De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Heej goeiemorgen Ginny (en alle anderen natuurlijk)

Nee ik voel ook nog niet zoveel,.....ook wat last van mn borsten en kan wat moelijk naar de wc...
    Gisteren wel voor het eerst dat ik in de middag ineens doodmoe was maar dat kan ook zijn door de spanning van gehele week, maandag weer begonnen met werken na 3 weken verhuisvakantie, dinsdag gehoord dat ik aangenomen ben op andere afdeling binnen mn werk en woensdag positieve test....kun je wel wat moe van zijn hihihihi...

Heb woensdag middag van mn dochters een 9 maanden dagboekje gehad, zo lief.....gisteravond lekker alvast in zitten pennen...wel een gekke gedachte...er kan nog zoveel mis gaan maar in gedachten denk je al zo ver door...raar he!

Liefs Marina

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Oh ik ga nu juist makkelijker naar de wc hihi :D
    Heb wel sinds vandaag een beetje misselijk en weeïg gevoel in m'n buik.

Ik ga straks ook even een 9-maanden-dagboek bestellen.
    Had er de vorige keer ook al 1 en toen ging het idd mis...maar nu is het ook al leuk om dingen op te schrijven....straks met 12 weken weet je niet meer hoe je je nu voelde.
    Welk dagboek heb jij? Ik wil die van Marianne Amelink...die had ik de vorige keer ook.

3. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    goedemiddag,

heb ongeveer dezelfde kwaaltjes als jullie, pijnlijke borsten en enorm misselijk gevoel, soms overgeven soms niet. Dit kan bij mij de hele dag soms duren dus is wel af en toe zwaar. Ben ook vaak moe 's middags dat ik me echt moet neerleggen om wat te rusten.
    En honger he, altijd honger :)
    groetjes amanda

4. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    nog even een vraagje:
    ginny waar bestel je zo'n dagboek als ik vragen mag, wil dit ook wel bestellen.
    Bedankt!
    groetjes,

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Je kan kijken bij www.bol.com en dan zoeken op 9maanden dagboek of zwangerschapsdagboek...zijn echt een heleboel verschillende...je moet maar even kijken wat je er precies mee wil ;)

6. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Ja die heb ik ook, mijn dochters hadden m bij de Prenatal gekocht!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook die van Marianne Amelink helemaal volgekalkt en geplakt toen...zo leuk!

8. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Oh leuk dat jij die ook hebt haha :p
    Vind die echt heel makkelijk en leuk!

Pfff...ben ineens misselijk :confused:

9. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    hahahaha, ja dat had ik gistermiddag,.....ineens! K was aan het praten met een collega en ineens werd het helemaal warm in mn lijf..dus ik dacht ow jee ik moet rennen naar toilet...was gelukkig niet nodig.....

en ow ja dat heb ik wel...steeds verschrikkelijk warm..mn collega`s denken dat ik in de overgang ben..ze zouden eens moeten weten....!

ja dat dagboekje is super, ik heb net een foto van mn posti test geprint om erin te plakken en ja straks natuurlijk eerste echo foto ;)

10. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Haha amandac.....als ik dit lees sta ik niet te trappelen om naar de 7e week te gaan ;) Balen joh dat je zo misselijk bent!

11. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Hoi walvisjes!

Leuk idee, zo'n 9 maanden-dagboek. Eigenwijsje Belle gaat natuurlijk geen voorbedrukt dagboek kopen, maar ze gaat er zelf één maken. Ik koop vandaag of morgen wel ergens een mooi groot schrift met een harde kaft... Leuk!

Ik heb de afgelopen twee dagen onwijs spierpijn gehad, maar dat had niets met mijn prille zwangerschap te maken. Meneer Belle is zelfstandig ICT-er en hij had twee servers besteld voor thuis. Natuurlijk werden die geleverd terwijl mijn liefje zelf niet thuis was, en natuurlijk mocht de meneer van het koeriersbedrijf ze niet al onze trappen op sjouwen. Dus ik heb samen met een lieve buurman die toevallig thuis was twee reusachtige dozen naar de derde verdieping gesleept. Heel onhandig allemaal, en de dag daarna voelde ik spieren op plaatsen waar ik nog nooit eerder spieren had gevoeld.

Inmiddels is die spierpijn weer weg en heb ik alleen nog een beetje een zeurderig gevoel laag in mijn buik en mijn rug. Ik ga er vanuit dat dat mijn zwangerschap is. Mijn borsten zijn alweer hard bezig uit mijn beha's te groeien (de vorige keer was ik ook met twee weken een hele cupmaat gegroeid) (en ik héb al geen kleintjes) en mijn tepels doen soms ineens pijn. Ik ben 's avonds wel moe, maar niet zo moe dat ik mijn ogen niet open kan houden (dat had ik de vorige keer dus wél). Soms ben ik heel even misselijk, maar dat gaat ook snel weer voorbij en ik heb nog niet hoeven overgeven. Maar wat ik wel opvallend vind: Ik drink veel (water, kruidenthee, karnemelk, sap), ik eet veel fruit en donker brood en ik kom zeker wel aan mijn beweging, maar ik kan al dagen niet echt lekker meer naar de wc. Mijn ontlasting is hard en ik heb een opgeblazen gevoel in mijn darmen... Mooi hè, nieuw leven! ;)

Zo, mijn lunchpauze is voorbij, Zuster Belle moet weer aan de slag! Vanavond Sinterklaas bij een vriendin, morgen bij mijn schoonouders en zondag lekker uitslapen. Heerlijk!

Liefs!

12. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    dank u ginny, heb ze net besteld online via de website die je gaf.
    Groetjes,

13. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    dag marina,

ja, vind het ook super vervelend : :(
    Heb vandaag een enorme baaldag! Hoofdpijn, zo misselijk en ook een lage bloeddruk, bibber de hele dag :confused: wat ik nogal vreemd vind. heb niet koud, niet warm, heel vervelend. Heb mijn werk dan maar afgebeld en ga om 2u maar eens naar de dokter. voel me verschrikkelijk slecht vandaag, wil de hele dag liggen, maar zelfs dan wordt ik zo enorm misselijk. Heb al wat augurken gegeten, helpt naar het schijnt tegen de misselijkheid, heeft mij altijd goed gedaan maar vandaag doet niets goedn blijkbaar!
    Vind het wel jammer, want kan niet echt genieten van mijn zwangerschap nu.
    Hoop dat het snel over is.
    Groetjes,

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Belle, FOEI!
    Laat dat dan ook het laatste geweest zijn wat je de komende 8 maanden tilt!

15. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    heey ik kom me even hier aanmelden (bedankt Ginny!). Ik ben na 2 IVF pogingen en nu na mijn eerste IUI zwanger!
    Ik ga even lezen hier

Liefs Nikkie

16. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Heej Nikkie,
    Welkom en van harte gefeliciteerd!

Grappig om al die banners zo dicht bij elkaar te zien staan...de een 4 weken en 3 dagen, de andere 4 weken en 4 dagen...leuk hoor! Heerlijk om hier zo te kletsen met gelijkgestemde zielen ;)

groetjes Marina

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik voel me nu wel een beetje een senior zwangere hoor, met alle nieuwe meiden... :) :) :) Heb hele andere klachten dan jullie hahahaha.

Meiden geniet allemaal maar heel erg van deze prille zwangere tijd!
    Ben blij dat het drukker wordt hier...

xxx Daffie

18. nikkie welkom hier! :D

daffie dacht ik net ook :)
    ook leuk hoe ik uit bed kom: als een omaatje :) zo'n handgreep boven een bed is trouwens niet eens zo'n slecht idee haha

ik heb ook een dagboek, maar een zelfgemaakte. ik ben er mee begonnen op de dag dat ik me de pil stoptte, dus ik schrijf er al heel lang in. gelukkig heeft het nu een happy einde (hoop ik dan).

Ginny, ja wij vieren morgen sinterklaas met de familie bij ons thuis. heb er ook wel zin in. volgend jaar vieren we allemaal sinterklaas met ons kindje erbij, gek idee he?

19. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Ik werd ook pas misselijk in week 6 en wordt nu weer minder misselijk.pijnlijke borsten had ik tot een week of 7.Bij de eerst heb ik dat veel langer gehad.

20. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Hahaha wij hebben jullie "mega senior walvissen" hard nodig hoor.... Het is dan wel mn 4e zwangerschap...de laatste keer is 15 jaar geleden dus het voelt weer heel nieuw, dus ervaring is welkom ;)

liefs Marina

Deel Deze Pagina