De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    dag dames

heb wat hulp nodig voel me zo slecht op het moment.
    Heb sinds een uur of 5 donker bloed verloren maar niet op toilet papier maar in onderbroek heb niets gevoeld. Toent erug nr wc gegaan en wat slijmerig donker, heb een naar gevoel erbij.
    Weet niet wat te doen?
    Kan dit aan stress liggen? Heb namelijk te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt vandaag dus ben heel de dag enorm stressy.
    Wat moet ik doen?
    Bellen en naar het ziekenhuis gaan voor controle
    of wachten tot morgen
    Kan iemand me helpen aub?
    Wat zouden jullie doen

2. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Het kan inderdaad door de stress komen en bloedingen komen wel vaker voor. Ik zou morgen even afwachten en vertrouw je het niet dan je verloskunde of gyn bellen ik weet niet waar je loopt. Sterkte.

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Als je het niet vertrouwt gewoon ten alle tijde de gynaecoloog of verloskundige bellen. Het schijnt overigens wel vaker voor te komen, bloedverlies en dat toch alles goed is hoor...

Liefs Daffie

4. lieve amandac, het schijnt inderdaad vaker voor te komen, maar ik zou altijd bij twijfel de gynaecoloog even bellen, al is het alleen maar om gerustgesteld te worden.
    ik hoop dat het vandaag helemaal gestopt is!

5. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Dag dames,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten.

ben zwanger door ivf bij de eerste poging.

XX Renate

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Renate, welkom en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Heb je de eerste echo al gehad?

Daffie

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Amandac; hoe is het vandaag, nog steeds bruinog verlies of is het over?

Knuf Daffie

8. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    dag dames
    daffie: het bruinverlies was er weer deze morgen dus ik in paniek de vroedvrouw gebeld die zei dat bruin bloed, oud bloed is en zei me geen zorgen te maken maar bij mijn zus is dit zo ook gegaan eerst bruin daarna helderrood dus ja... Had er niet echt vertrouwen in...
    Dus naar huisarts gebeld en net terug, hij heeft een vaginaal onderzoek gedaan, mijn baarmoeder was volledig gesloten dus heel goed aangezien bij een miskraam deze opengaat. Had wat donker bloed wel zitten achterin maar zou toch oud bloed zijn en niets ergs. MOest het wel in de gaten houden dat het niet erger zou worden.
    Dus dan doen we dan maar he. Ben er nog niet heel gerust in, maar voel me toch al wat beter dan deze morgen.
    groetjes,

9. renate, ik ken je beter door alle pb's dan dat ik je ken van de topics, maar welkom hier en GEFELICITEERD met je zwangerschap! gezellig dat je hier komt.

amandac, ik snap dat dit helemaal niks is. doe maar rustig aaan, en laat je lekker verwennen door je mannetje!

10. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Ik ben vandaag voor de 2e echo geweest.
    Allebei zijn mooi op schema.
    Heb een hele fotoreportage gekregen.
    Erg mooi om te zien.
    Zelfs de doorbloeding van de navelstreng kwam mooi in beeld....

Over 2 weken weer in echo in het ziekenhuis waar we eerst begonnen zijn....

11. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Minou Super dat alles goed is met je 2 ukkies!
    Nu alleen nog even je onderschrift onder je banner aanpassen ;)

Amanda Doe rustig aan en laat je lekker verwennen door je mannetje!
    Dat je bm-mond dicht zit, is een goed teken!

Renate Welkom hier meid!

Nou hier wordt het spannend....morgenochtend de 1e echo...vind het zó eng!
    Willen jullie duimen dat alles goed is en dat we morgen een kloppend hartje zien :thumup:

12. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ginny, ik ga duimen!

Minou lijkt me ook zo mooi om te zien...Geniet er maar lekker van!

Amandac, het klinkt aannemelijk, maak je maar niet teveel zorgen (makkelijker gezegd dan gedaan) en hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid wat het nu wel is geweest...

Renate, ook hier nog even: Proficiat!

13. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ginny, heel veel succes met de echo morgen!

14. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @Ginny, veel succes met je echo vandaag, ik zal voor je duimen!

@Renate, proficiat met je zwangerschap en welkom hier.

@Amandac, ik heb ook veel bruin bloedverlies gehad, 1 dag zelfs helder rood, en toch ging alles goed. Tegen mij zeiden ze ook dat bruin bloedverlies niet zo erg was, maar ik mocht toch telkens komen voor een echo zodat ik gerust gesteld was.

@Minou, proficiat met je mooie echo

Hier alles in orde, gisteren nog een echo gehad, en alles zag er goed uit. Het was de laatste echo van de studie waar ik in zat, dus het is gedaan met de verwennerij van elke 2 weken een echo. Nu moet ik 5 lange weken wachten voor ik ons kindje terug kan zien.

15. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Minou super zeg een goede echo, met 2 kleine frummels...wow bijzonder is het toch, he?
    Ginny wilde je hier ook veel succes wensen met jullie echo!

Alle kersverse walvismama's to be....een dikke proficiat! Hopelijk over een aantal maanden komen jullie ook bij ons zwemmen!

Groetjes, Erna.

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Amandac; dat de baarmoedermond goed is afgesloten, is een prima teken. Maar snap heel goed dat je er niet gerust op bent. Probeer je te ontspannen en laat je inderdaad lekker verwennen door je mannetje.

Ginny; succes met de echo, ben heel benieuwd :D

Minou; fijn dat het goed gaat met de 2 wondertjes...

Heel gek, maar lijkt alweer zo lang geleden die eerste echo voor mij. En het is maar een half jaar terug.... :( Hier kickt mevrouw mijn ribben er zowat uit af en toe. Moet echt soms even optreden en een voet terugduwen naar binnen :) :) :) :)

Liefs Daffie

17. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    @@@Ginny ....ik ben benieuwd hoe het is gegaan?

@@@Renate....van harte gefeliciteerd...

@@@Verhip ...het is echt heel mooi om te zien..
    Nog even wachten dan mag jij ook.

18. strom23

strom23 Actief lid

29 feb 2008
    292
    0
    0
    heey dames!

ik zie er hier wat van het vruchtbaarhieds forum.. ik wist niet dat dit forum hier was.. leuk!

hoe gaat het hier?
    ik zaterdag 8 weken zwanger na 1e icsi poging...

19. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    hallo,
    dat vind ik nu n et zo vreemd: ik belde 's morgens en liet echt wel merken dat ik niet gerust war erin maar de vroedvrouw zei dat alles wel ok zou zijn. Voelde me niet echt geloofwaardig gesteld door haar, en had toch meer sympathie verwacht van hun uit. Ik had ook gehoopt op een echo zodat ik zou zien dat alles ok zou zijn maar ze wimpelde me gewoon af.
    Ben ik niet echt mee gediend daarmee dat ik naar de huisarts ben gegaan voor een vaginaal onderzoek.
    Nu voel me al wat geruster, nog niet helemaal en 5 januari is nog veraf voor mijn tweede echo. Maar zal mijn best doen om proberen vol te houden.
    Alvast bedankt voor de steun.

Groetjes,

20. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    @ Ginny

Ook ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is met jullie echo.
    Hebben jullie een mooi hartje zien kloppen?
    Ik duim nog steeds met jullie mee.

Liefs Kareltje

Deel Deze Pagina