De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Fijn Josien dat je een mooie echo had! Spannend toch misschien twee!
    Wij hebben maandag de eerste echo en zijn reuze benieuwd! Voel me redelijk goed, had gisteren wel iets meer last van misselijkheid!
    Daffie leuke foto's trouwens van Myrthe, hoop dat jullie verder genieten
    Merel, hoe is het verder met jou, ben je al iets meer gerustgesteld?
    groeten Mirjam

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Minou, lijkt me wel hoor dat dat kan. Ik voelde Marin met 18 weken voor het eerst heel bewust. En jij bent 2x zo goed gevuld. Dus dat moet toch kunnen.

3. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Spannend zeg Josien, en wat een straf over twee weken terug.

Annalise ik moet nu ook om de drie weken naar de vlos, maar ik ga ook om de drie weken naar de gyn en dit valt net in een andere week. Dus bijna elke week controle en bij de gyn een echo. Bij 30 weken bij de vlos ga ik naar de 2 weken.

Mijn placenta ligt voor en ik voelde de baby bij 17 weken dus het kan al zo vroeg.

4. placenta: die van mij lag (geen idee hoe dat nu zit) ook voor en ik voelde de baby ook al met 18 weken, het kan dus best!

Josien, wow zou de 2e gewoon een laatbloeier zijn? wat een straf zeg, wéér een echo :p

annalise, ik heb de hik ook nog niet gevoeld hoor, ik zag het op de echo wel maar ik voelde het niet!

diana: vragen of je trui omhoog mag is ook erg! ik zwem nu niet meer. deed het eerst wel, maar word er een beetje 'kriebelig' van dat mensen kijken fluisteren.

5. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    @josien: nou ik heb gewoon goede hoop voor jou dat het er 2 zijn hoor en dat ze het beide gewoon goe dgaan doen.
    Bij mij 1ste zwangerschap was met de 1ste echo alleen een vruchtzakje te zien, we wisten toen niet hoever ik was, maar aan de hand van het vruchtzakje(zonder iets erin) zou ik 4 a 5 weken moeten zijn, of het was gewoon een leeg vruchtzakje, een week later weer een echo en toen was er dus wel weefsel zegmaar op te zien en zou ik 6 a 7 weken zwanger zijn.

Bij deze zwangerschap was er eerst maar 1 vruchtzakje te zien, de 2e was helemaal niet in beeld.3 weken later bleken het er toch ook 2 te zijn.
    Dus ik blijf heerlijk dromen voor jou dat jullie wens nu toch echt vervuld gaat worden en nog wel met 2 fantastische wondertjes.Ik wou met de 1ste echofoto van jou al reageren, van wcht maar af, je zult zien dat het er bij de volgende echo toch 2 zijn,maar ik wou je geen valse hoop ofzo geven, maar je ziet maar weer.

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Josien: jee wat spannend allemaal zeg! Ben erg benieuwd voor jullie volgende echo.

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    dag dames,
    even een korte vraag van mij (zit op mijn werk) als het twee kindjes zouden zijn maak je dan meer HCG aan? gisteren was namelijk de vrouw van MvM bij mij. De test was zooo positief dat ze dacht dat ik verder zou zijn, maar dat kan niet ivm met de IUI.

Josien, wat spannend zeg!

De rest lees ik dit weekend even, sorry!

8. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Dan maak je inderdaad meer HCG aan, nu wil een snelle test bij MvM natuurlijk nog niet met zekerheid zeggen dat het ook echt een tweeling is. Sommige vrouwen maken ook meer hormonen aan dan andere.

Hoeveel eicellen had je met je IUI? Wanneer is je eerste echo? Vond het echt een wonder om er 2 in dat beeld te zien :D

9. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Meiden, ik wil jullie gewoon even laten weten dat ik blij ben. :D

Eergisteren zag ik dat ik met de schrijfwedstrijd van Zwangerschapspagina twee kaartjes had gewonnen voor de negenmaandenbeurs (jeuj!). Gisteren scheen de zon en sneeuwde het en haalde mijn lief me op na een lange schooldag en nam hij me onverwacht mee naar een fijn restaurant (jeuj!). En vanmorgen, nadat we even naar ons kindje hadden geluisterd met de Angelsounds, zei hij dat hij zo blij was om te zien dat ik eindelijk weer echt gelukkig en vrolijk ben. Wat een liefje hè?

Ik voel nu echt hoe mijn baarmoeder groeit: Het trekt en drukt een beetje in mijn onderbuik en ik moet elke twee uur naar de wc om te plassen. Het is het beste gevoel ter wereld!

