De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Kunnen we niet een stand(je) maken op de 9 maanden beurs van de zwangerschapspagina...wij gaan zelf ook, lijkt me superleuk om alle gezichten nu eens bij de berichtjes te zien ;)

Liefs Marina

2. hoops

hoops Actief lid

30 nov 2008
    110
    0
    0
    hehe na wat computerproblemen eindelijk weer online. wat een hoop om terug te lezen. mooie echo's en ook wel spannende momenten door bloedverlies zie ik. Ik hoop dat alles bij iedereen nog goed gaat! Hier volgens mij wel, en ik heb vandaag voor het eerst een positiebroek aan, want mijn buik begint best al een beetje te groeien. Of misschien komt dat door de soesjesverslaving die ik begin te krijgen... Als ik in de spiegel naar die broek kijk moet ik een beetje giechelen, na al die jaren is het toch een beetje raar om te zien. Het is nu ook wel een rare periode, je zit wel in de 'veilige zone' maar je merkt nog zo weinig van het kindje in je buik. Gelukkig kan ik af en toe luisteren met de angelsounds en dan hoor ik toch echt een hartje kloppen door die van mezelf heen.

Ik had gisteren trouwens de hele dag enorm last van maagzuur. Dat heb ik echt nog nooit gehad. Ik kreeg het er zelfs af en toe benauwd van. Hebben jullie hier ook last van? Dat is toch iets wat je pas veel later in de zwangerschap krijgt?
    Iedereen een fijn weekend!

3. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen meiden!

9 maandenbeurs Wij gaan er ook naartoe, woensdag de 18e en dan hebben we een date met Belle :p

Hoops Ik had de 1e paar weken veel last van maagzuur en vanaf ongeveer week 10 werd dat minder.
    Maar de laatste week wel weer wat last, maar niet zoveel als in het begin.

Rach Wat fijn voor je dinnetje :thumup:
    Enne...ik was het inderdaad, van die site www.watverwachtje.nl

Diana Heb je vannacht beter geslapen?

De rest Hoe is het met jullie?

Hier alles goed....alweer bijna 15 weken :p :p :p
    Vandaag Valentijnsdag, maar we doen er weinig aan.
    Morgen zijn we 6,5 jaar samen en gaan we lekker uit eten!

Donderdag trouwens de pretecho....leuk leuk leuk :p

4. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @Rach, wat geweldig voor je vriendin dat ze zwanger is! En wat super dat je de box gezet hebt, dat brengt el een echte "baby sfeer" in huis denk ik.

@Hoops, ik heb ook veel last van brandend maagzuur, ook al vele weken. Sommige dagen gaat het beter, en soms heb ik er echt veel last van. Het is ook een beetje afhankelijk van wat ik gegeten heb.

@Ginny, veel plezier met je pretecho donderdag!

Hier ook alles oké. Ik voel me nu eigenlijk het beste sinds ik zwanger ben, minder moe, goede eetlust, en een dikke buik :D. Maandag heb ik terug een echo, ben blij dat we ons kleintje nog eens kunnen zien. Ik hoop maar dat het geslacht nog hetzelfde is als de vorige keer, want ik heb ondertussen al wel wat kleertjes gekocht. :)

5. Hoops, tussen de 12 en de 18 weken is ook best wel een moeilijke tijd, want de ergste kwaaltjes zijn (hopelijk :p ) voorbij maar je voelt de baby nog niet! kan me voorstellen dat je ineens denkt: huh? ;)

maagzuur: vannacht past voor het eerst écht last van gehad, ik kon er echt niet meer door slapen! had het idee dat ik moest overgeven (is niet gebeurd). ben maar in bad gaan liggen, dat hielp een beetje.

ginny, gefeliciteerd met jullie 6,5 jarig samenzijn! :D en jullie hebben iets leuks om naar uit te kijken lees ik ;)

timonneke, leuk dat je al wat kleertjes hebt gekocht, heerlijk he! je moet er zeker steeds even naar kijken.

ik heb het idee dat mn buik te klein begint te worden. heb steeds een nare druk tegen mn ribben aan en voel dan ook een dikke bobbel (maar durf de bobbel ook niet zo goed terug te duwen.

