De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    @@Zuster Suus...hoe was de 9 maanden beurs.
    Ik ga morgen heen.Ben erg benieuwd..

@@Ginny .....wat leuk een jongen...
    Hoeveel weken ben je nu .....?

Ik moet volgende week weer voor controle..
    En op 10 maart hebben we de 20 weken echo...

Mijn misselijkheid lijkt nu beter te gaan..

@@Rach ...ook ik droom heel vreemd , de laatste tijd.En ik snurk als een zeerob...haha

2. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    hahaha Rach wat een geweldig leuk filmpje...heb m ook even aan mn vriend laten zien..we waren even jaloers ;)

Ginny wat gaaf een zoon

Vandaag naar de verloskundige geweest, alles was goed. baarmoeder stond nu tot halverwege tussen schaambeen en navel, bloeddruk goed en het hartje klopte sterk en heel regelmatig zei de VK....en ow ja ..ik woog 71 met laarzen aan(dus hou ik 70 aan ;) )...normaal ben ik rond 66 kg dus ging prima zei ze..20 maart weer terukomen!

Net terug van de 9 maanden beurs...was leuk maar heeeel druk...gave dekentjes gekocht, een tummy tub, een woesel en pip lamp, een shirtje (50 % mama en 50 % papa) echt schattig...lekkere smeerelstjes en een badpak voor mezelf..en ow ja heeeeel veel leesvoer ;))

liefs Marina

Liefs Marina

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Rach, wat een schitterend filmpje! Manlief en ik hebben vol verbazing zitten kijken. Zou dat hier ook gaan gebeuren? Wauw!

Voor iedereen met mooie echo's: wat een zaligheid toch om steeds zo gerustgesteld en verrast te worden. Zeker ook voor jou Ginny: gefeliciteerd met het ventje!

Hier ook naar de negen maandenbeurs geweest. Ik vond het leuk maar wel erg druk. Verder vond ik het nog moeilijk iets te kopen. Testament van de MMM vrees ik... Vandaag wel een afspraak gemaakt voor 2 maart. Bij een verloskundige! Het was een emotioneel moment het Radboud te verlaten. Wetende dat je het voor dit moment altijd gedaan hebt. Maar ook wetende dat er een heel heftig hoofdstuk uit ons leven is afgesloten.

Lieve Renate, ik heb de laatste dagen zoveel aan je moeten denken. Wat een verdriet... ik vind het zo oneerlijk! Kun je het allemaal een beetje handelen meis? Ik denk aan je!

Liefs,
    Josien

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow lieve Rachel, wat een prachtig filmje!
    Wat zul jij verbaast staan als je kleine uk straks lief, rustig en kalm bij je licht!
    Geniet tot in je kruin meid! Dit is zoooo bijzonder en mooi!

Ginny: een zoon! Oh...jongetjes zijn zo leuk :-D
    *meisjes uiteraard ook...maarja, jongensmam he ;)*

5. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Rach geweldig filmpje zeg ik zat met verbazing te kijken, ik hoop dat ik dat ook heb over 8 a 9 weken.

Net terug van de 9 maandenbeurs erg druk maar wel leuk, leuke spullen gekocht van woezel en pip.

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Woezel en Pip zijn duidelijk hip :D Ik vind ze ook erg leuk, heb alle 4 de boekjes.

Rach: wat een gaaf filmpje! Kan niet wachten om zoiets bij mijn buik te zien :)

Josien: kan me voorstellen dat je dat spannend vindt. Ik vond het ook wel spannend om naar onze gyn te gaan en dat was zelf nog vertrouwd gebied. Komt allemaal goed!

Hier vandaag met mijn moeder op pad geweest. Ze wilde naar een kleine beurs en ik ben gezellig meegegaan. Veel pauzes gehouden en rustig aan, maar het ging. Nu ben ik wel super moe, maar kan toch nog niet slapen. (lig wel al op bed) Ben benieuwd hoe stijf ik morgen ben. Mijn maag hield het gelukkig ook goed vandaag.

7. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen meiden!

Angelbaby Veel plezier met kamertjes kijken...tis echt zó leuk :p

Timonneke Fijn dat jij ook weer een goeie echo hebt gehad!
    En ook wel prettig dat het geslacht niet is veranderd hahaha :)

Merel Spannend hoor, maandag de echo!
    Ik duim voor een heel mooi kloppend hartje :thumup:

Belle Jij en ukkie zijn weer helemaal goedgekeurd bij de VK....super :thumup:

Vergo Fijn dat jij ook een goeie echo had!
    En hoe vond je de 9 maandenbeurs?

