De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yes, yes, yes! Ginny is zwanger....van harte meid!

Beeb, onwijs gefeliciteerd met jullie meisje!
    pffff, wat een kippenvel moment weer zeg hier op het forum. Leker met die kraamtranen die al zo hoog zitten....

x

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat je het hebt gevonden Minou!

Vergo: gefeliciteerd met je 12 weken!
    Dat is echt wel een mijlpaal hoor!

3. beeb, gefeliciteerd met Romy! ik hoop dat ze aan die slokdarm geholpen kan worden. erg spannend allemaal lijkt me!

Er komen weer veel nieuwe walvisjes bij, echt super zeg!

4. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    ja elmo inderdaad, 28/10/08 en 31/10/08. ik ben uitgeteld voor 22 juli 09. Eerste echo gehad: goede hartreactie, 5.3mm weet niet of dit groot is of niet of juist klein? daar ken ik niet veel van. heb zitten tellen en tellen hoeveel weken ik ben kom altijd iets anders uit, denk 8 weken maar kan mis zijn.
    Nog een klein ongemakje: heb vreselijke maagpijn, geen zuur echt maagpijn de hele dag door, heb al vanalles geprobeerd zoals warme melk te drinken tijdensn slapen gaan, als de pijn op komt, licht eten, beschuitjes 's morgens eten, ... Niets helpt. Iemand nog ideetjes of (als er niets anders opzit) iemand enig idee wat ik hiervoor mag nemen nu?
    Neem niet graag iets in, maar als er niets anders opzit...
    Daarstrax feestje bij mijn ouders, en kwamen terug thuis, ben 2 grote honden, sint bernard en labrador basset, en de sint bernard van 7 maanden sprong tegen me op toen ik mijn schoenen was uit aan het doen. Recht tegen baarmoeder en maag dus ben wat ongerust op het moment. Heb geen pijn, me wel verschrokken had het niet zien aankomen was ook niet al te hard maar ja, dat is soms al genoeg niet?
    Bedankt voor de hulp alvast
    groetjes
    Amanda

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Beeb en man, Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van Romy!
    Hopelijk zet ze haar goede start voort en kunnen jullie snel thuis van elkaar gaan genieten! (Dat ze maar snel mag herstellen van eventueel noodzakelijke ingrepen.)

Ginny en Belle en Minou, fijn jullie hier te zien!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dit zou dan je banner zijn.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hebben ze bij je echo niet gezegd hoever je nu precies bent?
    Als je uitgerekende datum 22 juli 2009 is dan klopt de banner zoals hierboven.

Heb geen tips voor je zere maag. Misschien je ha even vragen?

Wat de honden betreft, vervelend joh!
    Het kan volgens mij nog geen kwaad. Je uk is nog heeeeel mini en zit nog achter je schaambot, goed beschermd dus!

8. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dian en Mart proficiat met jullie meissie!! Hopelijk dat ze snel geholpen kan worden, maar zal voor jullie nog een heftige tijd worden..dikke knuff, maar vooral een dikke proficiat!
    En wat super om hier te lezen dat je positief getest hebt Ginny!! Wauw echt super, je bent zwanger! Ik wens jullie ook een voorspoedige zwangerschap toe!

Erna.

9. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Ik heb nog geen tijd gehad om alles even door te lezen.
    Maar dat komt vast nog wel...

Ik heb vandaag voor het eerst overgegeven....
    Jakkes....Hebben jullie ook tips.....
    Voor de rest is het heel spannend, woensdag is de eerste echo ...
    Is het er 1 of zijn het er 2......

10. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Beeb: gefeliciteerd met de geboort van jullie dochter.

Ginny en minou welkom hier, er komen er steeds meer bij, goed teken!

Hier vanmorgen voor het eerst weer gesport sinds 2 maand omdat het toen niet mocht ivm overstimulatie, sjonge dat viel flink tegen, ben normaal gewend om 6 keer per week te sporten en stond qua conditie echt helemaal boven aan de trap zeg maar, maar nu ben ik er toch een eind afgeflikkert, sta nu echt weer op de 1ste tree hihi.Hopelijk wordt dat wel weer iets beterder na een aantal keer sporten.

Morgen hebben we weer een echo spannend!

11. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Minou,je hebt pb

12. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen meiden!

Diana Ja ik kan me voorstellen dat je conditie een heel stuk minder is als je zolang niet hebt gesport.
    Maar waarschijnlijk ben je zó weer terug, gaat meestal ook wel snel hihi
    En morgen weer een echo...spannend :p

Minou Jij woensdag de 1e echo...ook erg spannend!

De rest How are you?

Ik heb de afspraak voor de 1e echo ook al staan...donderdag 18 december om 9.40 uur...spannend :p :p :p

13. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    @Diana--> Knap hoor dat je weer lekker aan het sporten bent. Ik heb al sinds het begin van de zwangerschap en dag 1 van de hormoonbehandeling niets meer gedaan. Eerst gevoelige buik, toen kreeg ik bijna 4 weken last van bloedingen, toen misselijk en begin daar nu van op te knappen. Als ik momenteel thuis de trap op loop ben ik al buiten adem. Ik moet echt weer eens wat aan mijn conditie gaan doen! Pffff!

En verder heb ik straks een afspraak bij de verloskundige. Toch altijd weer spannend.... hartje luisteren!

14. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Ik heb ook vanaf de eerste spuit niet meer gesport.
    Heb het nu ook opgezegd.Neem af en toe dan wel een losse les of ga zwemmen of zo.

Ginny......voor jou ook spannend ...op naar 18 dec...

Mamamarin....bedankt voor de tip

15. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    nee, ze hebben me daar niets gezegd :s stom he
    ze zeiden gewoon voor wanneer ik uitgeteld ben en dat dat het belangrijkste is.
    Vind het wel stom maar ja niets aan te doen. Volgende keer andere gyn dus zal wel meer uitleg en zo krijgen

16. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    hey

krijg de banner dus niet gemaakt he, hang altijd vast op het einde waar staat at je de tekst moet kopieren weet dan niet wat te doen is geen volgende of zo dus?
    groetjes,

17. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
  18. goed hoor, diana, sportieve dame!

ik heb sowieso nooit gesport haha :)

19. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hoe is het hier met de zwangere mutsen?

Ik heb vanmiddag nog even een testje gedaan met de digitale van CB...binnen een minuut stond er ZWANGER :p
    Ik heb de foto's van de testjes in m'n album gezet....echt zo gaaf om weer positieve testen te hebben :p

20. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Verhip joh, ik ben zomaar ineens gepromoveerd tot walvis! Hehehe, weet je dat ik moest zoeken op het forum? Ik ben het laatste jaar eigenlijk maar zelden ergens anders geweest dan op het subforum vruchtbaarheidsbehandelingen. Ja, bij de miskramen in juni... :(

Maar ik ben heel blij dat ik me nu bij deze club aan kan sluiten. Mijn angst en mijn onzekerheid zullen vanzelf verdwijnen, en ik ga er maar gewoon vanuit dat Meneer Belle en ik half augustus eindelijk, eindelijk de trotse ouders zullen worden van ons al zo lang gedroomde kind.

Belle, probeert zich op het positieve te concentreren.

Deel Deze Pagina