De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahah...ik dacht ook al: ow...dat ding pikt zoveel ruimte in ;)

Rach, Leuk he, alles nu in kleur kunnen denken. Nou ja, dat gok ik nav je berichtjes ;)
    Ik ben benieuwd of je het stil kan houden voor je familie..als je net zo gauw overstag bent....als....hahaha

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Misschien gaat de box nog naar boven hoor, maar hij is zo zwaar dat er even iemand moet helpen haha...en die was vandaag niet voorhanden.
    En voor de kerstboom hebben we nog wel een plekje gelukkig!

Daffie

3. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Hier nog even een berichtje van mij,
    Ben sinds woensdag opgenomen in het z-h omdat de ctg's van de beeb niet goed waren.
    en er werd even over gesproken dat ik zou worden ingeleid.
    De hartslag herstelde zich en de beeb zit nog in mijn buik.
    Maar omdat we het lichamelijk en geestelijk niet goed meer trekken word ik de 2e helft van deze week toch ingeleid dan zijn we al bijna 38 weken dus dan mag het wel.
    sinds vandaag heeft hubbie een lappie kunnen lenen van z'n werk dus kan ik weer online zijn.

Meiden van harte met de zwangerschappen en goede echo's en geboortes van de kleintjes.
    jullie moeten het me maar niet kwalijk nemen als ik niet op iedereen persoonlijk reageer maar ik ben erg met mijn eigen situatie bezig vind het erg spannend allemaal.

Greets Beeb

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik wil je alvast heel veel succes wensen met de bevalling beeb! In gedachten zal ik bij je zijn en ik duim dat met jullie kindje alles goed gaat en hij of zij meteen een goede start kan maken! Het zullen voor jullie wel heel bange dagen zijn!

Rachel, wat grappig zeg, die verf aan je handen... de mensen zijn altijd zo nieuwsgierig en zoeken achter alles meteen het geslacht... ben je zeker dat ze het niet gezien hebben?

Diana, veel beterschap! Ik had trouwens altijd een hogere bloeddruk 130/80 maar zolang de bloeddruk stabiel blijft is er niets om je zorgen over te maken volgens mij!

Verder wou ik nog even een gedichtje met jullie delen dat op het kaartje stond dat ik kreeg van een vriendin die weet van ons verleden en zelf enkele mislukte IVF pogingen achter de rug heeft:

Eens was het een wens,
    eens was het een droom,
    eens werd het iets onwerkelijks
    beangstigend en schroom.

Maar nu na vele jaren,
    na vele tranen en geduld
    is jullie liefde toch met iets
    ongelooflijk moois omhuld.

Opnieuw vloeien er nu tranen,
    maar nu niet van verdriet!

Nou, tijd om Noa weer eens eten te geven en dan hopelijk zelf ook een tukje te kunnen doen!

Doei!

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Beeb, kan me voorstellen dat het spannende dagen zijn voor jullie. Ik hoop met heel mijn hard dat jullie kindje een goede start gaat maken!
    Heel veel succes voor de bevalling alvast en ik ga duimen voor heel goed nieuws!

Marisha, wat een prachtig gedichtje....wij hebben zelf ook iets in die trent uitgekozen voor het geboortekaartje :D

Hier trouwens weer eens een zeer beroerde nacht achter de rug....echt mega last van rugpijn! :( Heb net al even een huilbui gehad van vermoeidheid, maar als ik dan weer ons meisje voel schoppen weet ik weer waar we het voor doen ;) :)

Knuf Daffie

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Poeh Beeb, wat zijn dit spannende dagen.
    Wel zoveel mogelijk nog uit proberen te rusten deze paar dagen hoor, want je hebt je energie straks keihard nodig.

Je stil houden: dat is ons 41 weken en 6 dagen gelukt. De dag voor de bevalling versprak vriendlief zich op een FAMILIEbbq! Sufferd

7. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Succes met de laatste loodjes beeb en kan me voorstellen dat je hoofd nu alleen bij je eigen is!

8. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    We gaan donderdag ingeleid worden dus hopelijk voor het weekend is de beeb er.
    Maar daar kan ik niet vanuit gaan.
    We zullen het zien.

