Hey, Mijn echo was goed. We krijgen het druk. 2 kloppende hartjes gezien en het zag er mooi uit... We zijn helemaal in de wolken... Wat een wonder zeg...
Minou, super zeg! Twee in een keer... dubbel zo veel plezier he! Gefeliciteerd! Lisa, had al in je eigen topic gereageert... echt ontzettend jammer maar ik hoop dat we je snel weer mogen verwelkomen met de cryo poging! Belle, die test laat idd geen twijfel bestaan... je hebt hem zeker een beetje bij gekleurd? Nee, gefeliciteerd meis! Daffie, de onze was 4,5 kg bij de geboorte en zou nu al op 5 kg zitten Enne, van mij mocht Noa wel op 37 weken komen maar helaas hebben we daar niets over te zeggen he Oeps, dan ben ik ook geen walvis meer? Nou ja, zullen we op dat andere topic ook gaan melden he
Na Ginny en Belle mag ik mij ook hier komen melden geloof ik, heb vanmorgen, na afgelopen maand mn eerste IVF behandeling te hebben gehad, een positieve test gedaan. Ik vind het allemaal superspannend en kan ook nog maar moeilijk bevatten dat het gelijk de eerste keer gelukt is. Op 19 december hebben we de eerste echo.., heb je net die 2 wachtweken achter de rug, krijg je er weer 2 hahaha Nou tot zover maar even, Liefs Marina
Marina Jij ook van harte welkom hier meid...gaaf he om nu eindelijk ook eens aan de andere kant te staan Echt bijna iedereen van het IVF/ICSI-topic heeft positief getest de afgelopen paar weken....geweldig toch! Hopelijk volgen er nog veel meer de komende tijd! Hoe is het verder met iedereen? Wat zijn de plannen voor vandaag? Hier niks bijzonders...heb vakantie dus lekker alles op het gemakje! Fijne dag!
Lisa; serkte meid en hopelijk tot snel... Marina; gefeliciteerd en welkom hier! Minou; 2 stuks, wat een wonder he! Genet er maar van... Essie en Marisha; wel af en toe hier blijven kijken hoor, zal jullie missen Marisha; dan was Noa inderdaad een flinke vent hahaha. Ben bang dat wij ook een maatje groter krijgen hier. Zit ook al te hopen op 38 weken, maar net wat je zegt...ze luisteren toch niet. Ons meisje is de laatste dagen echt zo mega-actief van binnen. De hele dag gaat mijn buik van hot naar her en trapt ze er lustig op los. Wordt er soms gewoon moe van Zal ze dan als ze eenmaal geboren is ook zo actief zijn? Ik hoor ze nog zeggen "de placenta ligt aan de voorkant, dus je voelt het wrs niet zo krachtig" die van ons trekt zich er niks van aan Ik doe vandaag ook zeer weinig Ginny, moet vanmiddag even naar de fysio en vanavond naar de training van mijn handbalteam, maar verder lekker niets. Denk dat ik mijn nieuwe agenda en kalender maar eens startklaar ga maken en de kerstkaarten vast schrijven. Moet ook nog de geboortekaartjes bestellen (zelf gemaakt via zo'n site ). Fijne dag allemaal, Daffie
Hihi, nee ze laten zich echt niet dwingen. Marin was met 34 weken al "klaar voor de start"ontdekten we toen met de groei-echo. Ben 3x gestript, heb van de vlos twee keer een wondermiddel behalve bij mij) gehad en ben uiteindelijk met 42 weken van onze reuzin bevallen.
hahaha Mamamarin, dan wacht ik het maar af he! MAar persoonlijk zou ik 38 weken een prachtige start van de bevalling vinden
@minou: gefeliciteerd met jullie tweeling!Spannend he?Ik moest er wel erg aan wennnen in het begin maar nu vind k het super. @marina: welkom hier hoe meer ziel hoe meer vreugd
minou gefeliciteerd met de tweeling! marina, ook welkom hier! wow wat geweldig dat er zoveel nieuwe walvisjes binnenstromen, vind het zo leuk! Nou mijn buik begint nu echt te rekken, het trekt, vooral s'avonds best wel. ik smeer m maar goed in mijn ouders zijn helemaal overtuigd van het geslacht (terwijl ze die niet weten) en het leuke is: ze zijn overtuigd van het andere geslacht zo grappig.
Wauw Rach lekker buikje heb je al joh En wat grappig dat je ouders zo overtuigd zijn dat ze het geslacht denken te weten haha
Tuurlijk Daffie kom ik hier nog wel eens kijken. Bedankt voor de tip Ginny, ik ga zwemmen...... Minou: gefeliciteerd! Het is zo bijzonder zwanger te zijn van een tweeling en je voelt je ook bijzonder, want overal krijg je net iets meer aandacht. En mamma te zijn van een tweeling is helemaal een geschenk. Geniet van je zwangerschap.
Goeiemorgen zwangere mutsen Tis Sinterklaas vandaag....vieren jullie het nog? En nog plannen voor de rest van het weekend? Wij vieren nu geen Sinterklaas....maar volgend jaar gaan we helemaal los Morgen feestje van mijn vader's vrouw en zondag krijgen we visite van vrienden. We gaan het morgen ook aan mijn moeder vertellen dat we weer zwanger zijn Een leuk en gezellig weekend voor de boeg! Nog even een vraagje aan de prille zwangeren: Hoe voelen jullie je? Last van kwaaltjes? Ik heb alleen een beetje last van gevoelige/gespannen borsten, maar verder voel ik me goed.