je zelf helemaal je ritme weer moet (her)vinden en het moederschap kost vast heel veel energie ;) ik hoop dat het oogje snel weer beter gaat!

ooh daffie, wat leuk dat alle kleertjes al gewassen zijn :) daar heb ik ook een rvaagje over, hoe heb je ze gewassen? ik weet dat je beter geen wasverzachter kan gebruiken, maar zijn er nog meer 'maren' aan?

Diana, je hebt volgens mij een hele lage bloeddruk. zeker vervelend! ik heb er nog steeds last van. probeer heel rustig op te staan enzo. ik hoop dat het beter word. ben je al een beetje aan het idee aan het wennen dat je 2 pareltjes erbij krijgt? ;)

ik lees dat het kindje van daffie al een ritme heeft? bijzonder! hier niet hoor, het is lekker druk aan het gymen en snachts word ik er wakker van. ik zag vandaag zelfs mijn buik bewegen, wowwww! :D
    ik was vandaaag bij mijn moeder (waar we het geslacht ook geheim voor houden) en zag opeens dat er DE kleur op mijn handen zat (van het verven :confused: :p ). probeerde dus onopvallend mijn handen te verstoppen :)

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:) :) :) welke kleur was het dan Rach :p :p :p

Ik heb de kleertjes gewoon koud gewassen met neutral. Dan weet je zeker dat je geen verkeerd wasmiddel gebruikt.

Leuk he, als je buik beweegt, vindt ik zelf nog steeds fantastisch...net ook weer toen ik in bad lag hahaha.... Elke keer weer een nieuwe mijlpaal!

Dikke knuf Daffie

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Kleur, ik had de hele buurt en familie in het warretje omdat wij blauwe gordijnen in amrin haar kamer hebben. Echt postbankblauw. Hihi

15. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    @rach, haha en had ze het niet door? Ik dacht dat een kennisje een jongen kreeg want de kleuren waren ligt en donker groen, maar ze kregen toch echt een meisje, maar groen zou rustgevend enzo zijn haha.

Ik ben bij de dokter geweest en mijn bloeddruk was laag 110-65 maar dat is volgens mij normaal voor mij,omdat ik ook altijd heel veel gesport heb, wil het van de week weer op gaan pakken, niet zo erg fanatiek gewoon om in beweging te blijven.En me HB was wel heel erg laag,veel te laag dus moet even in ziekenhuis bloed laten prikken, want je kan een te laag gewoon hb hebben maar ook een te laag hb door vitamine tekort, nou ik vreet me te barsten aan fruit enzo dus zal vast het gewone hb zijn, en als dat zo is moet ik beginnen met ijzertabletten.Dus dat valt wel tegen,troep bah!
    Verder ben ik weer snotverkouden, voor de 3e keer sinds de punctie, komt volgens mij gewoon omdat ik niet mocht sporten eerst en dus nu al 6 weken niet gesport heb, want ben daarvoor JAREN! niet ziek geweest!

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hier ookde hele zwangerschap een nette lage bloeddruk hoor. 110/70. Tot aan het einde aan toe. Een een hartslagfrequentie die tussen de 50 en 60 zat. Weet natuulrijk niet of dat ook zo hoort bij een 2lingzwangerschap

17. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Marisha, Noa is echt een prachtig kereltje!

18. ja daffie... de kleur blijft dus nog geheim hahaa :) maar het zit nu ook in mijn haar dus moet mezelf vanavond even grondig wassen ;)

hier is mijn bloeddruk ook laag 110/60, maar ik voel me verder prima.

diana, nee ze had het niet door denk ik, al was het voor mij moeilijk om iedere keer over 'het' kindje te praten ipv *ij :)

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Rach, je maakt me erg nieuwsgierig hahaha.....
    Als mensen ons kamertje zien, kan het ook echt niet missen :D
    Vandaag de box gekregen en manlief heeft hem meteen opgezet, hij is echt supermooi!

Was alles goed trouwens met de 20weken echo?

Knuf Daffie

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    de box al neergezet. Mooi op tijd. past de kerstboom straks nog wel in de kamer?

Deel Deze Pagina