De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Ik vond het ook erg hoog Elmo! Toen ik vorige keer zwanger was, wat het 217... Ben benieuwd hoor...Zou dit dan te maken kunnen hebben met een eventuele meerling? Weet iemand dat?

Ik zou me ook geen zorgen maken over je gewicht hoor Amandac. Ik wist niet dat ze daar nog zo streng over zijn. Dacht dat helemaal uit de wereld was.
    Zal mij binnenkort ook eens wegen, zodat ik een begin gewicht heb.

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Nou dat zou echt heel goed kunnen hoor Suus :p
    Internetvriendinnetje had toen een waarde van boven de 1100 en was zwanger van een tweeling...jongens zijn nu 2½ jaar oud :p

3. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Hoge hcg score zuster Suus gefeliciteerd. Bij een meerling is die idd hoger, bij mij wel de vorige keer. Dit keer was ie een stuk lager maar nu is het er ook maar eentje. ik ben benieuwd.

Nog een weekje en dan gaan we het ukkie weer zien bij de pretecho misschien zien ze al wat het wordt!

4. Hey walvisjes!
    Omdat ik dacht dat zwangerschapspagina afgelopen weekend zou sluiten ben ik minder actief geweest.

Ik lees veel goede berichten, wat ontzettend leuk!

Amandac, ik dacht dat jij vroeg tot wanneer de misselijkheid bleef. Tja, dat verschilt echt bij iedereen ontzettend. Sommige zeggen dat het met 12 weken minder word. Bij mij werd het met 15 weken minder maar heb nog dagelijks moeten overgeven tot en met week 19. En nu is het ongeveer 1 keer per week (gisteren nog :pale: ) maar volgens mij is dat wel een beetje een uitzondering.

Belle, wil me niet in zaken steken waar je geen behoefte aan hebt, maar lees dat je s'ochtends begint met een kop koffie. Ikzelf durfde dit de eerste 3 maanden niet omdat ik toch wist dat dit niet echt goed is voor de baby. Nu drink ik af en toe wel weer koffie. Misschien wist je het niet. als je het wel weet is het verder prima ;)

Ik weet dat je een gemiddelde van 12 kg kunt aanhouden als je wilt weten hoeveel je aankomt. maar ik probeer me er zelf ook maar geen zorgen over te maken. In tegenstelling tot de berichten die ik hier lees, kom ik juist maar erg weinig aan (in totaal 3 kg aangekomen met 26 weken), dus ik denk dat het per persoon erg verschilt, en het zegt niks over het gewicht van de baby.

Ik heb de kerstdagen goed gebruikt om aan de babykamer te klussen (manlief heeft een hekel aan klussen, dus ik klus) en het schiet al aardig op!
    nog een vraagje: vanaf wanneer ongeveer neemt de baby de definitieve positie in de buik aan? (hoofdje naar beneden, hoop ik dus).

groetjes!

5. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

duim me suf voor allemaal kloppende hartjes hoor tijdens de echo's!

Rach; ik was vorige week bij de VK en die vertelde dat ze nu niet meer zou kunnen draaien omdat ze te weinig ruimte heeft, dit was met ca. 34 weken. Vanaf ongeveer 36 weken kunnen ze indalen. Bij jou kan ze voorlopig nog lekker koppeltje duikelen :D

Liefs Daffie

6. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Heej Betty Boop en Suus. fijn jullie nu ook hier te zien...Ik heb het al een keer in het andere forum gezegd, maar van harte gefeliciteerd .....!

Ik moet zelf nog 2 nachtjes slapen voor ik eindelijk mag zien of het allemaal goed gaat daarbinnen....pfff vind het heel spannend!

knuf Marina

7. denk je het geslacht te weten daffie? :)

ik moest net even naar de stad (kadootjes kopen, koffie, iets ruilen etc) maar wat is het druk! :eek: ik moest echt retelang in de rij staan en heb nu echt last van mn rug. misschien toch voortaan mn mannetje de stad in sturen 8)

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:) :) :) :) :) nee hoor Rach, komt omdat ik het over de zij van mij had hahahaha, maare....zit ik goed :) :) :) :p

9. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Goh Zuster Suus.....wat een hoog hcg...
    Ik ben benieuwd of er 1 of 2 in je buikje groeien...

