Balen dat je je zo rot voelt Ginny...hopelijk snel wat beter weer.. Herkenbaar hoor angelbaby...! Wij zijn hier vanmorgen met kasten aan t schuiven geweest, maar ik merk dat ik heel snel buiten adem ben...en dan doe ik nog niet eens iets zwaars (gewoon snel een deken onder de kast leggen als mijn vriend m optilde, zodat hij verschoven kon worden....gek he Ik wil vanaf morgen maar gaan zwemmen, 3 x per week of zo....moet heel goed zijn. Liefs Marina
@Minou, ja we hebben bij de 20 weken echo gehoord wat het geslacht is. Maar mijn man en ik hebben besloten dit voor ons samen te houden En aangezien ik hier niet helemaal anoniem ben, kan ik het hier ook niet zeggen. Wij vinden het voor onszelf leuk om te weten zodat we rekening kunnen houden met de babykamer en kleertjes. Maar het is vooral de nieuwsgierigheid hoor. Wie weet laten we het voor de volgende keer ook wel een verassing zijn. Voor alle vrouwen die in een dipje zitten: Ik dacht vanmorgen nog, de eerste 3 maanden waren voor mij (ook) echt ontzettend zwaar. Ik had steeds het gevoel dat ik nu gelukkig moest zijn, maar dat was ik niet echt, en ik schaamde me daar voor. vooral na alle moeite waar we doorheen zijn gegaan. Ik zat niet lekker in me vel, was bot, kortaf en ontzettend onredelijk. Ik wist wel dat dit een zwangerschapskwaal was *uh... is * maar ik was bang dat ik nooit meer mezelf zou worden. Toen de misselijkheid (rond week 20) redelijk over was had ik gek genoeg ook minder last van mijn bekken en sinds toen gaat het hartstikke goed.
Wij willen het waarschijnlijk ook weten, maar het dan echt voor onszelf houden. We hebben al bijna niets in onze zwangerschap wat echt van ons tweetjes is, want iedereen die dicht om ons heen staat wist tenslotte van het ziekenhuis gebeuren en wist wanneer we konden weten of het gelukt was etc. Wij zien dat dan straks echt als dingetje wat wij met z'n tweetjes weten en de rest lekker niet De babykamerkleuren staan ook al vast, dus dat is onafhankelijk van het geslacht van onze tweeling. Ginny: hoe is het nu? Als het echt allemaal nog zo zeer doet... paracetamol mag gewoon hè!
Goeiemorgen meiden, Ginny; wat vervelend dat je je niet lekker in je vel voelt...een hele dikke knuffel voor jou! Wij weten wat het wordt en hebben het ook gemeldt haha. Kon het niet voor me houden, vond het zooo leuk! En het is hartstikke leuk kleertjes en andere atributen kopen als je het weet. Ik vindt namelijk persoonlijk dat er weinig neutrale kleding te koop is in de winkels... allemaal een fijne dag, ik ga maar eens douchen (is ook elke ochtend weer een hele beleving met zo'n megabuik). Zal trouwens mijn buik weer eens op de foto vast laten leggen.... Morgen weer naar de verloskundige en dan zijn we alweer bijna 36 weken....begint echt spannend te worden hier Liefs Daffie
Goeiemorgen meiden! Heb helaas niet zo geweldig geslapen, maar voel me gelukkig wel een stuk beter als gisteren. Heb nu alleen nog ontzettend last van m'n rug, maar dat rare gevoel in m'n benen is weg. Ik heb gisteravond inderdaad een paracetamol genomen, had al heel de dag hoofdpijn Vandaag nog een lekker rustig dagje houden Wij willen trouwens wel graag het geslacht weten en aangezien ik welgeteld 5 minuten mijn mond kan houden, zal iedereen het wel snel weten
Gelukkig dat je je weer wat beter voelt Ginny en af en toe paracetamol kan geen kwaad is mij verteld. Doe het ook af en toe als de rugpijn niet te houden is! Ik kon ook mijn mond niet houden hoor, toen ik het eenmaal wist en sprak ook meteen al over zij hihi.
Goed zo Ginny even rust Wij willen het geslacht ook graag weten, ik zie mijzelf nog niet echt als een meisjes mama, dus als het wel ene meisje is, dan kan ik er vast aan wennen
Dat verspreken gebeurt hier minder makkelijk, het gaat namelijk steeds over "ze" maar dan wel de meervoudsvorm
ja haha hier ook, maar we weten dan ook nog niet wat ze worden.Manlief wil het niet weten, ik eigenlijk wel, ik mag het wel weten dan van me man,maar ik ga me toch verspreken dus dat is niet handig, weet daarom niet of ik het dan wel of niet wil weten.En een verassing is ook leuk we weten al zoveel tegenwoordig.
ik heb trouwens sinds 29 dec. het idee dat ik soms de ene dag helemaal niet de andere dag meerdere keren de baby,s voel.Een soort plopjes en ik herken het van de 1ste.
Wow Ginny wat MOOI Wat leuk dat je hem hier neerzet! je bent zeker al super trots of niet!? Daffie: ik lag net ook in bad en moest even denken aan jou woorden: zal blij zijn als ik mn eigen onderkant weer kan zien ppfff wat is scheren een gedoe, en met een spiegeltje vind ik niks hoor, die beslaat de hele tijd Het begint nu zeker spannend voor jou te worden. nog een weekje... ben je zenuwachtig? Diana, jij gaat ook hard trouwens he? heb je al foto's gemaakt? (zal zo eerst eens in je album kijken ) verspreken over het geslacht: ja ik ben ook een type dat me gelijk verspreekt. Ik praat heel krampachtig over 'het kindje' of 'de baby'. Straks is HET geboren en praat ik nog over HET kindje in plaats van... euh.. DE baby
Ginny, werkelijk een prachtig beginnend buikje al! Rach, een weekje is wel heel erg kort hoor . Nog zo'n 4 weken te gaan tot de uitgerekende datum of bedoelde je dat niet. Ben niet echt zenuwachtig, maar vindt het wel steeds spannender worden hihi. Ben vooral nieuwsgierig hoe ons meisje er straks uitziet.... liefs Daffie
Hé zo ziet mijn buik er ook ongeveer uit. Zal ook eens aan vriendlief vragen om een foto te maken. Schijnen wel nog vooral je darmen etc te zijn, maar ik vind het toch leuk
aha, op zo'n manier hahaha. Met 37 weken mag je thuis bevallen, dus inderdaad dan mag ze komen. Maar wij zullen wel zo'n eigenwijs wonder hebben die het voorlopig nog lekker warm vindt daarbinnen
Vertel je baby maar hoe koud het is Daffie, dan blijft ze zeker nog wel een paar weekjes binnen. Ginny, goed joh, zo'n beginnend buikje! Ik heb morgen nog vrij, misschien vind ik het ook wel leuk om na de echo een eerste buikfoto te maken. 'Binnen en buiten', zoiets. Al zal mijn buikje voornamelijk spek en wat rommelende darmen zijn, hehehe. Meneer Belle en ik zijn het er gelukkig al helemaal over eens: We willen weten wat het geslacht wordt. En we vinden het ook helemaal niet erg wanneer anderen het ook weten. De naam houden we denk ik wel voor onszelf, al vind ik het eigenlijk ook wel een heel leuk idee dat het smurfje in mijn buik al een naam heeft.
Wij zitten nog in dubio of we het willen weten of niet.... Aan de ene kant is het makkelijk ivm met kleertjes enzo en de andere kant is de verrassing ook leuk... Met hoeveel weken kunnen ze het al zien trouwens... @@Ginny ......mooi buikje...