dag zuster suus, ja ik herken je verhaal wel een beetje. Ik krijg ook geen enkele broek meer aan, heb er eentje gekocht zonder knopen of ritsen zo eentje die je gewoon aantrekt en gelijk makkelijk uitkrijgt en zit zalig. Heb ondertussen ook al een serieus buikje gekregen, dus je ziet het wel al met enkele kledingsstukken die ik draag dat ik wel al een buikje heb. LIjkt wel niet echt op zwanger zijn, gewoon op bijkomen meer. Ben echter maar 5 kilo ongeveer bijgekomen dus is niet enorm veel eigenlijk. Als een zwangerschapsbroek je goed zit, dan moet je dat dragen Suus zeker weten... Ik ga morgen zelf ook wat shoppen want met maar 1broek die past, beetje zielig als die in de was zit. Zelfs mijn trainingsbroeken spannen me wat dus ja... morgen lekker shoppen in de solden is ook eens leuk. Dus je moet je zeker geen zorgen maken hoor, komt allemaal wel goed hoor! dikke kus Amanda
Mijn vriendin kwam maandag avond binnen met een positiebroek die ze nog had liggen. Tot aan dat moment deed ik het met een knoopje open, maar sinds ik hem aan heb.....super!
Vogens mij schreef Belle het ook al een keer, maar met deze kou heb ik dus echt ongelooflijk pijnlijke tepels. Duurt echt uren voordat ik het gevoel heb dat ze weer een beetje ontdooit zijn. Tips zijn welkom hoor...
Hier ook opgezette darmen. Ik kan nu nog 2 spijkerbroeken aan.Later op de dag doe ik dan een elastiekje om de knoop. Maar ik moet idd ook snel om nieuwe broeken... Ik ga morgen ff foto's in m'n album zetten...
Tepels: misschien vast van die koffiepads erin doen (zoogcompressen?) Broeken: Ik was ook al rap aan de positiebroek hoor Zit gewoon veeeeel lekkerder.
tepels: ik vind het idee van Elmo wel goed Positiebroeken: ik ook al snel. zit idd gewoon beter. Maar ik vind het wel een gedoe omdat je vaak kleine beetje moet plassen, en het is steeds zo'n werk om die broek uit te doen haha. Heb dus toch het liefst mijn joggingsbroek aan. Ik heb trouwens maar 2 positiebroeken!
Heb je ook elektrische zoogcompressen, met verwarming? Ik ben trouwens bang dat er niets meer in mijn beha bij past. Ik barst nu al zowat uit mijn nieuwste beha (cup E). Leuk als je om aandacht verlegen zit, maar van mij mogen ze wel stoppen met groeien nu. Weet je hoe duur beha's in die maat zijn?
Hihi, allemaal aan de koude (.)(.)....Ik heb het alleen maar bloedheet de hele dag (was voor de zwangerschap altijd een vreselijke koukleum hoor! met sokken aan in bed zeg maar...), zal wel door de hormonen komen. Verwarming staat ook maar op 19 graden, terwijl ik normaal zo op de 21/22 graden zit hahahaha. Manlief heeft het soms echt koud en dan moet ie maar een extra trui aantrekken van mij Ik had ook nooit gedacht dat ik last zou krijgen van nesteldrang, maar het is nu toch wel een heel klein beetje toegslagen. Mijn huis moet elke keer aan kant zijn (want stel je toch eens voor dat het gaat beginnen en het is een zooi ) en gisteren heb ik de hele keuken opgeruimd en een kastje ingericht met voeding en flesjes. Flesjes gesteriliseerd (hoeft volgens de regels niet meer, toch maar gedaan). Vandaag gaan we weer verder met de bovenverdieping haha. Zitten hier alweer op de 36 weken....wat een mijlpaal....ben zooooo nieuwsgierig hoe ze eruit ziet ondertussen. Maandag krijgen we nog een groeiecho en mogen we dus weer effies kijken naar ons meisje (zal de laatste keer zijn voor ze geboren wordt ) Iedereen met goede en prachtige echo's trouwens nog van harte gefeliciteerd! Dat er maar mooie IVF/ICSI babytjes geboren mogen worden dit jaar! Knuf Daffie
Doe mij ook van die electrische zoogcompressen met verwarming! Bij mij past het er nog wel bij in mijn beha hoor. Vanaf wanneer merkten jullie dat jullie beha's strakker gingen zitten? Daar heb ik eigenlijk nog geen last van. Ben natuurlijk ook pas 6 weken nu... Ik herken het Rach, van die joggingsbroeken. Als ik thuis kom van mijn werk trek ik ook gelijk mijn joggingsbroek aan. Heerlijk zit dat. Ik ben ook een echte koukleum Daffie. Dus ben benieuwd hoe dat bij mij zal gaan. Nu heb ik het nog steeds vaak koud, maar dat komt ook wel omdat ik veel slaap heb. Dan heb ik het ook altijd koud... Ga je flesvoeding geven Daffie? Succes met poetsen en geniet maandag van je laatste echo!
