fijn dat alles goed was Daffie. Ik vind het ook steeds fijn om te horen dat het allemaal goed zit, kindje groeit goed, genoeg vruchtwater etc. Stelt toch wel gerust he? dus die steekjes waren toch van het indalen. Is 33 weken normaal om in te dalen? zegt dat iets over wanneer je gaat bevallen of verschilt dat bij iedereen weer?
Het echte indalen begint pas over een paar weken zei de verloskundige. Dat zegt totaal niets over wanneer je gaat bevallen... En die steekjes zijn zenuwen waarop gedrukt wordt met het hoofdje. Volstrekt normaal, maar wel vervelend
Angelbaby Ja dat had ik ook hoor....iedereen zei tegen mij "oh het zijn er 2" terwijl ik echt zoiets had van...maakt mij niet uit, als alles maar goed is en het hartje klopt Daffie Fijn dat alles goed is met je meisje! Tis echt aftellen nu voor jou....spannend hoor! En fijn ook dat je kwaaltjes niks ernstigs zijn, tis inderdaad vervelend voor jou, maar hoort er bij
hee dames.. ik kom bijna nooit meer op forum helaas... maar nu heb ik wel een vraagje.. ik heb rechts onder in mn bij/zij steeds een pijn.. net als je heel veel hebt hartgelopen zn soort pijn.. snappen jullie wat ik bedoel haha? is dit nou het beruchte banden pijn? ik hoor het graag!
hey meiden wens jullie fijne kerstdagen toe angelbaby succes vandaag in nijmgen. niekster dat weet ik niet, heb het zelf af en toe ook zon pijn die doortrekt naar achter.
Ja Niekster, dat is nou de beruchte bandenpijn! Ik heb het een week zo erg gehad, precies zoals jij beschrijft. Daarna werd het minder gelukkig, maar je kan er ook lang last van blijven houden. Ik hoop voor je dat het snel over is. Meiden, fijne dagen allemaal!
Niekster ik heb dat ook, bij mij helpt een warme kruik als ik die erop leg. Ik heb het meestal s'avonds als ik veel heb gedaan overdag. Fijne dagen allemaal!
Ik zie ineens dat ik hier gisterenavond niet meer geweest ben... We hebben onze echo dus gehad en... We krijgen een tweeling! Alles zag er goed uit, ze liggen precies op schema en de hartjes pompten als gekken. Voel me nu echt geweldig! Fijne kerst allemaal!
Angelbaby; van harte gefeliciteerd meid...dat is nog eens een kerstkado'tje....een tweeling Knuf Daffie
Hey zwangere kippies! Ik wens jullie allemaal een heel dik 2009 en vooral veel gezonde kindjes! Veel zal wel lukken, zie meerdere tweelingen voorbij komen. Geniet van de zwangerschap en een super 2009!
Wow angelbaby, leuk zeg! Gefeliciteerd, lijkt me fijn om geweldig goed nieuws mee te krijgen als je weggaat uit het ziekenhuis..
Dat was zeker leuk nieuws om mee te krijgen! We mogen dus dubbelshoppen! Gisteren heeft er weer iemand positief getest op het IVF/ICSI topic!
@angelbaby Echt leuk een tweeling. Gefeliciteerd ermee. Ik heb ook last van de beruchte bandenpijn. Eergister was het zelf zo heftig dat ik naar de vk ben geweest of alles wel goed was.Gelukkig was dit het geval. Het hartje ging goed tekeer. Voor de kerstmis heb ik een angelsound cadeau gekregen echt leuk om nu zelf je kindje te kunnen horen. Meiden geniet van de 2e kerstdag. Liefs Kareltje
Angelbaby, gefeliciteerd! Kom je ook gezellig op het tweelingtopic kletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 27#3971527 Ik ben ook benieuwd of er iemand nog iets van Beeb gehoord heeft. Ik hoop zo dat alles goed is.