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    met zo'n hoog hcg vermoed ik 2 ;)

Ik heb net toch ook even de bloedtest gedaan, morgen ochtend de uitslag.. maar ik denk toch een stuk lager, jij was net iets eerder met de tp toch suus?

11. nog 3 maandjes wachten daffie! 8)

hebben jullie leuke plannetjes met oud en nieuw?

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nou, aangezien ik niet zo veel meer kan en snel uitgeput ben houden we het maar gewoon heel rustig thuis hahaha. Mijn man moet nieuwjaarsdag weer om 5:45 werken, dus we liggen er lekker bijtijds op denk ik zo! En jullie?

13. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    hey zuster suus, toen ik jouw hcg waardes zag dacht ik gelijk aan mijn hcg waardes die waren ook al zo hoog met ruim 4 weken zwangerschap en zie mijn banner!

14. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    dag dames

heb mijn rijexamen theorie afgelegd en geslaagd! voel me er enorm goed bij zeker omdat het laatste minuut was afgesproken en dan er door zijn ben echt super tevreden nu! :) :) :)
    Mijn vriend heeft me ondertussen vol tijds ingeschreven zodat ik wat vanuit thuis kan werken en toch nog voldoende kan rusten indien nodig! wel leuk zo ga ik snel aan mijn verhoogde dopgeld komen zodat we zeker kunnen toekomen.
    NOg een leuke avond en tot snel

groetjes en dikke kus,

15. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Ik ben echt super benieuwd Diana.
    Heb met name 's avonds ook een ontzettend opgeblazen buik. Het is natuurlijk van mijn darmen, want zo snel gaat het nou ook weer niet. Met hoeveel weken droeg jij zwangerschapskleding? Een aantal van mijn broeken zitten nu al niet meer Lekker. 's avonds laat ik mijn knoop maar gewoon open als ik weg moet en als ik thuis ben, dan doe mijn jogging broek aan.
    Heb vanaf de tp ook het idee gehad dat ze allebei zouden blijven zitten. Nog 2,5 week, dan weten we het...

@ Amandac
    Gefeliciteerd met je examen.

@ Betty Boop
    Ik had op de dag van jouw punctie de tp. Dus inderdaad net iets eerder. Ben benieuwd hoor, naar jouw waarde!

@ Marina'
    Spannend hoor, nog twee nachtjes!

16. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Zuster suus: spannend! Zou het? Ik heb geen idee hoe hoog mijn waardes waren. Bij ons doen ze geen bloedtest.

Amandac: gefeliciteerd met het behalen van je theorie!

17. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Wat een goede berichten allemaal hier! Gefeliciteerd voor de net zwangere dames!

18. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Ik heb me net opgegeven voor Moeders voor Moeders! Hoop dat ik heel wat potten vol mag plassen. Vorige keer moest ik na een paar weken stoppen, omdat het hartje toen gestopt was met kloppen. Doen jullie ook mee, of hebben jullie mee gedaan?

19. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Ik doe ook mee met MvM.
    Soms vind ik het wel een gedoe.Helemaal als ik heel misselijk ben.

20. hier ook meegedaan aan MvM. zo'n pot naast je bed is wel handig, aangezien je er soms 3 keer uit moet om te plassen ;) Maar ik vond het wel erg stinken en tegen het einde was ik echt blij dat het voorbij was eerlijk gezegd :oops:

mijn man is de 31e jarig! dus er komt bezoek ;)

ik heb ook geen bloedtest gehad, dus kan helaas niks zinnigs zeggen over de waardes!

Deel Deze Pagina