Gisteren hebben we het aan mijn schoonouders verteld. Om 18:00 uur gingen we naar hun huis en wat denk je: Hebben ze bezoek! Wij eerst even wat drinken, bleek dathet bezoek ook nog bleef eten. Dus toch maar weer naar huis. 's Avonds om 20:30 uur weer een poging gedaan en toen was het bezoek weg. Hahaha, ze stonden wel even raar te kijken, maar vonden het geweldig. Ook heeft mijn vriend verteld over de onderzoeken en het zwakke zaad. Dat vonden ze volgens mij nog wel lastig om op te reageren. Ik merkte dat ik het ook nog moeilijk vind om hier over te praten, want als ik dit probeerde moest ik steeds heel hard huilen. Dus ik heb nog heel wat te verwerken. Ik denk dat het ik bij mijn ouders nog veel harder ga huilen. Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Ik heb al wat buikfoto's bekeken en er is al genoeg te zien!
Prinses zal je gebaald hebben dat je schoonouders visite hadden. leuk dat ze zo lief reageerde. wij hebben het toen de tijd gelijk tegen onze ouders verteld dat we de MMM in gingen we hebben er veel steun aangehad.
Buikpijn hoort erbij toch? Mijn vriend vond het niet prettig dat anderen van de problematiek wisten. Dus in eerste instantie hebben we het niemand verteld.Later heb ik drie collega's in vertrouwen genomen, zodat ik soms mijn hart even kon uitstorten. Inmiddels hebben we het ook aan mijn ouders verteld. Ze vonden het erg leuk! Hihi, mijn vader was aan het koken en liet gewoon een ei vallen. hahahahaha! Het huilen viel mee. We hebben wel verteld dat we er lang over gedaan hebben en dat we al onder behandeling van de gyn waren. We hebben niet verteld aan wie het lag, omdat mijn vriend dat liever niet had. Nu ben ik benieuwd of onze ouders dit geheim voor zich kunnen houden, volgens mij zijn ze hier niet erg sterk in. Dus dat is afwachten!
Prinsess, Fijn dat je het je ouders en schoonouders verteld hebt. Kan mij voorstellen dat het best even een moeilijk moment was. Maar je hebt dus alleen je schoonouders het echte probleem verteld en bij je ouders het in het midden gelaten.! Hebben deze 2 contact met elkaar? anders kan het altijd nog te sprake komen toch? Ben ook wel benieuwd hoe Elmo het heeft gehad gisterenavond. Wij gaan zo saam kaasfonduen , gezellig en lekker. heb er zin in. LIEK.
Nee ouders en schoonouders hebben tot nu toe alleen contact tijdens onze verjaardagen. We hebben eigenlijk alles verteld, alleen hebben we het niet gehad over bij wie het probleem ligt. ik verwacht hier eigenlijk geen problemen over, maar ik zal toch mijn schoonouders hier nog even over inlichten. Jij heel veel plezier met kaasfondue. Vind ik ook altijd heerlijk. Mag je dat wel hebben, ik weet namelijk nog niet precies hoe het zit (met au lait cru -> betekent dat nu wel of niet nemen?) Veel plezier!
Kaasfondue is gewoon gesmolten kaas zwitserse en emmentaler staat op de verpakking. vriendlief is modelvliegen vanmiddag, zal rond half 5 a 5 vertrekken zit ik hier rond deze tijd kant en klaar met eten bijna staat hij nog op het veld. grrrr. moet nog bijna een uur rijden voor hij thuis is. Kan daar zo pissed om zijn. ik heb berehonger gewoon. en hij staat daar doodleuk nog te vliegen. heb niet aardig gereageerd aan de foon. LIEK.
Aaaahhhhhhh, niet grappig! Neem anders even een appel of een liga. Dan kun je het misschien nog volhouden.
Heb hem gewoon gezegt dat ik de helft al opeet. ben echt gewoon nijdig kan wel janken hierom. Maar ja ik wacht wel op hem. Weet je wat het is, ik had dit gisteren al voorbereid gezellig met zijn 2 eten ( heb eindelijk weer wat trek in avondeten) had voor hem carpathio gekocht en dus kaasfondue. komt ie thuis dus ik zeg we gaan zo gezellig kaasfonduen. ging hij squassen had hij niet gezegt. en dan nu vandaag dit...BAH. LIEK.
Oh, mannen. Zijn soms echt superslecht in luisteren! Daar wordt ik ook we eens simpel van. Ik geloof dat ik gisteren al was begonnen. Ik kan me dan niet beheersen!