Greets Beeb

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hebben ze je al getoucheerd om te kijken of je bmmond al rijp is? Of doen ze dat nu niet omdat je 37 weken bent?
    Of beginnen ze eerst met de gel?
    Toen ze bij mij de vliezen braken hing het snel. marin was er toen in 6,5 uur. Maar mijn bmmond was toen al "zacht" en 1 cm open.

10. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Er wordt al sinds woensdag over gesproken maar het is nog steeds niet gebeurt,
    en nu blijkt dat ze pas willen toucheren op de dag van de inleiding.
    Dus heb geen idee hoe het ervoor staat, heb wel sinds donderdag slijmverlies, en best flink wat.
    Heb ook al de hele dag een vervelende pijnlijk gespannen buik vanmiddag gaf de ctg dat ook deels aan.

Maar de verpleegkundige van vanavond is een beetje raar mens voel me totaal niet serieus genomen, ze kletst maar wat om mijn pijn heen en heeft ruzie lopen maken met mijn man.
    ik moet fraxiparine spuiten, en doe dat het liefste zelf, nu lijkt het mij een kleine moeite omdat even te vermelden voor je collega's want nu moet ik het iedere keer zeggen ( ik spuit zelf hoor ), mw was erg verontwaardigd
    want die vond dat ik dat best zelf kon zeggen iedere keer.
    Miep, omdat ik er een beetje boos om werd, ging ze het toch opschrijven.

ik ga morgen maar aangeven dat ik mijn med maar gewoon in eigen beheer wil hebben want dat gezeur steeds, de dames hebben het steeds te druk, kan ik me best voorstellen maar ik ben net zo belangrijk als alle andere dames op de afdeling dus dan zijn we uitgekletst.

Sorry voor mijn gezeur maar moest het even kwijt.

Greets Beeb

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ach lieve beeb,
    Ik vind het oprecht zo sneu dat jouw langgekoesterde wens: zwanger worden..zo'n domper is op deze manier.
    De hele zwangerschap al zorgen om de kleine, voortijdig naar het ziekenhuis en dan gaat het daar ook nog eens zo!
    Ik vind het zo ontzettend oneerlijk voor jullie!
    Wij duimen dat jullie kleine gauw en goed op deze wereld komt en dat de medische wereld jullie nog 1 goede dienst kan verlenen: een zo gezond mogelijk mensje!
    Heel veel sterkte meis en als er iemand hier mag klagen /zeuren, dan ben jij het wel!
    Hele dikke kus!

Fem,
    Heeft hij zich echt 1 dag voor de bevalling versproken..wat een *** hahaha

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi dames, mag ik me hier ook aanmelden.
    nadat ik gister en vanochtend een postieve test in handen heb gehad, kan ik het nog steeds niet geloven.

foto's staan in mijn album.

11 dec. hebben we de 1e echo.
    ik vind het wel heel eng allemaal.
    vooral omdat ik al 4 dagen wat bruinig bloedverlies heb. dus het is afwachten of het goed blijft gaan.

heel erg spannend nu dus weer allemaal.

x lisa

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Goed zo Beeb! Laat je niet op je kop zitten.
    Knap van je dat je je geuit hebt.
    Ik heb nu twee keer op zo'n afdeling gelegen en het is er altijd druk. Dus daar moeten ze stiekempjes wel een beetje aan gewend zijn toch?
    Nog 1 dag.

14. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hoi beeb, veel succes met je bevalling!
    Hoi Lisa, welkom hier. Dat bruinig verlies zal niet erg zijn hoor. Ik had dat ook in het begin, daarna zelfs helder rood en alles gaat hier nog prima. Ik had een bloeding achter het vruchtzakje, vandaar het bloedverlies. En volgens mijn gyn kun je in het begin van de zwangerschap ook wat bloedverlies hebben van de innesteling. Dus geen zorgen maken, maar gewoon genieten!

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ooh fijn om te horen timonneke,
    maar geloven kan ik het nog steeds niet.
    vind het gewoon vreemd staan die banner onder mijn naam.

16. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Welkom Lisa, wat een goed nieuws zeg!

17. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Beeb, alvast heel veel succes morgen!

