Suus en Betty Welkom hier meiden! Morgen allebei ook bloedprikken? Spannend hoor....alvast succes gewenst! Belle Fijn dat het bij jou ook allemaal goed gaat! Wanneer moet jij weer naar de gyn (of VK)? Kareltje Ja bij jou gaat het ook al hard he! Tis zó 21 januari Amanda Tja de ene vrouw komt 9 kg bij en de andere 25 kg. Zolang alles goed gaat met jou en je kindje, is het toch goed. Probeer je er niet al te druk om te maken Diana, Milou en Angelbaby Onze tweeling-mama's in spe...hoe voelen jullie je? De rest Met jullie ook alles goed? Hier vandaag een blegh-dagje...ben misselijk en voel me niet zo lekker. Heb een pan verse groentesoep gemaakt, hopelijk voel ik me na het eten wat beter. Ook het buikje bolt al aardig op...zelfs onbekenden zien het al aan me Maar het boeit me niks...ben supertrots op m'n buikje
Hé ZusterSuus en Betty: jullie hebben je al aangesloten, leuk hoor! Die bloedtesten komen morgen vast helemaal goed. Tijdens de kerstdagen heb ik verrassend weinig last van misselijkheid gehad, (natuurlijk door het de hele dag veel eten) maar gisteren kwam dat weer vol terug. Was echt een beetje een zware dag. Vandaag heb ik het de hele dag al erg koud. Gewoon binnen, goed aangekleed en de verwarming omhoog, maar nog koud. Ach ja, je weet waar het voor is en hopelijk hoor ik bij de vrouwen bij wie het na een week of 12 allemaal weer afneemt. Morgen onze plaatselijke gyn bellen voor onze eerste afspraak daar. Ben benieuwd wanneer we mogen komen. Denk dat ik ook de fysio maar eens bel... Weet alleen nog niet of dat veel nut gaat hebben. Kan niet plat op mijn rug of buik liggen. Misschien kan hij terwijl ik zit mijn nek en bovenrug masseren...
Denk ik ook hoor. Ik ben rond de 25 kilo aangekomen en nooit op mijn vingers getikt. En het merendeel was er na de tijd ook vlot weer af. Ook veel vocht dus. Zolang jij je lekker voelt moet je je er niks van aantrekken hoor. tis jouw lijf. Ik ging trouwens nooit bij de vk op de weegschaal, gaf altijd netjes door wat de weegschaal thuis 's ochtends zei. Je hebt overdag immers ook nog kleding aan en dat vertekent toch ook weer.
He angel ja heel heel voorzichtig hier aan gemeld... Vind het nog wel eng hoor... Bij mij was het juist anders om, 1ste kerstdag wakker met maagzuur 2de kerstdag en gister en vanochtend niet... en dan word je bang.. heel bang.. Was het maar vast morgen middag...
Belachelijk en achterhaald is mijn mening. Mensen zijn sowieso de laatste tijd veel groter/langer. Komt er toch ook meer gewicht bij? 9 ponders zijn ook beslist geen uitzondering meer. Mijn meisje was 55 cm en 9,5 pond. Tsja, dan kom je wel aan. En als je over die 15 kilo gaat, wat zou zo'n vlos dan doen?
Nou ja nu met het vele lekkere eten kom ik precies op quitte Even een klacht vraagje, kortademig, lang in moeten ademen om een beetje lucht te krigjen kan dat met dezw te maken hebben? Ben verder niet echt verkouden ofzo]
Als ik me aangekleed heb, moet ik ook even zitten om op adem te komen. Denk dat dat er gewoon bij hoort.
Kan ook de spanning rond het testen en het netz wanger zijn he. Was er wel bekend mee aan het einde van de zwangerschap.
Ja ik heb het ook hoor....hoef maar even naar zolder te lopen en ben nog net niet buiten adem Maar 2e kerstdag zijn we met de hond stuk wezen lopen...eerst door het bos en toen nog een stukje over het strand en weer terug door het bos, maar toen had ik er weer geen last van.
De ha doet moeilijk over een briefje voor de bloedtest ivm drukte vanochtend kan ik die vanmiddag pas halen... Dus ik heb maar wat blupokker gespeeld bij het zh en ik mag 14 januari komen voor de eerste echo... Deze weken worden nog erger dan de wacht weken....
Weet er alles van Betty...Wij hoeven gelukkig nog maar 2 nachtjes slapen, maar wat gaan deze nachten lang duren!
Vanmorgen al bloed laten prikken. Een HCG van 1872! Ben er echt super blij mee! Eerste echo staat gepland op donderdag 15 januari. Nog 2,5 week dus. Nu maar hopen en duimen dat er een mooi kloppend hartje te zien is. Of misschien wel twee!?! Ben er nu al zenuwachtig voor....
Zuster suus: gefeliciteerd meid! Succes met het afwachten tot je echo! Ik heb vanmorgen met ons ziekenhuis gebeld voor de eerste afspraak en echo daar. Maandag 12 januari worden we verwachten. Dan ben ik precies 10 weken.
ik vond het ook belachelijk: ik was op 8.5weken 3.4 kg bijgekomen dus zei ze dat ik moest 'opletten' om niet over de 4 kg te gaan tot en met 20 weken. Ronduit belachelijk want is toch niet haalbaar, tenzij je op dieet zou gaan, wat echt niet in mijn prioriteitenboekje staat hoor! Ben nu 5.5kg bijgekomen en ben bijna 11 weken. Kan er ook niet veel aan doen hoor! en dan nog, voor mij maakt het niet uit, ik voel me goed, eet graag dus... ga zeker niet overdrijven hierin maar ga me ook niet tegenhouden hoor! Mij hebben ze nooit mijn hormoon waarden gezegd ze zeiden enkel dat dit goed was, meer niet. Wel stom want zou toch meer info willen krijgen hoor! 2de echo 5 januari dus nog even afwachten. Groetjes,