Lena, gefeliciteerd en welkom hier ik hield niet de eerste dag van mijn menstruatie aan, maar de dg van de punctie (en dan -14 dagen). ik had namelijk de punctie 1 dag eerder gehad (dus 1 dag eerder uitgerekend) Hoops, wat flauw zeg, van de gyn
hee lena! van harte gefeliciteerd! super zeg! lekker met al je vragen naar het ziekenhuis daar zal het wel allemaal duidelijk worden. ik moest een afspraak maken voor een echo op de poli gyn. dus dat is as dinsdag daarna denk ik als alles goed gaat dat je evt naar de verloskundige mag/kunt maar dat hoor ik dus nog veel liefs
Lena: gefeliciteerd! en welkom hier Inderdaad je punctiedatum is de dag dat je al 2 weken zwanger was. Verder heb je waarschijnlijk eerst een echo op je fertiliteitsafdeling waar je de ICSI hebt gehad en dan mag je of naar je eigen gyn of naar een vk. Ik krijg zoveel echo's omdat het een tweeling is. Dan gaat alles met echo's, maandag mag ik weer. Ben erg benieuwd naar hoe groot ze dan alweer zijn. Kan me voorstellen dat het balen is als je alleen de gewone echo's krijgt. (hoewel iedereen in de mmm er al 1 extra heeft, namelijk de 7/8 weken echo) Gisteren dus naar het kdv geweest... Kan ze daar waarschijnlijk niet inschrijven... Je moet namelijk minimaal 2 dagdelen inschrijven en ik wil eigenlijk alleen de woensdag of vrijdag. Dat is dan dus maar 1 dagdeel. Nu dus even goed nadenken wat we dan gaan doen...
Lena; gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoops; wat jammer dat de gyn zo moeilijk deed. Drie weken wachten is weer zo lang. Angelbaby; jammer dat hat KDV niet gaat lukken met maar 1 dagdeel. Zit er niets anders in de buurt? Of misschien iets van een oppasmoeder? Succes met zoeken. Even een vraagje; hebben jullie een combinatietest gedaan? Ik twijfel nog een beetje. Als het gehandicapt blijkt te zijn is het meer dan welkom, maar ik zou me wel graag voor willen bereiden. Is het dan voldoende om alleen met de 20 weken echo de extra onderzoeken te doen? Wat hebben jullie gedaan en welke gedachten zit erachter?
hey meiden, dank jullie wel voor het hartelijke welkom op het volgende wachtbankje. vind het allemaal nog erg spannend en onwerkellijk hoor. Heb gister het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe nu verder, en we mogen de 1e echo lekker bij ons eigen ziekenhuis doen! Joehoe, dat scheelt weer bijna 3 uur reistijd. De echo staat gepland voor dinsdag 17 maart om 15.20 uur; de assistente zei dat ze dan gelijk gaat kijken of ze ook al een hartje kunnen zien, dus dat zou wel extra speciaal zijn. En zien dat er inderdaad een frummeltje in mijn buik zit en dan ook misschien nog een bevestiging dmv hartslag. Ik heb vannacht een zeer onrustige nacht gehad; was gewoon om 4.00 uur al wakker! Bleef maar draaien, en kon gewoon niet lekker liggen. Normaal slaap ik altijd op mijn buik, maar omdat ik vannacht nogal gevoelige borsten had (soort harde schijven erin), kon ik daar niet lekker op liggen. Nouja, 'gelukkig' loop ik nog in de ziektewet vanwege kaakontsteking, dus ik ben lekker thuis en misschien duik ik gewoon vanmiddag nog even mijn bedje in. (Hmmm, het vooruitzicht kan mij nu al verblijden ). Nou meiden, ik heb de bastognekoeken op het tafeltje naast het bankje liggen, mochten ze op zijn dan ligt en in het laatje nog een nieuw pakje (tja, ben op alles voorbereid hoor ). Tot snel. Liefs Lena p.s. is er eigenlijk een lijstje met data wanneer iedereen afspraken heeft voor echo's of vk's enzo?
Lena: wij zitten niet meer op een wachtbank hoor, wij zitten op een wolk Fijn dat je in je eigen ziekenhuis kan voor je echo en gezien dat pas over ruim 2 weken is, heb je een behoorlijke kans op een hartje hoor. Liza: wij hebben geen combinatietest gedaan. Als er zoiets is, maak ik me alleen maar mijn hele zwangerschap zorgen.
