@vergo": in jouw geval zou ik de vk of gyn bellen en het uitleggen, zij kunnen je gerust stellen of voor de zekerheid kijken of je ontsluiting hebt of beginnende weeen, beter voor niks als te laat.Wel doen hoor!
Ik kom net van acapunctuur af en het is nu een stuk minder heel raar. Als het morgen nog zo erg is ga ik zeker bellen.
dag allemaal, wat een leuke buikfoto rach echt geweldig seg! ben er stiekem een beetje jaloers op maar alles op zijn tijd he. Hier gisteren even een 'drama' toestandje. Had me wat geschoren en dan in de douche en merkte dat ik me toch zeer had gedaan met scheren in de bikini lijn (vreemd want heb er niets van gevoeld tijdens het scheren zelf : ). En die avond hadden mijn vriend en ik dus seksueel contact en merkte ik na gemeenschap te hebben dat ik dus op de dekens een dikke lijn bloed (rood bloed) had verloren Ik volledig in paniek aangezien ik met scheren me wat zeer had gedaan wist ik niet goed wat te denken, want had geen bloed op papier op toilet gezien maar dus wel op de dekens... dus de angelsound genomen maar de batterijen waren dus plat (toevallig of niet) super gestressed vandaag dan mar naar de winkel gereden nieuwe batterijen gaan halen en net eventjes geluisterd maar alles was dus wel in orde goede hartslag te horen dus alles ok. Toch super veel paniek heel de nacht niet geslapen 'smorgens dood moe eer ik mijn kleren aan had amai! snel naar de winkel en rap geluisterd ben gerust gesteld in ieder geval! Dus kan me goed voorstellen dat sommigen zich enorm ongerust maken bij bloedverlies, ik ken mezelf ik ben ook zo iemand! Merel: moest het bloednt och te lang aanhouden zou ik toch eventjes voor de zekerheid bellen, kan nooit kwaad hoor! Hier de 19 weken voorbij, gaan inderdaad super snel maar kan niet wachten tot de volgende echo! Vergo: zou toch zeker bellen moest het morgen of deze avond niet beteren kan nooit kwaad, zeker als je al zoiets hebt meegemaakt! Wens je alvast veel succes! Liefs,
Wat zal jij geschrokken zijn, Amanda. Fijn dat het alleen maar een scheerongelukje bleek te zijn. Daffie, wat klinkt het heerlijk zoals jij schrijft over jullie leven met jullie mooie dochtertje. Ik vind het fantastisch om zwanger te zijn, maar het lijkt me ook heel bijzonder om moeder te zijn. Alles op zijn tijd, maar ik kijk er zo naar uit! Rach, wat een buik joh! Super! En Ginny, ik ben benieuwd naar jullie kamertje. Jammer dat jullie zoontje zo'n dure smaak heeft, maar ja... Vergo, ik hoop dat je je niet al teveel zorgen maakt. Het zal best goed komen met jullie meisje. Hier gaat het fantastisch: Ik slaap slecht omdat mijn man zorgen heeft (ben altijd al erg gevoelig voor zijn stemming, maar nu lig ik er dus gewoon wakker van) en ik heb het totaal niet naar mijn zin op mijn werk... Maar who cares? Er groeit een mensje in mijn buik! Een heel gloednieuw leventje waar Meneer Belle en ik straks voor mogen zorgen. En ik lijk met de dag meer op een Teletubbie. Meneer Belle en ik vertrekken vanavond voor een korte vakantie naar Kopenhagen. Ik heb er zin in. Ik hoop dat we daar nog wat leuke, exclusieve babyspulletjes kunnen kopen.
Rach: wat een mooie buik zeg! Daffie: heerlijk om jouw berichtjes te lezen, daar doen we het tenslotte allemaal voor! Ginny: leuk dat jullie een kamertje naar jullie smaak hebben gevonden! Waar heb je die gezien? In zeeland? Belle: veel plezier in Kopenhagen. Hoop dat je wat mooie aparte spulletjes vindt. Amandac: alweer 19 weken, gaat dan toch snel voor je gevoel of niet? Vergo: als je je zorgen maakt zou ik gewoon even bellen, stress is ook niet handig! Vanaf hoeveel weken werkt die 'Angelsounds' trouwens? Ik ben bang dat als ik hem aanschaf, ik iedere keer als ik maar iets voel ga luisteren.... Wat betreft het bloeden: vanmorgen nog het eea verloren en verder niet zo veel meer. Ik heb verder geen buikpijn, dus ik wacht het maar rustig af!