Suus Jouw ukkies doen het ook goed...houden zo :thumup:

Rach Leuk zeg dat filmpje!
    Kan niet wachten totdat ik zo'n filmpje van mijn buik kan maken :p

Liza Jij maandag ook je 1e echo....spannend!
    Voor jou draaien mijn duimen ook :thumup:

Minou Jij gaat vandaag naar de beurs....veel plezier!

Marina Jij en de beeb ook weer goedgekeurd bij de VK :thumup:

Josien Kan me voorstellen dat het raar voelde om het Radboud te verlaten....je hebt er (helaas) een aantal jaartjes doorgebracht.
    Niet alleen de MMM is een achtbaan van emotie's, maar ook de zwangerschap brengt heel wat gevoelens met zich mee.

Iedereen bedankt voor de felicitatie's....we krijgen gewoon een ZOON :p

Ik denk trouwens dat ik gisteren de baby heb gevoeld :p

Na het eten zat ik onderuit gezakt op te bank lekker uit te buiken en ik had mijn handen op mijn onderbuik...vingers in mijn liezen.
    Ineens leek het wel of er van binnenuit tegen mijn vingers werd aangetikt
    Dus ik zeg tegen Ries...lijkt wel of ik de baby voel....hij keek me raar aan en zei....dat kan toch niet zo vroeg?
    Dus ik hem ook laten voelen en ja hoor...hij voelde het ook :p
    Daarna nog een paar keer geprobeerd, maar toen voelde ik het niet meer.
    En ook 's avonds in bed nog een keer m'n handen op m'n buik gelegd, maar ook toen niet.

Ons Draakje helemaal onderin mijn BM ligt en ik voelde het in m'n liezen.
    M'n placenta ligt trouwens ook voor en volgens de echoscopiste zou ik het ook aan de zijkant voelen (zodra ik iets zou voelen)

8. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    * ego berichtje* sorry :oops:
    ik ben de laatste 1,5 week echt super misselijk geweest en vandaag helemaal niets! ik ben zo bang dat het niet goed zit :(

9. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    LizaM: joh meid! Je hebt toch al eerder een echo gehad, gezien je onderschrift, of is dat van de pendel? Sorry. Maandag weet je meer, maar ik zou me niet teveel zorgen maken hoor! De Hcg is toch ook niet van de een op de andere dag verdwenen? Misschien word je vandaag vanmiddag of vanavond pas misselijk... Ben ook maar een leek op het zwangerschapsgebied en ik zou me ook zorgen maken, maar zou toch proberen een beetje rustig aan te doen. Hou je haaks!

10. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    hihi, het gaat inderdaad over mijn pendel. Heb mijn profiel meteen even aangepast. Zo had ik het nog niet gelezen. Ik ben maandag ongeveer 7 weken dus dat gaat echt de eerste echo worden. Het lijkt wel of ik weer in de verschrikkelijke wachtweken zit. Dus maar weer vanalles gaan plannen voor dit weekend. Komt vast goed.

Hoe laat moet jij maandag?

11. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Kwart voor twee! En ik voel me ook net als in de wachtweken. Heb gisteren de hele tijd om alles zitten huilen, TSS! Echt stom van mezelf! En nu heb ik van de stress een mega koortslip, bleh! Maar het gaat vandaag alweer een stuk beter. Ik begrijp je gevoel dus!

Haha, nu staat het dus wel wat beter in je onderschrift! Ik dacht al: hoe kan jij dat al weten en ik niet ;)

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ginny, wil je nog even feliciteren met het feit dat je een zoon krijgt :D !

Rach; hoe gaat het met je meis? Het gaat opschieten :) :)

Alle anderen, fijn dat de echo's goed zijn.

Renate; ook ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen. Nogmaals veel sterkte!

Knuf Daffie

13. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Ginny wat leuk een jongen.

Rach:leuk fimlpje.We hebben dat ook gefilmd tijdens de zwangerschap van me dochter, kijk het nog wel eens terug blijft mooi.

Hier vannacht steeds wat zeurende buikpijn gehad.Verder vandaag gewoon goed.Veel bewegingen gevoeld en me buik ook wat zien bewegen, maar net met afvegen opeens wat rose.Had vanmorgen opeens ook wat dikrekbaar slijm, dus wil het wel even in de gaten houden,je weet maar nooit.

14. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Ben idd vandaag naar de beurs geweest....
    Pffff wat een drukte zeg.......maar wel leuk.
    Ben nu bekaf , heerlijk badje genomen en ga nu lekker languit op de bank.....
    Morgen leest ik wel weer ff verder......

15. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    En hoe is het vandaag met de walvissen? Deze walvis maakt het goed. We zijn gisteren naar mijn ouders geweest en we hebben mijn ouders en mijn oudste broertje met de Angelsounds naar ons Smurfje laten luisteren. Ik vond het heel lief om te zien hoe aandachtig ze naar de kleine zaten te luisteren. Vooral mijn broertje (nou ja, broertje... hij is ook alweer 28) kon er maar geen genoeg van krijgen.

Vandaag hebben we een lekker lui dagje samen. Misschien gaan we straks nog even naar het strand ofzo. Lekker uitwaaien en vanavond weer vroeg naar bed. :)

Meiden, ik wens jullie allemaal een mooie zondag.

16. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Deze ( nog beginnende) walvis maakt het ook goed! Voel me wat rustiger! Ga gewoon proberen positief te blijven tot aan morgen! Maar ben stiekem wel heel zenuwachtig! Kennen jullie vast wel!

LizaM: hoe gaat het met je? Hoe laat moet jij morgen?

Rach: wat een bijzonder filmpje!

Ginny: een zoon! Gefeliciteerd!

Diana: ik kan er natuurlijk niks zinnigs over zeggen, maar kan me voorstellen dat je het in de gaten houdt. 't is vast niks bijzonders, je bent al zo ver!

Minou: weer een beetje opgeknapt?

Belle, wat leuk, kan niet wachten tot wij zo ver zijn dat we iedereen kunnen laten luisteren!

Allemaal een fijne zondag!

17. amandac

amandac Actief lid

26 nov 2008
    138
    0
    0
    winkelbediende
    houthalen
    dag dames,

amai wat een leuke echo's allemaal, voor mij nog een weekje en dan weer een echo! Komt alsmaar dichter bij he! spannend!
    Hebben jullie ook last van opgezwollen voeten, ik heb wat vocht aan de zijkant van mijn knie doet enorm veel pijn net zoals een blauwe plek en wat spierpijn.
    Kan ook niet meer naar het grote toilet gaan, allemaal wel wat vervelend maar ga toch aan de dokter volgende week wat vragen want is toch niet leuk hoor!
    Buiten wat ongemakjes alles dik ok hier! Super moe maar met dit weer ja, kan niet anders he.
    NOg een fijne dag

xxx

18. het gaat goed. ik ben moe!
    We zijn vandaag naar de 9 maandenbeurs geweest. Toen we eindelijk bij de beurs aankwamen zat ik er al doorheen en ik heb het maar 15 minuten binnen uitgehouden. ik had zo'n last van mn rug. Jammer hoor. heb eigenlijk helemaal niks bekeken alleen een rondje gelopen. kopje koffie gedronken en weer naar huis. Ik denk dat het beter uit te houden is als je nog niet zo ver bent!

Ik heb alles bijgelezen hoor, ben even iets te moe om uitgebreid te reageren, sorry!

(en bedankt voor alle complimenten over dat filmpje! dat krijgen jullie allemaal binnenkort ook te zien!)

19. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Deze walvis is nog best wel moe...
    Lag gisteren al vroeg onder de wol.
    Vandaag een relaxt dagje, zijn met de hond naar het bos geweest.

@@Merel nog 1 nachtje slapen ,dan heb je de eerste echo..superspannend.
    Ik hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt.

@@Diana , hoe is het met je buikpijn....

20. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    @Rach: Is inderdaad een heel mooi filmpje! Spijtig dat je het maar even hebt kunnen volhouden op de beurs. Hebben jullie al alles klaar voor de komst van de baby of moeten jullie nog wat dingen in orde brengen?

@Merel en LizaM: Veel plezier met jullie echo morgen! Spannend, die eerste echo... :)

@Diana: Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, heb je nog steeds roze bij het afvegen?

@Belle: Wat leuk dat jullie met heel de familie zo kunnen genieten van het hartje van jullie wonderkindje!

@Minou: Hier gelukkig nog geen last van gezwollen voeten, ik kan me voorstellen dat het best vervelend is!

Hier gaat alles goed. Vandaag zijn mijn schoonbroer en schoonzus nog een heleboel babyspullen komen brengen die we mogen gebruiken. Er begint hier al een aardige "babysfeer" in huis te hangen, is best wel leuk. :D Ik geniet er volop van!

Deel Deze Pagina