De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zo zal er ook even weer wat neerzetten, heb momenteel niet veel energie en ben steeds erg misselijk! :rolleyes:
    Zijn weer mooie fotootjes bijgekomen hoor meiden! wat een mooie buikjes heb ik al gezien ;)

@Lieke

Ik kijk uit naar de echo ik moet nog 13 dagen wachten :)
    Ben zo benieuwd!
    Fijn dat je toch wat kleren hebt kunnen scoren, tsja het is dan niet makkelijk. ik zal binnenkort ook eens wat nieuws gaan halen want ik kan ook amper nog wat dicht krijgen :confused: :confused:
    Ben benieuwd naar de babykamer.

Sorry meiden dat ik verder niet reageer maar ben echt zo moe dat ik eigenlijk amper heb terug gelezen SORRY! :oops:

Liefss

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Durf jullie wel te showen maf he.... heb dus niet voor niets 2 foto`s in mijn abum staan. maak zaterdag bij 14 weken een nieuwe foto.
    Maar gewoon dagelijks leven vind ik het moeilijk om mijn buik te showen zal ik maar zeggen. heb nu een week vakantie.
    Als ik vind dat mijn buik te veel uitkomt ergens in bepaalde kledingstukken dan doe ik het niet aan zorg ik wel voor iets anders wat nog niet opvalt zo bedoel ik hem meer :oops:
    Zal vast wel overgaan.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, als je echt een overduidelijke zwangerenbuik hebt, zo een waar je echt niet omheen kunt, dan durf je zeker weten wel!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Even een verliefd berichtje hier!
    Vandaag onze trouwdag..4 jaar alweer!
    Manlief had vanmorgen een lief briefje op tafel gelegd...ikke sms'en (ja euh, tis wel 2007).
    Nu belt hij op:

Je weet dat we niet thuis eten he?
    Ik: euh...nee
    Hij: oh, heb ik dat niet gezegd?
    Ik: euh...nee
    Hij: Nou, maar goed dat ik even belde...voor het geval je nog even lekker wilt douchen en omkleden.
    Om 19.00 uur eten we!
    Ik: oke, tot zo...

Whaaaa...issie niet liefffffff
    Hou van die man!

Dames, fijne avond...Ikke is onder de douche!
    *wat moet ik aan...niks past....*

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Lieke, lekker showen hoor die buik! Je mag er toch trots op zijn nu?!

Lydia, weet je wat je bloeddruk normaal ongeveer was? Klinkt mij nu toch nog wat laag... Is je Hb wel oke?

Prinses, volgens mij ben je bij de VK rond de 8 a 9 weken al welkom voor een intakegesprek. Bij het lijstje met uitgerekende data is mijn naam weggevallen zag ik, ik zet hem er even opnieuw bij...

Laura, ik vond het heel leuk om met mijn moeder te delen gisteren, is ook erg betrokken geweest bij de behandeling.

En toen ging ik weer een paar daagjes weg!
    (kom bij jou in de buurt Eva...)
    Ja we hebben het er maar druk mee, wel luxe hoor.
    We gaan nu met vrienden van mannetje weg, 1e kleintje erbij van 3 mnd oud. Nieuwe fase gaat in. Volgend jaar wordt het denk ik een speciaal ingericht huisje voor kinderen huren!

Tot zondag of maandag, Liefs Lenneke
    Fijne dagen allemaal!

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Oh. lief! Ik smelt zowat! Heel veel plezier. En volgens mij maakt het niet uit wat je aantrekt, hij heeft toch alleen maar oog voor je stralende gezicht!

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ben het met prinses eens Laura, heeeeel lief van hem. En doe iets aan waar jij je lekker in voelt, hoeft toch niet in gala?!

Gefeliciteerd met je trouwdag bij deze! Ook voor manlief!

Kus Lenneke

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Lenneke: 20 september - 1 kindje
    Elvira: 9 oktober 2007 - 1 kindje
    Elmo: 4 November 2007 - 1 kindje
    Lydia: 14 november 2007- 1 kindje
    Lieke: 17 November 2007 - 1 kindje
    Sonja: 30 November 2007 - 1 kindje
    Nollie: 6 December 2007 - 1 kindje
    Mamainspe: 12 december 2007- 1 kindje
    Damie: 30 December 2007- 1 kindje
    Kreeftje1984: 31 December 2007- (nog niet bekend 1 of 2?)
    Prinses: 20 januari 2008 - ? (19 juni echo)

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Sorry, ik denk dat het wegvallen van je naam mijn schuld is. Ik heb namelijk niet alle pagina;s nagekeken.

Veel plezier Lenneke!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben eruit...ga wel in een vuilniszak...whahaha

Zo, lekker gedouched, nou tutten...dit is lang geleden zeg hihi

Lenneke, geniet lekker van je luxe bestaan meid, je hebt het echt wel ff verdiend hoor!

Fijne avond lady's!

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gefeliciteerd Lau! fijne avond!

12. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Mooie foto's Lenneke! Je gaat echt als een speer en wat fijn dat alles goed is met jullie beeb! Lijkt me echt ook spannend hoor...trouwens elke echo weer! Oja ik heb ook een buikpiercing, maar ga denk ik niet zo'n zwangerschapspiercing nemen...Fijne dagen in het oosten van het land!