Maar ja verder is ie wel lief. Is man eigen denk ik dan maar. Weken lang kook ik niet voor hem en zeg dat hij zijn gang maar moet gaan HAHA, en nu ben ik pissig omdat hij te lang wegblijft. TJA... LIEK.
Inderdaad, Nu heb ik zijn middag geloof ik verpest ook nog. Hij wilde nog een rondje vliegen maar is direct gaan inpakken. Maar goed. Verder een goede dag geweest voor mij. Geen gekke kwaaltjes de kop opgestoken gewoon lekker. LIEK.
Nou, ik hoop dat je op dit moment heerlijk romatisch van je kaasfondue zit te smullen. Eet smakelijk!
Lieve Prinses, Au lait cru mag je dus NIET eten! Dit is gemaakt van rauwe melk... rauw=niet tijdens je zwangerschap... Wat fijn dat je het beide ouders hebt verteld. Was inderdaad een beetje dubbele lading voor jullie! Goed dat je gewoon je gevoel hebt laten zien meid..ze mogen best weten wat voor verdriet en onzekerheid je (hebt) (ge)kent. Aan wie het ligt hebben wij ook lang niet aan iedereen gezegd hoor, vind ik ook niet belangrijk...je hebt samen een probleem om kinderen te krijgen... Buikpijn (ongigevoel) schijnt er inderdaad bij te horen. Zelf heb ik het amper gehad (of ben het alweer vergeten). Ik heb nu wel de hele dag al een zeer gevoel in mijn onderbuik. Als het morgen niet over is bel ik wel de vk even. Ik ben niet bang maar wil gewoon even zeker weten dat er niks aan de hand is. Ons etentje (bij de Italiaan) was heerlijk! Wat hebben we ontzettend genoten zeg! Ik heb me in een rokje weten te wurmen (optrekken tot onderkant borsten ) en een leuk lang positieshirt erop! We hebben echt heerlijk gegeten en kwamen moe maar voldaan thuis. Op naar ons eerste lustrum! Verder gaat alles goed hier! Vandaag een kast bijgekocht (precies hetzelfde als de rest van de babykamer!) voor 25 euro op MP (jaja, lijkt wel of we aandelen hebben he). Ook via MP alvast een traphekje gekocht, geen geld en ja, we hebben hem over een tijdje toch nodig. Hier verder geen bijzonderheden eigenlijk. Lieke, balen van je mannetje ja! Jullie hebben het intussen vast al lang en breed goedgemaakt Liefssss
Bedankt lieve Elmo! Fijn dat je genoten hebt gisteren, jullie zijn vast een superstel! Inderdaad even bellen, ik vind dat je al zorgen genoeg hebt gehad, dus nu mag je snel aan de bel trekken als je je ergens ongerust over voelt. Welterusten!
Lenneke fijn weekend meis...tja, waar kun je het maar druk mee hebben, heerlijk toch?! Beloofd ook weer wat beter weer te worden dus is ook wel lekker. Nollie ben ook wel benieuwd naar je buikfoto hoor, zal het nu bij jou toch ook wel zien. Ik dacht trouwens dat je altijd zo'n zwangerschapspiercing moest op gegeven moment, of kan-ie toch de hele tijd blijven zitten? Lieke fijn dat het nu wat beter gaat en je minder last hebt van misselijkheid. Ach en die mannen....geloof me....wij zijn nu ook niet 1 van de makkelijkste (okee, zal voor mezelf spreken). Maar ben net een blad aan de boom...ene moment zus, andere moment zo...arme mannen! Ik heb zelf niet al te veel last van mijn hormonen, mijn mannetje heeft er meer 'last' van, de schat. Af en toe laat-ie me gewoon maar ff gaan en dan gaat hij wel ff frisse neus halen buiten... . Sonja proficiat met je 12-wekenmijlpaal! Elmo proficiat nog met je 4 jarig jubileum! En lekker uit wezen eten, geloof dat het ook nog wel helemaal goed is gekomen met je 'vuilniszak'. Ach en weet je...je man vind je vast mooi zoals je nu bent...maakt niet uit, al zou je die vuilniszak aan hebben getrokken! Het is alleen dat andere mensen er beetje vreemd van op zouden kijken. Ik hoop dat je buikpijn snel over is en anders idd even bellen. Prinses (schoon)ouders weten het dus inmiddels. Ik denk ook niet dat het verkeerd is dat zij ook weten dat jullie er al een tijd mee bezig waren en dat het al het nodige zweet en tranen heeft gekost...dit zul je in de loop van je zwangerschap toch ook nog een plaatsje moeten geven en dan is het fijn als er toch wat mensen op de hoogte zijn. Die