Hey Suus, ja we gaan flesvoeding geven.... Hoop voor je dat je het ook lekker warm gaat krijgen hihi. Daffie
goede avond, over de grotere bh maten: ik had er al redelijk vroeg last van,maar mijn bh's zijn allemaal ietsje te groot dus had nog wel wat tijd om deze aan te houden. Ben nu toch een cup groter moeten gaan want ze floepten er gewoon uit kom net uit de douche en zag in de spiegel dat ze toch serieus groter waren geworden hoor! Mijn pijnlijke tepels zijn inmiddels verdwenen: wel nog af en toe wat pijnlijke borsten maar goed te doen hoor! Mijn maagpijn is wel spijtig genoeg gebleven :x heel de dag door zo'n oprispingen tijdens het eten voor het eten na het eten kortom altijd! wel vrij vervelend maar ben het eigenlijk wat gewoon geworden dus kan er mee om gaan nu. Ik heb gisteren 2 positiebroeken gehaald: heb ze effe gepast en ze zitten inderdaad heerlijk! Heb nog niet zo lang geleden voor de feesten een broek gekocht zonder knoopjes en zo aan die zit ook wel zalig ook strech dus heb genoeg ruimte en naderhand geen pijnlijke ritsen of knopen op mijn buik gemerkt. Ikz it ook wel heel vaak in mijn trainigsbroek thuis maar zelfs die en die van mijn vriend waren 'te klein'. Eigenlijk vreemd want ze zijn XL en ze zitten niet gemakkelijk nu. In andere trainings broeken is dit geen enkel probleem die zitten wel erg tof! Dus toch ook maar een training bijgehaald die me wel leukz it en nu in de solden kost het toch praktisch niets meer! Voor 15euro had ik al een leuke training. Mijn positiebroeken samen 2stuks was ook niet zo duur 36euro.En natuurlijk iets leuks van Mexx voor ons kindje, super goedkoop nu een broekje in het grijs en een blousse met lange mouwen in het groen voor 10euro dus echt niet duur nu. Dan krijg je wel zin om meer te kopen hoor haha ik heb de angelsound oftewel babysound besteld, gisteren een mailtje gekregen dat deze verzonden is dus zou ik ze vandaag of ten laatste morgen hebben. Had gehoopt deze vandaag te hebben maar zal voor morgen zijn vrees ik. Weer een dag om naar uit te kijken he Nog een heel toffe dag en tot morgen groetjes, Amanda
Daffie, ik vind het zo leuk voor je, het komt zo dichtbij. Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat je benieuwd bent hoe haar gezichtje is. Ik heb dat ook zo: hoe ziet het gezichtje eruit? Zal ik het gelijk herkennen en zien dat dit echt van ons is, of zie ik het niet direct? Elmo, zag jij meteen dat Ruben duidelijk een G'je was? Zuster suus, ik denk dat mijn bh's rond week 9 strakker gingen zitten en dat ik een grotere maat moest kopen (ik ben 1 maat gegroeid, dus prima). Hier begint de vermoeidheid toch wel weer toe te slaan. ik had zo veel energie, maar dat is nu even ver te zoeken. Heb de afgelopen nachten niet goed geslapen en zit er een beetje doorheen. Vanmiddag wel de hele middag geslapen op de bank Hier word het trouwens borstvoeding. weten de anderen al waar ze voor gaan kiezen? en waar willen jullie graag bevallen?
Ik ga zekerwetens flesvoeding geven. Me dochter heb ik 5 weken borstvoeding gegeven en toen kwam ik erachter dat het gewoon niks voor mij is dat geslobber aan me borsten en ik die alleen de voeding kon geven, me dochter huilde heel veel in het begin,maar ze plaste en poepte goed en kwam aan dus zou niet aan de borstvoeding liggen, na 5 weken was ik het zat, elke nacht zeik en zeiknat door lekkende borsten een baby die de hele nacht honger had, ontzettend opgezwolle en zere borsten.Ik heb 1 flesje gegeven en dochter lief was stil! Ik heb niet eens af hoeven bouwen de melk in me borsten was na 1 a 2 dagen weg en dat wil toch achteraf ook wel iets zeggen, en nu helemaal met 2 nee ik ga de fles geven!
Ben natuurlijk nog maar net 6 weken zwanger, maar als het allemaal goed mag blijven gaan, wil ik wel graag borstvoeding gaan geven. Ben er wel nuchter in hoor, als het niet lukt, of ik vind het helemaal niets, dan stap ik gewoon over naar de fles. Balen dat je slecht slaapt Rach. Hoe komt het? Door je buik, of doordat je vaker moet plassen? Of is die kleine misschien wakker, dat je daar niet van kunt slapen? Wat is trouwens een angelsound/ babysound? Fijn he, van die leken op het forum die nergens echt verstand van hebben....
Ik kan niet meer echt lekker liggen. Ik sliep eigenlijk normaal altijd op mijn buik en nu dat niet meer kan slaap ik op mijn zij. Maar die voedingskussen moet ik bij elke draai in bed weer goed leggen (onder mijn buik). ook kan ik niet meer lekker op mijn rug liggen. Het begint een beetje op mijn maag te drukken en daar word ik misselijk van. En ook naar de wc inderdaad Ohja en de kleine is dan ook nog wakker hahaha.
Leuk he Rach, die nachten.....ik zal echt blij zijn als ik over een poosje weer op mijn buik en andere zij kan liggen.... Hier was vannacht ook weer zo'n ramp en als je dan eindelijk lekker ligt begint die kleine te draaikonten tegen mijn ribben Het enige voordeel is dat ik er niet sjacherijnig van wordt dat ik weinig slaap, terwijl ik dat wel heb als ik niet zwanger ben! Ik kende een aantal mensen die in januari waren uitgerekend en die zijn nu allemaal bevallen.....dus nu ben ik de eerste Laat maar komen hoor....als ze mijn krullen krijgt en de lange benen van mijn man, wordt ze gewoon fotomodel hahaha. xxx Daffie
ik hoop dat ons kindje mijn mans kontje krijgt als ik de kleine snachts voel spartelen vind ik dat ook niet vervelend hoor, alleen maar een goed teken vind ik