Laura van harte met jullie 4-jarig jubileum, maak er een gezellige avond van ;) ! Oja heb de babyswing nog gevonden en errug leuk! Op de kdv's hebben ze ze ook vertelde mijn zusje..ideaal! (en nee...ben er nog niet uit hoor...)

Lieke...lekker showen hoor je buikkie! Laat maar zien dat je er super trots op bent!

Ik zal binnenkort ook even een buikfototje in mijn album plaatsen...want er begint nu toch wel iets te komen... :)
    Hier alles goed hoor, misselijkheid nauwelijks tot niet aanwezig....

Ben lekker 4 dagen vrij nu...heerlijk!

Liefs Nollie

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Kreeftje gaat al inderdaad opschieten nog 13 dagen.
    Succes met je moeheid en je extreme geur :confused:
    Heb er zelf veel last van en het lijkt nu toch te verbeteren.
    slik nu wel medicatie om kokhalzen tegen te gaan dit helpt bij mij prima.
    ruik nog steeds van alles maar minder extreem lijkt het wel.
    Of het komt omdat ik nu vak heb en minder vermoeid.
    Of het is dat ik toch al in de 14 de week zit.
    of de medicatie ...
    Zal volgende week uitwijzen hoe ik mij weer ga voelen als ik werken ga.

:idea: Elmo,Laura. Van harte met je trouwdag en geniet van je romantische hubbie..... :p

:idea: Nollie, Fijn dat het goed met je gaat. Heerlijk 4 dagen vrij voor je lekker genieten. en inderdaad jouw buikje ook showen.. :D

LIEK...

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    elmo gefeliciteerd, fijne avond samen.

vanmiddag op de thee geweest bij een vriendin van me , zij is toen de tijd heel veel afgevallen en had nog een stapeltje met grote tshirts liggen , ik kreeg ze mee zodat ik ze van de zomer aan kan want ze rekken flink mee.

babykamertje is ook geheel gestuukt moet nu goed drogen , het ziet er nu al beter uit dan dat het was.

vanavond ga ik niet veel doen, ga vroeg naar bed heb ik al besloten , vanmorgen moest ik er al vroeg uit omdat de stucadoor kwam, vanmiddag niet kunnen slapen want hij was er nog steeds en ik op visite ging.
    morgen om 7 uur beginnen dan maar vroeg te bed, vriend lief is er toch niet dus de kan is groot dat ik voor gtst al lang uit met een kopje thee in bed lig

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Sonja, Was dit het bewuste bezoekje bij je vriendin die zelf niet zwanger kan raken? Hoe is het gegaan met gesprekstof?
    Supers dat je leuke tshirts gekregen hebt om aan te doen.
    Morgen je mijlpaaltje van 12 weken zie ik...Superszzz.
    Hoe is het met jouw buik? Al wat te zien :D :D :D
    Lekker vroeg naar bed slaap ze en werk ze morgen.
    EN fijn dat de babykamer al zo opknapt.

LIEK.

16. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ja het is die vriendin, ik ben er zelf niet over begonnen over de baby en de zwangerschap, ze vroeg er op een gegeven moment zelf naar hoe het allemaal ging.
    ze vroeg ook of ze met de volgende echo mee mocht ,dat zal dan rond de 20 weken zijn.

vrijdag is de mijlpaal dan ben ik 12 weken deze banner rekent ff anders, morgen zal er waarschijnlijk 11.9 weken staan ofzo.
    dan ga ik vrijdag lekker een gebakje voor mij en me vriend halen om het te vieren want hij had vrijdag anders ook weer naar het zh gemoeten voor een potje zaad te produceren en in te leveren.

aan me buik zie je niet zo heel veel ik merk dat het van onder wat steviger word , ik heb van me zelf al een beste buik (ben niet 1 van de slankste) zal is kijken of het lukt om een foto te maken , van de week al gepobeerd maar die waren niet goed gelukt,is kijken of het lukt als ik in de spiegel fotografeer.

ik ga zo alvast lekker douche want ik heb het ijskoud ook al zit ik met een dikke trui en daaroverheen een dike vest aan.

17. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    buik foto's zijn geplaatst met wat passen en meten is het er toch op gekomen, was een beetje krap in me kamertje waar de spiegel is ivm de baby meubels die er ook staan opgeslagen

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Nou Sonja dat is toch al een aardige buikkie wat je aan het creeren bent toch...Ziet er goed uit.
    Fijn dat het bezoek naar je vriendin zo positief verlopen is en geen pijnlijke momenten zijn onstaan.
    ze nam zelf initiatief dat is prettig..Leuk dat ze mee wil naar een echo.
    Op naar vrijdag dan, rare banner LOL...
    LIEK

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Lieke, je hebt al een mooi buikje hoor!

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Lief van je, dank je wel.. :D :D :D Ga heel hard mijn best doen om nog meer buik te kweken.. Zal niet moeilijk zijn denk ik LOL. :D

LIEK

Deel Deze Pagina