buikpijn klinkt bekend, had er vooral in het begin veel last van en nu ook nog wel weer met vlagen (wel minder als in het begin hoor). Kwalen komen en gaan gewoon (net als zere borsten, in begin wel meer gehad, toen tijdje niet en laatste dagen weer wel, vooral als ik in bed lig). De boel is toch onderhevig aan hormonen en aan groei. Hier vanmorgen voor laatste keer in kannetje gepiest...het is klaar! Vanmiddag ga ik lekker de stad in om even te shoppen, ga even alleen dan ben ik snel weer terug, want mijn broertje komt vanmiddag ook even op visite. Ben gisteren nog even op mijn vrije dag op het werk langsgeweest. Een neonatoloog zou bij mij nog echo maken voor de fun. Was erg leuk, al is het beeld minder dan bij vk, maar dit komt omdat wij maar een kleine echo kop hadden. Maar goed genoeg om beebje weer te bewonderen (gelijk stuk op film gezet). In begin was frummel nog redelijk wakker, zwaaien met handjes en beentjes en af en toe wat vruchtwater happen. Maar even later was kleintje in diepe slaap en zat er nog weinig beweging in...was bijna niet wakker te krijgen. Gelukkig dat je dan ziet dat hartje stevig doorklopt. We konden ook nog niet zien wat het geslacht was, behalve de mindere kwaliteit hield de kleine toch aardig de benen bij mekaar... . Overigens ligt bij mij de placenta echt aan de voorzijde, ws zal ik dus de kleine ook pas later voelen. Had het er nog met collega over, bij haar eerste had ze dit ook en voelde de kleine pas bij een week of 24....heb ik dus nog wel even geduld nodig. Ga hier verder ook nog genieten van mijn vrije dagen....hoef ook pas maandag weer te werken. Allemaal fijne dagen (en ja...tuurlijk mis ik jullie Nollie dus kan het niet laten met de nodige regelmaat toch af en toe langs te komen). Groetjes, Eva.
Hey Eva, Fijn dat je toch nog met regelmaat langskomt zeg! Balen van die placenta...maarja, nu je het weet kan je je er wel op instellen! Net toch de vk maar gebeld..baal van die buikpijn. Soort steken..maar ook steeds zeurend aanwezig. Helemaal onderin. Blaasontsteking denk ik zelf niet...maar vk dacht niet aan iets verontrustends. Kort overleg met de persoon die op de praktijk zit en ik kan om 12.15 uur even langskomen...gelukkig. Ik ben niet heel ongerust maar wil graag gerustgesteld worden zeg maar... Wordt vervolgd.
Morning ladies. Aldonza, Gezellig je weer te lezen. jammer van je placenta maar je bent er nu op voorbereid dat je beeb wat later zal voelen. Haalt hij of zij vast de schade helemaal in ... Elmo, kan dit de beruchte bandenpijn zijn waar je last van hebt? Fijn dat je even mag langskomen. Kan je meteen even vragen naar je kuitkrampen ( je stelde toch de vraag op het vk forum?) Heb wel eens gehoord dat dit kalkgebrek kan zijn ook. Tot later dan he.. Hier verder zijn gang Geloof dat ik echt het goede semester in ga. Heb de afgelopen dagen geen kokhals meer gelaten zeg, soms nog wel een wat misselijk gevoel of juist een te vol gevoel BV toch gisteren na de kaasfondue ligt toch zwaar op de maag ( had al redelijk gedompeld voor dat vriendlief thuis kwam ) Maar we hebben het goed gemaakt hoor Zoals Aldonza schreef wij vrouwen zijn niet makkelijk en nu al helemaal niet. Als ik mij vanavond rond etentijd lekker voel wil ik vriendlief meenemen naar de wok, hij is morgen jarig namelijk ff gezellig er op uit. En Jaaaaaaaa ik lag mij een rotje ik krijg toch buik meiden. Vind het zo melig ergens maar zoals ik eerder schreef ook wel eng. Word tijd dat ik maandag weer aan de slag ga op het werk zal ik vast wel leuke opmerkingen krijgen ( hopelijk) dat zal mij vast meer zelf vertrouwen geven. Had vanmorgen een spijkerbroek aangetrokken die zit gewoon te strak op mijn buik niet lekker. Heb vandaag een van mijn nieuwe postitie broeken aan staat erg leuk al zeg ik het zelf. morgen zal ik foto maken als we tijd hebben zal druk worden ivm de verjaardag. Strakkies allemaal boodschapjes doen laterzzz. LIEK .