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hihi, de bobbel terugduwen. Ik zou het niet proberen. Troost je, dit gevoel duurt een paar weekjes totdat uk echt goed gaat indalen. Dan heb je weer ff wat meer lucht.
    En tegen maagzur helpen de muisjes (anijs) goed. Gewoon een handje vol opknagen en het zakt weer af.

7. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    dag allemaal,

Ik heb dus ook enorm veel last van maag(pijn) of zuur geen idee. Als ik diep inadem doet dit enorm veel pijn al enkele dagen nu. Super vervelend, probeer op te letten wat ik eet niet te pikant maar eigenlijk eet ik niet echt pikant en toch zoveel last, super vervelend hoor!

mamamarin: muisjes anijs? Wat is dit eigenlijk? mss een domme vraag maar wil alles proberen zodat dit vervelende gevoel wat weg trekt.
    Een pretecho: wat is dit eigenlijk? wordt dit bij je gewone gyn gedaan of is dit in een medisch centrum of zo? Dit is een bijkomende echo of zo?
    Ken er niet zo heel veel van zoals je merkt he

groetjes,

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    die muisjes zijn dus de gewone muisjes die je ook opd e sbchuit doet. Dus de blauw-witte of roze-witte.
    Pretecho is gewoon zoals het al gezegd wordt . Een echo voor de lol die je zelf vaak moet betalen. Die doe je niet in het ziekenhuis, maar bij een echo-praktijk. Is na 30 weken niet zo heel erg duidelijk meer omdat de baby dan te groot wordt en je dus geen totaalbeeld meer krijgt. Wel snel afspreken, wantz e zitten snel vol.
    Tis wel leuk aangezien het soms wel een 45 minuten is. je kijgt dan in alle rust alles uitgelegd wat je ziet en later ook vaak een dvd'tje mee.

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Rach wat fijn dat je vriendinnetje zwanger is! Kunnen jullie mooi samen zwangeren.

Ginny; donderdag de pretecho, veel plezier!

10. binnenkort zal je je buikje (en je visiete) er rond van eten :D

bedankt voor de tip mamamarin! ik ga het proberen. (helpen anijsblokjes met melk ook dan?)
    Ik kijk uit naar dat indalen dan, die plek begint een beetje te irriteren :)

11. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Ik gebruik heel af en toe rennies tegen de maagzuur vooral als ik ga slapen want dan is het het ergste. Maar ik ga die muisjes ook zeker proberen.

Gisteren hebben we het eerste pakje voor de baby gekocht voor als ze geboren wordt, zo lief.
    Dinsdag weer naar de gyn en dan ook weer een echo.

Ginny veel plezier donderdag met de pretecho.

Hebben jullie ook als je teveel loopt last van je buik. Ik krijg dan echt een druk op mn buik heel vreemd.

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik nam ook regelmatig warme melk voor het slapen gaan. Misschien dat het met wat anijs er in dubbel zo goed werkt. Is het proberen waard toch?

Vergo, er is van anita maternity een buikband te koop. kan je kopen bij de prenatal. die is heerlijk om tijdens het lopen om te hebben.

13. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Goh wat is hier veel geschreven de afgelopen dagen.
    Het is bijna niet bij te houden.

@@Ginny ,..ben benieuwd hoe jullie de 9 maanden beurs vinden.
    Ik ga zaterdag heen...combi met de huishoudbeurs.
    Ga nu lekker op bedje. Ga morgen alles nog wel even goed teruglezen....

14. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Dank je mama Marin, maar die heb ik al en ik moet je eerlijk bekennen dat ik hem niet zo lekker vindt zitten. Het zal wel komen omdat mn buik ineens een flinke groeispurt maakt.

15. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen Dames,

Als eerste heel erg bedankt voor jullie lieve, bemoedigende woorden! Het bloedverlies is gestopt, heb wel 3 dagen plat gelegen vd griep, maar dat is nu over. Maak me nog wel zorgen natuurlijk, koorts is niet goed, maar ik voel me wel echt zwanger. Mn borsten zijn nog pijnlijk en ik ben 's morgens en eigenlijk de hele dag door wat misselijk! We wachten het maar rustig af, ben zooo benieuwd. Weer zo'n wacht-weekend! ;)

Belle; wat fijn dat je zo blij bent :D
    Mirjam; jij hebt vandaag de echo! Ben benieuwd!
    Vergo: wat goed dat jullie een babypakje hebben gekocht. Lijkt me zo leuk en speciaal om dat samen uit te zoeken!
    Ginny; gefeliciteerd met je 6,5 jr relatie, hoop dat jullie een gezellige avond hebben gehad! Leuk die pretecho!
    Timonneke: goed te lezen dat je lekker in je vel zit nu!
    Hoops; het lijkt me echt ontzettend leuk om een positiebroek aan te kunnen, haha!
    Rach: gefeliciteerd met de zwangerschap van je vriendin
    Josien: spannend zeg, die echo! Gelukkig mag je snel weer voor een echo, je maakt het wel spannend voor ons allemaal! Heb je zelf een idee of het er echt 1 of 2 zijn?
    Minou: ik was 12 dagen na de punctiedatum al gestopt met de Utrogestan
    Diana: krijg je wat meer lucht? Fijn dat iedereen zo bezorgd over je is :(

Ik ga weer snel aan 't werk, want moet een hoop inhalen van vorige week!
    Fijne dag allemaal!

16. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi meiden,
    Hier even een kort ego-bericht. We hebben vanmorgen eerste echo gehad en 1 mooi knipperlichtje gezien, wauw! De andere heeft het waarschijnlijk niet overleefd maar over 2 weken gaan ze opnieuw kijken.
    We waren echt super blij maar waren best wel gespannen op voorhand.
    Merel goed om weer wat van je te horen!
    Ik houd het verder hierbij. Moet zo gaan werken, kom morgen uitgebreider reageren.
    groeten Mirjam

17. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Mirjam Hey goed nieuws zeg....gefeliciteerd met je knipperlichtje :thumup:
    Geniet ervan meid!

18. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    dorpje bij amsterdam
    Gefeliciteerd Mirjam wat fijn zeg.

Merel fijn dat het bloedverlies weg is, maar balen dat je zo ziek bent geweest. En Merel het was inderdaad heel speciaal om het pakje uit te zoeken we hebben een kwartier voor de rekken gestaan.

19. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Mirjam van harte gefeliciteerd! Echt een opluchting! Wij zijn nu al gespannen voor de 1e echo en die is pas over een week!
    Ik hoop dat we net zo'n mooie uitslag hebben als jullie!

20. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Lieve dames,

Ik heb me een tijdje niet op het forum laten zien. Dit komt omdat het niet zo goed gaat met me.
    M`n zwangerschap gaat gelukkig nog wel goed, maar mijn man is overwachts overleden.
    Ik ben zoals je begrijpt erg verdrietig en voel me gewoon k..

Ik kom dus alleen voor de opvoeding van de kleine te staan. Het is zo oneerlijk, we hebben zolang gevochten en geknokt om zwanger te worden, nu was het eindelijk zover en m`n man was ook apetrots en dol gelukkig, en nu mag hij het niet meer mee maken.
    Dat doet zo ontzettend veel pijn en ik mis hem enorm.

Ik kom af en toe wat mee lezen hier, maar meer kan ik echt niet opbrengen.

Ik wilde jullie dit toch even laten weten.

X Renate

Deel Deze Pagina