Goede morgen meiden, Ik sluit me aan bij Elmo, ik vindt de naam van dit topic ook goed zoals het is. Na een goede nacht ben ik nu helemaal uitgerust. Ben voor het eerst niet moe als ik opsta en dat is een hele overwinning met bijna 14 weken. Was alleen te laat om de h.a. te bellen dus doe dat morgen maar even. Echt iets voor mij. haha. veel liefs Lydia
Fijn Lydia, dat je je voor het eerst wat fitter voelt! Misschien dat die rust je toch wat helpt...je neemt toch wel rust he!
Ja nou ja nog niet echt maar heb het weekend weinig gedaan. Dat heeft mijn mannetje gedaan dus dat scheelt wel iets natuurlijk. Maar meestal lig ik smiddags even op de bank. veel liefs lydia
Goed om jezelf denken hoor! Als jij even moet liggen 's middags, dan moet je dat ook gewoon doen! Moet je veel werken deze week? Ik heb vrijdag vrij genomen en hoef dus alleen vandaag en morgen..wat een leven he
Nee valt wel mee. Moet vanavond even twee uurtjes omdat ze heel erg hoop zitten. Er is namelijk een collega met zwangerschapsverlof. En dan moet ik donderdag de hele dag en vrijdag tot 14 uur. Daarna ga ik lekker naar de camping. Zaterdag hebben we daat een feestavond, opening van het seizoen. Is altijd bere gezellig, ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden hahaha. En dan volgende week ma en di maar dan loop ik over. Woensdag ben ik vrij en dan do en vrij avond weer en dan ben ik jarig dus het valt wel mee. Veel liefs Lydia
Yake en Prinses van herte proficiat en zeker welkom hier!! Lenneke jullie morgen de screeningsecho? Spannend en mooi ook weer...lekker uitgebreid naar jullie wurmpje kijken. Fijn dat je zo lekkere vakantie hebt gehad. Lydia fijn dat je je eindelijk wat fitter lijkt te voelen..hopelijk gaat het nu wat beter. Elmo mooie foto's weer zeg!! mooiiii! Hier vandaag afspraak gemaakt voor 20 weken echo....wij kunnen 18 juni terecht. Verder nu 3 avonddiensten..pff, ach... komen we ook wel weer door. Heb hier telkens nog weer uitgesteld om positiekleding te kopen, maar trok gister spijkerbroek aan en kan toch nu echt niet meer....lage broeken gingen nog wel, maar ook daar kanik er nog maar 1 van aan. Dus ga ws vrijdag...ben dan vrij....even de stad in. Volgende week zal weer een nieuwe buikfoto van me volgen okee...ben dan 16 weken. Groetjes en fijne dag....oja....als ik het mag zeggen...gewoon lekker naam zo laten..... Eva.
Hey Eva! Goed bezig..ook aan de positiemode! Ben heel benieuwd naar je foto's! Wij kunnen ook 18 juni terecht voor de echo! Gaaf joh, dezelfde dag! Maar heel misschien moeten wij hem verplaatsen..die dag komt ivm werk slecht uit... Op vaderdag zijn we 20wk! We gaan als een speer he
hé Eva, Leuk om weer wat van je te horen. En jij nu toch ook aan de positie kleding. Super je zult merken dat het echt lekker zit, tenminste dat is mijn ervaring. En die is natuurlijk niet voor iedereen gelijk. Ik zat al vroeg dat ik mijn gewone kleren al niet meer aankon. Ben erg benieuwd naar je nieuwe foto´s. veel liefs Lydia
Wat voelt het heerlijk in de walviszee. Nu mijn lieve dinnetje Natas nog (en alle anderen natuurlijk), die kan ik echt niet missen hier.
Dag lieverds, Wat fijn dat Prinses zich ook heeft mogen aansluiten . En dat er maar snel meer walvisjes in onze zee zwemmen. Olifanten kunnen er ook bij hoor Zoals jullie weten ben ik niet zo'n megaschrijver. Ik ben net de nieuwsgierige buurvrouw die zo af en toe om het hoekje kijkt. Wel houd ik jullie allemaal in de gaten, hoor! Afgelopen vrijdagmiddag belde Prof. Helmerhorst op met de uitslag van het progesteron prikken. Volgens hem had ik een zeer goede eisprong gehad, het progesteron was erg hoog. Ik natuurlijk hartstikke blij, maar hij zei dat we nog steeds voor de hoofdprijs zouden gaan. Ik heb mijn man daarop gelijk gebeld. Hij super opgelucht; voor het eerst eens een kans! Toen ik thuis kwam had 'ie een paar rummetjes op, om het te vieren . Mijn gevoel zei dat ik gelijk moest testen, zaterdag had ik ongesteld moeten worden. En ja, hoor, alle drie positief! Voor de zekerheid er vandaag nog eentje gedaan en ook deze liet me niet zitten. 5 juni zal ik ons kindje mogen bewonderen op de echo. Ik ben superbenieuwd! Zal het zwaaien? Ik kan het allemaal nog niet beseffen. Maar dat zal nog wel komen. Kus van Jacq
Fijn Jacq! Ben echt super blij voor jullie! Geniet (probeer te genieten) van jullie ukkie! Gisteren hebben wij weer een MP aankoop gedaan...een...jawel...babyswing! Wat is dat ding leuk zeg! Je kan hem opwinden tot 30 min. en dan schommelt hij uit zichzelf vrolijk door. Zonder batt. ofzo. Het stoeltje kan gekanteld dus onze frummel kan er al gauw in! Van dit soort dingen wordt ik dan weer wel blij he! Voor 15 euro zie ik onze frummel al helemaal gieren in dat schommelding...*zwijmel*
Hoe moet het nu eigenlijk verder? Ik geloof dat ik nu naar de gyn moet, maar moet ik het dan al zeggen bij het maken van een afspraak. Heb in ieder geval woensdag een afspraak met mijn huisarts. En ik hoop dat die me verder kan inlichten. Raar hoor, gisteren was ik nog bezig met me druk maken voor iui en nu ineens..... Het is heel onwerkelijk en ben momenteel helemaal in de war met mijn gevoelens. Ergens wil ik even heel hard huilen, maar ik geloof niet dat ik dit kan omdat ik zo blij ben. Ik ben echt even heel erg in de war! Dat zal er wel bij horen, denk ik!
Lieve prinses, wat jij nu voelt, zo voelde ik mij ook toen ik 6 wkn geleden een test deed..Echt mixed feelings! Je bent je lichamelijk en geestelijk écht aan het voorbereiden op de eerste poging, in ons geval was dat IVF, en dan inene hoeft dat niet meer...Zo raar, maar ook zo'n hevig blij gevoel! Ik ben toen naar de gyn gegaan, maar dat had te maken omdat ik sterk het vermoeden had dat het een BBZ zou zijn...na drie echo's werd ik 'ontslagen' uit het ziekenhuis en nu ben ik wachtende op onze tweede afspraak bij de VK. Meid, probeer ervan te genieten....weet zelf dat het wel hééél moeilijk is inene die omschakeling...maar begrijp je volledig! Liefs Nollie
Ik denk dat ik gewoon een afspraak maak bij de gyn. Hij heeft daar wel eens een opmerking over gemaakt, en zei toen ook nog iets over een vroege echo of zo! Nou dat wil ik wel! Eerst straks maar eens slapen, morgen werken en dan heb ik 5 dagen om alles even goed te overdenken en te voelen. Ik ga morgen ook nog een test doen. Want ik kan me echt niet voorstellen dat het zo is. Vriendlief vind het onzin, maar ik denk dat ik nog wel een aantal testen ga gebruiken!