Ja heel gek, van mij hoeft het ook even niet zo.....terwijl ik me toch niet slecht voel of zo...wel wat last van mn borsten maar de zin is even ver te zoeken haha
mijn jas(sen) kunnen nu niet meer dicht. stond ik laatst even voor de bijenkorf te wachten tot hij open ging, zei een mevrouw tegen mij: 'zeg, kan dat geen kwaad voor de baby, zo'n open jas met dit weer?' ik zei 'nee hoor, die zit lekker warm binnen en merkt niks van de winter'
hihi Rach, wat kunnen sommige mensen zich ineens met je gaan bemoeien he als je een dikke buik hebt! Gaat het goed verders? Ben je nog steeds misselijk of is dat eindelijk over nu... dikke knuf Daffie
Na een hele zware bevalling en uiteindelijk een spoedks hebben we het even een paar weken rustig aan gedaan...
Hm... Mijn borsten doen heel snel pijn (bijvoorbeeld als ik het koud heb) en ik ben toch wel moe, dus hier komt er ook niet veel van. Ik zou ook niet weten of ik het wel zou durven hoor. Ik merk eigenlijk nu pas hoeveel angst mijn miskraam bij me heeft opgeroepen. Ik hoop dat ik na de eerste echo wat meer rust kan vinden, maar voorlopig vind ik het naast ontzettend gaaf ook vooral ontzettend eng, deze prille zwangerschap. En Meneer Belle heeft het precies zo. Wel merk ik dat ik (net als de vorige keer) ontzettend knuffelig ben en dat ik voortdurend dicht bij mijn man wil zijn. Nou zijn we altijd al wel een tikkie aan de kleffe kant met z'n tweeën, maar sinds ik weer zwanger ben is het nog veel erger. We gebruiken maar de helft van de bank, de helft van ons bed en als ik kon zou ik in de auto ook bij mijn lief op de bestuurdersstoel gaan zitten. Wel gezellig hoor. Belle, soms effe een vlaag van misselijkheid, zere boobs en onhandelbaar haar, maar verder nog niet heel erg hormonaal.
Elmo, was ook een grapje hoor...die rust had je maar al te hard nodig denk ik na de bevalling...Zou er dnek ik niet aan moeten denken en ook voorlopig kalm aan doen. Daffie
Hey meisjes! Pfff hier een lekkere ochtend gehad (en nog steeds) lekker heel de tijd wat misselijk en licht in m'n hoofd Hoort er natuurlijk allemaal bij, maar lekker is anders hahaha Blijf vandaag ook lekker binnen....languit op de bank met een dekentje en de laptop! Belle Ik merk ook dat ik een stuk onzekerder ben geworden na de miskraam. Natuurlijk ben ik ontzettend blij en dankbaar dat ik weer zwanger ben, maar het is ook zó eng! Overdag kan ik mezelf geruststellend toespreken, maar 's nachts gaat dat zo moeilijk hihi Maar ik heb het je gezegd....wij krijgen 1 dag na elkaar een prachtig mooi kloppend hartje te zien!
Daar gaan we voor, Ginny. En dat we dan ook 1 dag na elkaar een prachtig gezond kind krijgen in augustus. Oeh, of ik 1 en jij 2...
@@Ginny ....wat moet jij nog lang wachten op je eerste echo.... Ik heb volgende week woensdag de 2 e echo.
Minou Valt wel mee hoor...ik ben dan 6w3d. Normaal gesproken krijg ik de 1e echo met 7 weken, maar ivm vakantie nu dus een paar dagen eerder Elmo Belle bedoeld wel 1 of 2 beebjes....ik heb 2 emmy's terug gehad, dus kans op een tweeling
dag iedereen, raar dat de eerste echo's bij iedereen zo anders is. Ik heb eerste echo gehad op 6 weken en een paar dagen. Nu moet ik wel wachten tot de 5de januari voor (hoop ik) een tweede echo. Ik moet dan naar de gyn die mijn zwangerschap zal opvolgen en dan de 20ste terug naar andere gyn die de bevalling gaat doen. Doet deze weer een echo? Nu maandag naar vroedvrouw, weet niet goed wat ervan te verwachten en is dit nodig? Wist niet dat dit echt nodig was. Maar ga toch gaan kan erna nog zien hoe en wat. Belabberde morgen gehad: (nog steeds) veel overgeven misselijk maagpijn en wat hoofdpijn. Zal wel beteren tegen de middag aan rond een uur of 2-3 is het ongeveer weg. groetjes,
Bij ons (Nijmegen) heb de de echo meestal in de 8e week (dus 7 weken + ? dagen) Wij hebben hem dan ook met 7w+2dgn. Ik vind het zo lang wachten... Was begin deze week erg bang dat mijn misselijk zijn afzwakte, maar vanmorgen alweer lekker bezig geweest en net in de winkel moest ik snel doorlopen langs de schoonmaakmiddelen... Dat stinkt! Stelt me echt gerust als ik misselijk ben. Overgeven is natuurlijk niet leuk, maar ik heb nu echt liever overgeven, dan dat ik niets zou voelen... (hoewel dat voor de zwangerschap natuurlijk niets uitmaakt... wel of niet misselijk zijn)
daffie: heb jij ook dit soort ervaringen dan? hahaha. ik keek er wel van op hoor! het is heel raar, maar je hoort wel eens van vrouwen die gezegd zijn met een flinke voorgevel (en waarschijnlijk ook vrouwen met een normale cup) dat de ogen van een man (andere mannen!) soms afdwalen naar beneden. Nu heb ik daar nooit last van gehad, maar ik merk wel dat de ogen steeds afdwalen naar mijn buik.. en het rare, ik word daar echt super onzeker van! is dat raar? (stel me even gerust ) Belle, ik ben ook ontzettend knuffelig. Hier word altijd de helft van het bed beslapen. Nu met de voedingskussen is het dus wel even wennen. Wat spannend voor iedereen die op de eerste echo wacht! nemen jullie de (video)camera mee? hebben wij wel gedaan, en thuis heb ik het zo vaak overgekeken. Bij elke echo hebben we trouwens gefilmd. leuk hoor. Amandac, wat naar dat je je zo beroerd voelt. ik weet er alles van. gelukkig kan het geen kwaad voor je baby!
Hihi Rach, je moet er niet onzeker van worden hoor! Zowel mannen en vrouwen gaan ineens anders naar je lijf kijken....Ik vindt het alleen maar gek dat mensen die je normaal niet zien staan, nu ineens tegen me gaan praten alsof ze m'n beste vrienden zijn Zwanger zijn is iets magisch en dat heeft op iedereen een uitwerking denk ik hahahah. Mijn eerste echo was pas met 9 weken hoor meiden en daarna direct doorgestuurd naar de verloskundige en de volgende echo dus pas weer met 20 weken gehad! Liefs Daffie