Hey Yake, Heb ik iets gemist joh! GEFELICITEERD! Vertel vertel vertel... Tuurlijk ben je welkom meis! Liefs
Lieve Lenneke, Zo, buikje weer vol (van het eten) onze nieuwe aankoop (babyswing) opgehaald en alle tijd om op jouw terugkomst te reageren! Heb je hier wel gemist hoor! Over Caruli kon ik je niet echt op de hoogte houden..er was eigenlijk steeds geen verandering. Het laatste nieuws had je eerder gezien dan ik Fijn dat jullie hebben genoten van de vakantie! Heerlijk toch, even bijkomen met zijn tweetjes! Het is misschien ook wel de laatste keer geweest, samen. Die echo dindsdag, ja, spannend joh! Ik heb er nog steeds gemengde gevoelens bij. Gewoon gaan..dan zien we het wel. Jullie willen niet weten wat het is toch? Of van gedachte veranderd? Ik hou je dinsdag in de gaten hoor...anders mag je me ook wel ff mailen! Ik verheug me op je foto's!
Jij altijd prinsess, Heb al zoveel weekjes op je gewacht... VAN HARTE GEFELICITEERD... HET WORDT STEEDS GEZELLIGER HIER.
Waaaaaaahhhhhh prinses! Gefeliciteerd! Oooooh heb kippenvel...pff en zit op mijn werk! Yake jij ook van harte gefeliciteerd! Moet nog ff teruglezen...maar wat een goede berichten op de vroege morgen zo! Liefs Nollie
Oh Prinses...je wil niet weten hoe achterlijk blij ik voor je ben zeg! Dit is echt helemaal geweldig! Ook jou blijft zoveel ellende bespaard zeg! Gelukkig! De groep bijna MMM'ers is onderhand volgens mij nog groter zeg! Wauw! Van harte! Nou genieten he... Kus
Prinses wat een goede opening van de week! GEFELICITEERD!!! Kom hier lekker rondzwemmen het is hier erg gezellig
Is het misschien een idee om titel topic te veranderen. In de walvissenclub, Zwanger voor en tijdens MMM .?
Als ik dit lees denk ik persoonlijk dat de naam wel oke is zoals hij nu is. Ik ben niet de persoon die er over beslist dus zeg het maar...