Belle, op haar onmogelijk zachte roze wolk. :D

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oooh Belle, wat heerlijk om jou zo gelukkig te zien (nouja lezen :) )!

Verhip, hoe is het nu met je?

LizaM, het kan, maar het hoeft niet, je kan heel veel hcg aanmaken en van een baby zwanger zijn en je kan minder hcg hebben en er twee in je buikje hebben... is afwachten tot de echo vrees ik :)

11. Belle gefeliciteerd met de kaartjes!

hebben jullie dat ook? de 9 maandenbeurs was echt verboden terrein voor mij. Ik was weleens naar de huishoudbeurs geweest maar keek niet naar die andere ingang (van de 9 maandenbeurs). Maar nu ik zwanger ben kan ik er ook heen, want ik heb ook een dikke buik, ik krijg ook een baby! :D

Gisteren de box gehaald en heb hem in elkaar gezet. en nu staat hij in de woonkamer. Het staat zo mooi, alsof het altijd al zo had moeten zijn :)
    We hebben nu bijna alles wat we moeten hebben (behalve een paar kleine dingetjes, maar dat komt wel).

Diana, volgens mij was jij het die die site gaf (watverwachtje.nl). heel leuk, ik heb ook een poll gemaakt ;)

Daffie, wat een mooie foto's van je dochter op de website. Op wie vinden jullie nou dat ze lijkt? ben je al wezen wandelen buiten?

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

We hebben geen flauw idee op wie ze lijkt Rach hahaha. Ze heeft wel mijn neusje en mondje, maar de vingers en voetjes van papa. Wij zeggen steeds tegen elkaar..."ze is Myrthe Esmee" en ze lijkt op zichzelf. Ik denk dat we het later pas goed gaan zien.

Ik ga ook nog naar de 9-maanden beurs hoor. Is ook voor mensen die net ouders zijn geworden :)

liefs Daffie

13. wow en ze is alweer 2 weken, gaat echt snel!

14. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    @rach: mss een andere diana maar ik niet hoor, ken de site niet.

@belle fijn dat je je zo goed voelt,mag ook wel hoor!

ik ben verkouden en dat incombinatie met het feit dat de kleintjes nu echt tegen me longen ofzo aan drukken ben ik erg benauwd, als je me zou zien zitten denk je vast dat ik weeen aan het wegpuffen ben,maar ben echt heel benauwd voel me soms net alsof ik bijna stik. :( maar goed dat gaat wel weer over, maar ipv dat mensen vragen hoe het met mij gaat, nee me moeder zei: krijgen de kindjes dan wel genoeg lucht?JOEHOE ....en IK dan, lijkt me toch ook wel een beetje belangrijk dat ikzelf wel genoeg lucht krijg. :rolleyes:
    Hoop dat het gauw beter gaat, want weet mezelf geen houding te geven en heb vannacht niet kunnen slapen zo gauw als ik ging liggen werden me longen dichtgedrukt ofzo.Tips zijn dus erg welkom!

15. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Er was 1 eicel op de echo te zien. Op 23 feb. heb ik mijn eerste echo. Blijft toch nog spannend dus. Het lijk me heel bijzonder om twee hartjes te zien op de echo maar toch hoop ik dat het er maar eentje is. Mijn gezondheid is niet heel goed dus of ik een tweelingzwangerschap aan kan weet ik niet.

16. t was Ginny volgens mij!

17. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Amsterdam
    Het was Ginny. Ik heb haar al een jongetje toebedeeld, hehehe. En als ze het er niet mee eens is, dan merk ik dat woensdag wel op de negenmaandenbeurs. Dan mag ze me slaan (zachtjes...).

Ik had er vorig jaar trouwens ook niet aan moeten denken hoor, aan die negenmaandenbeurs. Veel te confronterend. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog niet altijd 100% op mijn gemak voel in 'zwangerenland', maar ik ben er in ieder geval niet meer allergisch voor.

Oh oh, ik had allerlei plannen voor vandaag, maar er is nog niets van terecht gekomen. Kom op Belle, doe eens wat!

18. ik ben zo blij, moet het gewoon even vertellen.
    Net belde een vriendinnetje op dat ze na 3 jaar eindelijk zwanger is (dmv IUI). woohooo :)

19. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Amsterdam
    Wat goed! Fijn voor je vriendinnetje, Rach. :)

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wat heerlijk om iedereen zo happy te zien! Ik word er helemaal gelukkig van!

Liefs,
    Josien

Deel Deze Pagina