dag merel: de angelsound werkt vanaf 12 weken, wel niet vergeten bodylotion of de gel die ze ook te koop aanbieden te gebruiken anders geleid dit niet. is ongeveer hetzelfde als bij de gyn zo'n toestel waarmee je de hartslag hoort maar zonder de gel of lotion hoor je helemaal niets. Heb ook wat moeten proberen in het begin hoorde mijn eigen hartslag niet dus wist dat het ergens mis moest zijn, dat ik het mis deed maar uiteindelijk ben ik er super tevreden van hoor! Hoops gebruikt deze ook dacht ik. Ik gebruik hem ook redelijk vaak, niet echt als ik iets voel of zo maar wel ja met dit scheerongelukje en met 'paniek' toestanden (die gelukkig niet zo vaak zijn voorgekomen). Anders luister ik zeker 4 keer per week, gewoon 1 minuutje of zo, het hartje horen en wat buikgeluidjes en meer ook niet hoor! Maar ja, zoals ik zeg, als je twijfelt kan je dit toestelletje wel gebruiken en hoor je gelijk de hartslag dus is wel super handig vind ik! ja 19weken gaat ondertussen toch wel snel hoor! Kan niet wachten op de echo nu maandag maar gaat redelijk goed vooruit hoor! Heb 'denk ik' ondertussen ons kindje gevoeld, wat plofjes in de buik (net zoals lucht in je darmen zonder geluid van buitenaf maar dan inwendig). Heel vreemd sinds gisteren enkele keren gevoeld, niet echt zo'n vlinder gevoel maar gewoon iets vreemds! Vandaag weer al wat gevoeld dus den ik dat het ons kindje wel is. Nog wat afwachten is nog wat vroeg ook! Wij gaan nu zaterdag kijken bij kennissen voor een kamertje, zei doen de hune weg en niet zo super duur en naderhand kunnen we dan nog een ander kamertje kopen als ons kindje wat groter is! Heb foto's gezien maar dat zegt weinig dus toch maar eens gaan piepen zaterdag! nog een fijne avond groetjes,
hai meiden! ik kom me hier aanmelden op vrijdag 13 februari hebben wij te horen gekregen dat we na onze 2e icsi behandeling weer zwanger zijn! de 1e behandeling was ook positief en dit resulteerde uit eindelijk in een miskraam.... maar nu zijn we er weer! ben al verder als vorige keer inclusief de 2 weken die je extra krijgt ben ik as zondag 7 weken. en in tegenstelling tot de volgende keer ook "echt" zwanger heerlijk misselijk moe zere borsten noem het maar op ik doe er aan mee en ik vind het heerlijk hihi vorige keer voelde ik eigenlijk helemaal niets toch zijn we nog een beetje gepast blij (lees wat onzeker) ik zal zo blij zijn als we onze 1e echo hebben gehad en dat ze me kunnen vertellen dat het hartje klopt! groetjes anna
Hoi Anna van harte gefeliciteerd en welkom hier Logisch dat je bang en onzeker bent, had ik ook hoor en nu soms nog. Wanneer heb je je 1e echo?
hee ginny! 10 maart krijg ik de eerste echo.... daar leven we dan ook erg naar toe moet ik zeggen! hoe gaat het met jou allemaal? 16 weken alweer heerlijk zeg liefs
@ anna26 Gefeliciteerd met je zwangerschap. Welkom hier. Volgens mij blijf je dat altijd wel houden die onzekerheid. Ik heb het nu ook af en toe nog. Liefs Kareltje
Anna, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me goed voorstellen dat je niet kan wachten op de 1e echo. Voor ons was het ook zo'n opluchting toen we eindelijk een hartje zagen kloppen!
Zo, ben even een paar dagen niet geweest, was helemaal brak. Dinsdag de hele ochtend bij de huisarts en oogarts gezeten omdat ik af en toe lichtflitsjes zie. De huisarts kon niet echt iets vinden, behalve dat mijn bloeddruk 100/60 is. Hij vertrouwde het verder toch niet helemaal en heeft een oogarts gebeld. Die kon er telefonisch ook niet veel mee en vond dat ik moest komen. Het kon namelijk ook betekenen dat mijn hoornvlies los aan het laten was. Ik er dus naartoe. Daar ertussen gezet en na het eerste algemene onderzoekje weer een half uur de wachtkamer in. Daarna nog een vraaggesprekje met een andere assistente en weer voor lange tijd de wachtkamer in. Daarna de oogarts. Die mopperde op de assistente, omdat ze mijn ogen al had moeten druppelen. Hij deed het nu zelf. Ik vroeg nog of ik die wel mag nu ik zwanger ben... "Het zal toch moeten, anders kan ik niet kijken." en hup ze zaten al in mijn ogen... Weer terug naar de wachtkamer. Nu was ik best overstuur. Had ik nou iets in mijn ogen wat eigenlijk niet mag? Wat ging hij eigenlijk doen? (ben wel vaker met oogontstekingen bij de oogarts geweest, maar dan druppelden ze nooit vooraf) Een assistente kwam al vragen wat er was, dus ik gaf aan dat ik me zorgen maakte. Even later kwam een andere me vragen of ik soms thee wilde. Na ongeveer weer een half uur of zo kwam de oogarts me weer halen. Mijn ogen moesten verdoofd worden (!) dus hup weer wat prikkends erin. ik zat er echt te huilen. Toen vroeg hij pas wat er was, ik aangegeven en toen gaf hij aan dat het allemaal geen kwaad kon, dat het altijd gewoon gebruikt mocht worden en dat er nog nooit iemand was geweest die er last van had gekregen en dat ik echt de eerste niet zou zijn. Had hij dat vooraf niet even kunnen zeggen? Daarna keek hij met een glaasje wat hij op mijn oogbol drukte. (vandaar de verdoving) Niets aan de hand... En daar dus al die stress voor. Het is waarschijnlijk een lichte vorm van migraine in combi met mijn lage bloeddruk, zwangerschap en stijve nek. Wat een ochtend... Nooit ga ik alleen naar het ziekenhuis, maar nu dus wel... Was ook meteen de laatste keer! Anna: welkom hier! Altijd weer fijn als het weer bij iemand gelukt is. Het is inderdaad erg spannend naar die eerste echo. Ik moet zeggen dat ik de 4e ook weer spannend vind hoor. Ben inderdaad bang dat het niet helemaal meer weg gaat... Vanavond gaan we weer op kamertjesjacht. Ben benieuwd of ze bij deze winkel hebben wat we willen voor een beetje een leuke prijs. Rach wat een mooie foto!
hee meiden dank je wel allemaal! wat een warm welkom! wat een verhaal angelbaby je zou idd zo'n oog arts ik weet niet wat willen doen wat tekst en uitleg van te voren is altijd wel prettig hier gaat alles vandaag goed wel wat moe maar gelukkig niet misselijk geweest! groetjes
Welkom anna! ff een vraagje, ik heb wel gewoon de echo foto,s kleiner gemaakt en erop kunnen zetten,maar doe ik nu een buikfoto op dezelfde manier geeft hij aan dat ze te groot zijn,maar kleiner kan ik ze volgens mij niet maken, dan valt er niks meer te zien haha.Wat doe ik verkeerd?
Angelbaby; ik heb tijdens mijn zwangerschap ook diverse keren last gehad van schitteringen. Dat trok dan na een half uur tot een uur weer weg. Ik heb het tegen de verloskundige gezegd toen en die dacht dat het niks met de zwangerschap te maken had, omdat ik een goede bloeddruk had en geen last van hoofdpijn. Nu ik echter bevallen ben, heb ik het helemaal niet meer gehad. Dus denk toch dat het iets hormonaals was ofzo...misschien is dat bij jou ook wel zo..... liefs Daffie
Diana; even proberen op www.fotoverkleinen.nl Ik heb het ook af en toe en dan lukt het me daar wel. liefs Daffie
thanks daffie,maar het is inmiddels toch gelukt.Heb 2 fototjes erin gezet.Als ik die foto,s zie, moet ik toch beter gaan letten op wat ik eet(bloosbloos) volgens mij is niet alleen me buik dikker geworden,maar ook me benen en kont.AAAAHHHHH
@ angelbaby: ik had met de eerste zwangerschap gehoor problemen.Had snachts last van oorsuizen, het was alsof de zee in me bed lag, werd er echt knettergek van en het was echt zon lawaai dat ik er niet van kon slapen, snap nu ook dat er stichtingen enzo zijn voor mensen met oorsuizen,want het is echt een ramp.Ben ermee bij de KNO arts geweest en verschillende onderzoeken gehad,maar uiteindelijk was de oorzaak waarschijnlijk hormonen en de bloed wat toegenomen was enzo.En iid na de zwangerschap was het weer over.Nu gelukkig afgezien dat me linkeroor minder hoort geen oorsuizen meer gehad. Dus ik hoop voor je dat het bij jou ook gewoon door de zwnagerschap komt en niks blijvend is.
anna: van harte en welkom! merel: ik heb ook de angelsound en ik vind het erg leuk om af en toe te luisteren, ook omdat ik me na eerdere miskramen snel zorgen maak. Ik hoorde pas wat na de 12e week. Toevallig had ik laatst ook dat ik opeens niks meer hoorde. Daar moet je dan niet van schrikken, want later op de dag kon ik het hartje gewoon weer vinden, maar soms verstoppen ze zich blijkbaar op een plek waar ze niet te horen zijn. Als je daardoor in de stress schiet zou ik de angelsounds niet aanschaffen. Voor mijn vriend is het trouwens ook heel leuk, voor hem is het toch allemaal wat abstracter, hij vindt het super om het hartje te horen!