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Beeb, heel veel succes met de inleiding morgen! Gezien jullie situatie kan ik me niet voorstellen dat ze je bevalling dagen gaan laten aanslepen! En wat een mutsen daar in je ziekenhuis zeg! Ze hebben idd nog wel meer patiënten maar je dat hoeven ze niet zo duidelijk te maken toch? Bij ons in het ziekenhuis moest ik ook elke keer zeggen dat ik mega allergische ben voor chloor en consoorten en ze dus met de onstmettings middelen moesten opletten... vooral voor de roze tubes... en elke keer kwamen ze lmet de roze tubes af :roll;

Lisa, ook hier nog eens van harte gefeliciteerd! Het bloedverlies komt idd heel vaak voor (denk dat Elmo daar heel lang last van had) maar heeft vaak helemaal geen betekenis! We duimen dat alles goed blijft gaan!

Daffie, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug! Mss moet je een andere manier van slapen proberen te vinden? Ik sliep met een voedingskussen (doe ik nu nog, ben het zo gewoon) en dat ging best goed! Alleen op het einde kreeg ik last in mijn heup van altijd dezelfde houding te hebben (al denk ik dat op het einde altijd alles zeer begint te doen ;))!

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Lisa, welkom hier...de test zier er zeer positief uit :D En heb inderdaad ook gehoord van meerdere meiden dat bloedverlies kan zeker in het begin van de zwangerschap.

Marisha, ik slaap al 2 maanden met een voedingskussen en diverse andere kussens hahaha., maar ook dat helpt niet!
    Vanmorgen naar de fysio geweest en die heeft me aangeraden om niet meer te gaan werken en de rust overdag goed te pakken (had me toevallig voor vandaag al afgemeld op het werk)....tranen stonden namelijk vanmorgen alweer in mijn ogen van de vermoeidheid. Ik hoef nog maar 2,5 week en zou dan vakantie en daarna verlof hebben. Ze zei tegen me....die 2,5 week extra rust kun je gewoon goed gebruiken! Ben het wel met haar eens, maar hoop dat mijn leidinggevende ermee accoord gaat :( Vanmiddag maar eens bellen met haar.
    Verder voel ik me oevrigens prima gelukkig, het is alleen chronisch slaaptekort!

Hoe is het ondertussen met jullie wonder....gaat het al beter met zijn oogjes?

Dikke knuf Daffie

20. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    dag allemaal,

ik ben zwanger geraakt via icsi behandeling in genk. Eerste poging en onmiddellijk zwanger, ben super gelukkig maar geijk heb ik toch mijn bedenkingen. Geloof het nog niet echt!?
    Heb redelijk wat kwaaltjes zoals misselijkheid soms gedurende de hele dag (niet overgeven wel misselijk), bandenpijn in mijn lies, pijn in baarmoeder, heel erg lage pijn, hoofdpijnen die komen en gaan, veel honger en enorm enorm pijnlijke borsten. Ben (denk ik) een week of 8 ongeveer, weet niet juist hoe je dit moet tellen vanaf wanneer maar toch heb ik zo'n schrik dat het mis gaat. Mijn fertiliteitsarts vermeldde dat ik me niet te blij moestmaken om het goede nieuws aangezien het toch regelmatig mis kan lopen en mijn zus heeft een miskraam gehad op 5 maanden dus... Ben enorm negatief ingesteld, hoop natuurlijk dat alles ok is maar tegelijkj heb ik zo'n schrik. Heb ook gemerkt dat mijn angst naar een miskraam heel groot is geworden: heb van een collega vernomen dat haar borstenpijn verdween end e dag erna had ze een miskraam. Dus elke dag voel ik aan mijn borsten (die super pijnlijk zijn) en elk toilet bezoek ben ik op zoek naar een druppeltje bloed, ronduit belachelijk maar weet niet meer wat te doen. Kan 's nachts niet slapen en overdag ben ik dan zo moe dat ik mijn oogjesj moeten openhouden op het werk wat niet ten goede van mijn bazen valt. Ook loopt mijn contract op mijn werk af de 16de december dus wil wel een goede indruk houden maar weet echt niet meer wat te doen.
    Hoop dat iemand hier herkenning in heeft en me toch wat raad kan geven want zie het niet meer zitten.
    Moet nu vrijdag op eerste echo voor een kloppend hartje en ben doodsbang!
    kan iemand me zeggen hoe je uittelt hoe ver je bent via een ivf/icsi behandeling? Groetjes
    Amanda

Deel Deze Pagina