Nu weet ik het zeker....ik heb gisteren de baby gevoeld We lagen gisteravond op bed en gingen nog even het hartje luisteren met de Angelsound. Nu horen we de laatste paar dagen ook elke keer een geluid tussendoor...net of de kleine dan een schopje er tegenaan geeft. En gisteren hoorde we weer dat geluid en tegelijkertijd voelde ik een soort van "aai" aan de binnenkant van m'n buik En van de week voelde ik ook ineens een soort van trillend gevoel in m'n buik...net alsof ik m'n mobieltje had ingeslikt hahaha
Ginny wat een mijlpaal! leuk he, om te voelen dat er een klein smurfje is die het erg naar zijn zin heeft daarbinnen Ik had dat met de hik van de baby, voelde wel steeds iets van getik, maar toen de gyn tijdens de echo zei: Kijk, *ij heeft de hik! zag ik pas wat dat vreemde getik steeds was Belle, zit je nog in het noorden? lees dat het erg koud is daar! angelbaby, is dat overal zo, dat je minimaal 2 dagdelen ingeschreven moet staan? LizaM, geen combitest of andere test (muv 20 weken echo) gedaan. gewoon omdat wij geloven dat als baby iets heeft, we daar op dat moment wel weer de kracht voor krijgen. Lena, ja er was een lijst.. die is achtergebleven en zoek geraakt denk ik! maar hij staat wel ergens (nu niet echt tijd genoeg om te forummen, maar ik zoek m later wel op). ik heb vandaag ook weer een afspraak bij mijn gyn. En aansluitend altijd een echo. Hoop toch zo dat baby is ingedaald (gewoon weer een mijlpaal!). maandag komt de kraamhulp langs voor een intakegesprek.
@Ginny: Wat leuk dat je je baby kan voelen! Ik kan er ook echt van genieten om men kindje te voelen bewegen! @Rach: Geniet van je echo!
Rach: ik weet niet of dat overal zo is... Dat moeten we nog onderzoeken, denk wel dat het dus zoeken wordt naar een alternatief. Misschien kunnen we anders een nieuw lijstje beginnen. Ik heb net heel wat pagina's terug gezocht, maar kan het niet vinden. Kleine kans dat er dus nog iets op staat wat echt op dit moment speelt, behalve de uitgerekende data...
(Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Maart 9: Angelbaby controle gyn + 4e echo Bevallingslijst 2009 Rach84: 7 april uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger door (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger door (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van 2-ling na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling door (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger door (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger door (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger door (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 1 oktober uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes Aanvullingen: Klik op "quote" Verwijder de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen
Hoi Diana: ik had hem ook net weer gevonden, was te ver terug aan het zoeken geweest. Nu dus ook met afspraken erbij
Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Maart 9: Angelbaby controle gyn + 4e echo 9: Diana26 controle gyn + echo Bevallingslijst 2009 Rach84: 7 april uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger door (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger door (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van TWEELING na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling door (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger door (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger door (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger door (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 1 oktober uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes Aanvullingen: Klik op "quote" Verwijder de
(Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Maart 9: Angelbaby controle gyn + 4e echo 9: Diana26 controle gyn + echo Bevallingslijst 2009 Rach84: 7 april uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger door (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger door (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van 2-ling na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling door (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger door (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger door (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger door (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 1 oktober uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes Aanvullingen: Klik op "quote" Verwijder de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen
(Alles op chronologische volgorde) Afsprakenlijst gyn/vk/echo's Maart 9: Angelbaby controle gyn + 4e echo 9: Diana26 controle gyn + echo 16: Timonneke81 controle gyn + echo Bevallingslijst 2009 Rach84: 7 april uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Annalise74: 27 mei 2009 uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Kareltje: 8 juni uitgerekend, zwanger door (2e) ICSI Vergo: 8 juni uitgerekend, zwanger door (5e) ICSI Diana26: 28 juni uitgerekend,zwanger van 2-ling na (2e) ICSI Timonneke81: 28 juni uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI+PGD Amanda: 22 juli uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Minou: 26 juli uitgerekend, zwanger van tweeling door (3e) IVF Niekster1: 1 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Belle: 8 augustus uitgerekend, zwanger door (4e) ZI-D Marina: 9 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) IVF Angelbaby: 10 augustus uitgerekend, zwanger van tweeling na (3e) IVF Ginny: 10 augustus uitgerekend, zwanger door (5e) ICSI Hoops: 11 augustus uitgerekend, zwanger door (2e) IUI Verhip: 18 augustus uitgerekend, zwanger door (1e) ICSI Zuster Suus: 2 september uitgerekend, zwanger van tweeling na (2e) IVF Josien: 1 oktober uitgerekend, zwanger na TP 2 eskimootjes Aanvullingen: Klik op "quote" Verwijder de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen